Zdá sa, že éra elektrických motocyklov sa nezadržateľne blíži, a tiché a ekologicky čisté motorky sa čoskoro stanú súčasťou našich ciest. Prakticky všetci významní výrobcovia majú rozpracované vlastné projekty „elektromotoriek“ a ich sériová výroba je pomaly už len otázkou správneho načasovania. Fakt, že pre veľkých hráčov „správny čas“ ešte nenastal zatiaľ naplno využívajú menší výrobcovia, ktorí sa snažia uchytiť čo najväčší podiel z novo vytárajúceho sa trhu ešte pred tým, ako naň vstúpia renomované značky. Práve do tejto kategórie ambicióznych značiek sa radí aj americká firma Brammo, ktorá momentálne patrí medzi najaktívnejšie na poli elektricky poháňaných motocyklov a už nejaký čas ponúka model Enertia. Práve v týchto dňoch však predstavuje nový model športového naháča s označením Brammo Empulse, ktorý už dokáže uspokojiť aj náročnejšieho jazdca. Výkonný elektromotor umožňuje motocyklu dosiahnuť maximálnu rýchlosť 100 míľ/h (cca 160 km/h), čo už je pre potreby bežnej premávky zaujímavý údaj. Keď k tomu pripočítame dojazd 100 míľ (cca 160 km) na jedno nabitie, tak nový model Empulse sa oveľa viacej približuje bežným motocyklovým štandardom, ako väčšina doteraz predstavených motoriek poháňaných elektromotorom. Nabitie trvá približne štyri hodiny a batéria sa jednoducho pripojí zástrčkou do bežnej siete. Model Empulse sa zatiaľ dá kúpiť len v USA a začína na cene 9 995 USD (7 790 Eur), no čoskoro by sa mal objaviť aj v Európe. Viac informácii ohľadom nového modelu a značky Brammo nájdete na: [linka]
Raptor: uz vidim aky bude na elektro choppre najoblubenejsi doplnok. Tzv. generator ramusu v zavislosti no kua a teraz od coho, od otacok by to bolo dost monotonne, asi to budu musiet prespekulovat aby to robilo ramus aj od otacok aj od rychlosti a vysustruzilo to zvukovu kulisu starych dobrych benzinovych choppprov 🤣
Kokos motorka ktora ma namiesto motora sadu akumulatorov nie je motorka 😟 😕
Ako mestske vozitka typu skuter nech si to robia, ale nech sa nedrbu do poriadnych motoriek… Chapem ze elektromotor ma vela prednosti ale toto nie je moja salka kavy…. 👎
Sa utesujem tym ze do turistickych motoriek zatial tie elektrocentraly netlacia vzhladom na maly dojazd
uplne si viem predstavit ten rozhovor
namiesto: aaa dnes som do mojej natankoval plnotucny 100 oktanovy benzin k jej narodeninam
bude: aaa dnes som moju napichol na luxusnu chromovanu nabijacku 230V k narodeninam a kupil novy generator ramusu a novu benzinovu esenciu s retro olejovym vonnym odtienom
De luxe ramusgeneratory budu mat volbu medzi dvojtaktom a stvortaktom, za priplatok bude moznost zvolit prepinanie medzi zvukom jednobuchu, 2V, 2B, 3R 4R, 6R, 6B v seriovom stave
atrapovič, leo vince a BOSS budu predavat ilegalne race verzie ramusgeneratorov urcene len na jazdu mimo verejnych komunikacii
peto kopacik preda VIPER stroje do zberu a zacne kopirovat a vylepsovat plosne spoje a schemy od konkurencie bypassom napriamo 😁 🤣
Hlavne ze ste sa na tom vsetci viezli ked viete ako strasne nanic to je. Ja sice na svoj litrovy dvojvalec nedam dopustit ale urcite by som si rad vyskusal niekedy aj taketo daco.
Skor rozmyslam ako by vyzeralo to dobijanie po ceste… Dojdem niekam do kaviarne a poprosim ich ze jedno piccolo s mliekom a zastrcku k tomu (steker mam, dakujem). Potrebujete dobit mobil, pane? Nie, motorku… hend to bude za 4 hodiny som prec… Nechcem vidiet ten ucet za kavu co mi prinesu 😁
Ako presúvatko po meste si to živo viem predstaviť, na riešenie emisií v skutočne veľkých mestách (u nás také nemáme 🤣 ) je to jedno z riešení. Elektroautobusy, lektromotorečky a malé elektroautíčka 😉 Na bežné jazdenie určite nie 😁
Niečo v tvare maxiBurgoša , tak ten dojazd by stačil inak je to dosť nepraktické, v obleku na to nemôžeš a vyobliekať sa na motorku a potom sa viezť len 160km, šak bežný poobedný výjazd pod tristo km nestojí za nič 😠
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
ZOMBY
18. júla 2010 at 15:23
Plne nabitie 4 hodiny a zivotnost baterie 2000 nabiti
raptor
18. júla 2010 at 18:22
Dafam ze ked elektromotorky prevazia nad benzinovymi a naftovymi motorkami tak tu uz nebudem 👎
FaDe
19. júla 2010 at 8:33
Raptor: uz vidim aky bude na elektro choppre najoblubenejsi doplnok. Tzv. generator ramusu v zavislosti no kua a teraz od coho, od otacok by to bolo dost monotonne, asi to budu musiet prespekulovat aby to robilo ramus aj od otacok aj od rychlosti a vysustruzilo to zvukovu kulisu starych dobrych benzinovych choppprov 🤣
Kokos motorka ktora ma namiesto motora sadu akumulatorov nie je motorka 😟 😕
Ako mestske vozitka typu skuter nech si to robia, ale nech sa nedrbu do poriadnych motoriek… Chapem ze elektromotor ma vela prednosti ale toto nie je moja salka kavy…. 👎
FaDe
19. júla 2010 at 8:44
Zaujimali ma udaje, tak som ich nasiel, aby som usetril hladanie vam tak tu su:
Vykon cca 55 PS
Krutak cca 80 Nm
Vaha cca 180kg
raptor
19. júla 2010 at 8:46
Sa utesujem tym ze do turistickych motoriek zatial tie elektrocentraly netlacia vzhladom na maly dojazd
uplne si viem predstavit ten rozhovor
namiesto: aaa dnes som do mojej natankoval plnotucny 100 oktanovy benzin k jej narodeninam
bude: aaa dnes som moju napichol na luxusnu chromovanu nabijacku 230V k narodeninam a kupil novy generator ramusu a novu benzinovu esenciu s retro olejovym vonnym odtienom
FaDe
19. júla 2010 at 8:57
🤣 🤣 🤣
AIR
19. júla 2010 at 9:24
Tak tie esencie … 🤣 🤣 🤣 tie beriem 👍 👍 👍 spaleny olej M2T 👋 👋 👋
raptor
19. júla 2010 at 10:59
De luxe ramusgeneratory budu mat volbu medzi dvojtaktom a stvortaktom, za priplatok bude moznost zvolit prepinanie medzi zvukom jednobuchu, 2V, 2B, 3R 4R, 6R, 6B v seriovom stave
atrapovič, leo vince a BOSS budu predavat ilegalne race verzie ramusgeneratorov urcene len na jazdu mimo verejnych komunikacii
peto kopacik preda VIPER stroje do zberu a zacne kopirovat a vylepsovat plosne spoje a schemy od konkurencie bypassom napriamo 😁 🤣
raptor
19. júla 2010 at 11:01
[linka]
andrejjj
20. júla 2010 at 6:26
Hlavne ze ste sa na tom vsetci viezli ked viete ako strasne nanic to je. Ja sice na svoj litrovy dvojvalec nedam dopustit ale urcite by som si rad vyskusal niekedy aj taketo daco.
raptor
20. júla 2010 at 6:53
Andrejjj nemusis polozit ruku na zerave zelezo aby si vedel ze pali 😉
mozno raz nejaka vzdialena generacia v dalekej buducnosti bude povazovat elektromotorky za vzrusujuce, ale tato nasa urcite nie
ogard
20. júla 2010 at 11:26
Skor rozmyslam ako by vyzeralo to dobijanie po ceste… Dojdem niekam do kaviarne a poprosim ich ze jedno piccolo s mliekom a zastrcku k tomu (steker mam, dakujem). Potrebujete dobit mobil, pane? Nie, motorku… hend to bude za 4 hodiny som prec… Nechcem vidiet ten ucet za kavu co mi prinesu 😁
RoboNM
20. júla 2010 at 11:39
Ako presúvatko po meste si to živo viem predstaviť, na riešenie emisií v skutočne veľkých mestách (u nás také nemáme 🤣 ) je to jedno z riešení. Elektroautobusy, lektromotorečky a malé elektroautíčka 😉 Na bežné jazdenie určite nie 😁
malymirec
20. júla 2010 at 14:04
ogard male rpesso a predlzovacku 🤣
Nahodou, konecne sa to zacina podobat na motorku nielen vzhladom, ale aj parametrami 👍
AMIS
20. júla 2010 at 21:57
Niečo v tvare maxiBurgoša , tak ten dojazd by stačil inak je to dosť nepraktické, v obleku na to nemôžeš a vyobliekať sa na motorku a potom sa viezť len 160km, šak bežný poobedný výjazd pod tristo km nestojí za nič 😠