Connect with us

Spravodajstvo

Ďalší krok smerom k elektrickým motocyklom – Brammo Empulse

Publikovaný

on

Zdá sa, že éra elektrických motocyklov sa nezadržateľne blíži, a tiché a ekologicky čisté motorky sa čoskoro stanú súčasťou našich ciest. Prakticky všetci významní výrobcovia majú rozpracované vlastné projekty „elektromotoriek“ a ich sériová výroba je pomaly už len otázkou správneho načasovania. Fakt, že pre veľkých hráčov „správny čas“ ešte nenastal zatiaľ naplno využívajú menší výrobcovia, ktorí sa snažia uchytiť čo najväčší podiel z novo vytárajúceho sa trhu ešte pred tým, ako naň vstúpia renomované značky. Práve do tejto kategórie ambicióznych značiek sa radí aj americká firma Brammo, ktorá momentálne patrí medzi najaktívnejšie na poli elektricky poháňaných motocyklov a už nejaký čas ponúka model Enertia. Práve v týchto dňoch však predstavuje nový model športového naháča s označením Brammo Empulse, ktorý už dokáže uspokojiť aj náročnejšieho jazdca. Výkonný elektromotor umožňuje motocyklu dosiahnuť maximálnu rýchlosť 100 míľ/h (cca 160 km/h), čo už je pre potreby bežnej premávky zaujímavý údaj. Keď k tomu pripočítame dojazd 100 míľ (cca 160 km) na jedno nabitie, tak nový model Empulse sa oveľa viacej približuje bežným motocyklovým štandardom, ako väčšina doteraz predstavených motoriek poháňaných elektromotorom. Nabitie trvá približne štyri hodiny a batéria sa jednoducho pripojí zástrčkou do bežnej siete. Model Empulse sa zatiaľ dá kúpiť len v USA a začína na cene 9 995 USD (7 790 Eur), no čoskoro by sa mal objaviť aj v Európe. Viac informácii ohľadom nového modelu a značky Brammo nájdete na: [linka]

15 komentárov

1 komentár

  1. ZOMBY

    18. júla 2010 at 15:23

    Plne nabitie 4 hodiny a zivotnost baterie 2000 nabiti

  2. raptor

    18. júla 2010 at 18:22

    Dafam ze ked elektromotorky prevazia nad benzinovymi a naftovymi motorkami tak tu uz nebudem 👎

  3. FaDe

    19. júla 2010 at 8:33

    Raptor: uz vidim aky bude na elektro choppre najoblubenejsi doplnok. Tzv. generator ramusu v zavislosti no kua a teraz od coho, od otacok by to bolo dost monotonne, asi to budu musiet prespekulovat aby to robilo ramus aj od otacok aj od rychlosti a vysustruzilo to zvukovu kulisu starych dobrych benzinovych choppprov 🤣

    Kokos motorka ktora ma namiesto motora sadu akumulatorov nie je motorka 😟 😕
    Ako mestske vozitka typu skuter nech si to robia, ale nech sa nedrbu do poriadnych motoriek… Chapem ze elektromotor ma vela prednosti ale toto nie je moja salka kavy…. 👎

  4. FaDe

    19. júla 2010 at 8:44

    Zaujimali ma udaje, tak som ich nasiel, aby som usetril hladanie vam tak tu su:

    Vykon cca 55 PS
    Krutak cca 80 Nm
    Vaha cca 180kg

  5. raptor

    19. júla 2010 at 8:46

    Sa utesujem tym ze do turistickych motoriek zatial tie elektrocentraly netlacia vzhladom na maly dojazd

    uplne si viem predstavit ten rozhovor

    namiesto: aaa dnes som do mojej natankoval plnotucny 100 oktanovy benzin k jej narodeninam

    bude: aaa dnes som moju napichol na luxusnu chromovanu nabijacku 230V k narodeninam a kupil novy generator ramusu a novu benzinovu esenciu s retro olejovym vonnym odtienom

  6. FaDe

    19. júla 2010 at 8:57

    🤣 🤣 🤣

  7. AIR

    19. júla 2010 at 9:24

    Tak tie esencie … 🤣 🤣 🤣 tie beriem 👍 👍 👍 spaleny olej M2T 👋 👋 👋

  8. raptor

    19. júla 2010 at 10:59

    De luxe ramusgeneratory budu mat volbu medzi dvojtaktom a stvortaktom, za priplatok bude moznost zvolit prepinanie medzi zvukom jednobuchu, 2V, 2B, 3R 4R, 6R, 6B v seriovom stave
    atrapovič, leo vince a BOSS budu predavat ilegalne race verzie ramusgeneratorov urcene len na jazdu mimo verejnych komunikacii
    peto kopacik preda VIPER stroje do zberu a zacne kopirovat a vylepsovat plosne spoje a schemy od konkurencie bypassom napriamo 😁 🤣

  9. raptor

    19. júla 2010 at 11:01

  10. andrejjj

    20. júla 2010 at 6:26

    Hlavne ze ste sa na tom vsetci viezli ked viete ako strasne nanic to je. Ja sice na svoj litrovy dvojvalec nedam dopustit ale urcite by som si rad vyskusal niekedy aj taketo daco.

  11. raptor

    20. júla 2010 at 6:53

    Andrejjj nemusis polozit ruku na zerave zelezo aby si vedel ze pali 😉

    mozno raz nejaka vzdialena generacia v dalekej buducnosti bude povazovat elektromotorky za vzrusujuce, ale tato nasa urcite nie

  12. ogard

    20. júla 2010 at 11:26

    Skor rozmyslam ako by vyzeralo to dobijanie po ceste… Dojdem niekam do kaviarne a poprosim ich ze jedno piccolo s mliekom a zastrcku k tomu (steker mam, dakujem). Potrebujete dobit mobil, pane? Nie, motorku… hend to bude za 4 hodiny som prec… Nechcem vidiet ten ucet za kavu co mi prinesu 😁

  13. RoboNM

    20. júla 2010 at 11:39

    Ako presúvatko po meste si to živo viem predstaviť, na riešenie emisií v skutočne veľkých mestách (u nás také nemáme 🤣 ) je to jedno z riešení. Elektroautobusy, lektromotorečky a malé elektroautíčka 😉 Na bežné jazdenie určite nie 😁

  14. malymirec

    20. júla 2010 at 14:04

    ogard male rpesso a predlzovacku 🤣

    Nahodou, konecne sa to zacina podobat na motorku nielen vzhladom, ale aj parametrami 👍

  15. AMIS

    20. júla 2010 at 21:57

    Niečo v tvare maxiBurgoša , tak ten dojazd by stačil inak je to dosť nepraktické, v obleku na to nemôžeš a vyobliekať sa na motorku a potom sa viezť len 160km, šak bežný poobedný výjazd pod tristo km nestojí za nič 😠

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri