Connect with us

Spravodajstvo

Držiak pre spolujazdca – supešportové motorky budú bezpečnejšie

Publikovaný

on

Na aktuálnej výstave EICMA, ktorá prebieha v Miláne i na výstave Intermot v Kolíne švajčiarska firma Vinxx predstavila novinku určenú pre pohodlnejšiu jazdu v tandeme na supešportových a športovo turistických motocykloch. Jazda na CBR, R1 či GSX-R môže byť i pre spolujazdca ďaleko pohodlnejšia a bezpečnejšia ako doposiaľ. Homologovaný držiak pre spolujazdca VINXXGRIP je rýchlo demontovateľný a nepotrebuje na montáž špeciálnu odbornú prípravu. Spolujazdec sa drží podobne ako vodič dvoch trubkových držadiel podobných rukovätiam riadidiel motocykla a tak získava veľmi priaznivú pozíciu na sedenie s pevnou oporou rúk a s ďaleko menším predklonom, ako keď sa držal pri brzdení nádrže. Vodič by na takto upravenom motocykli nemal spolujazdca ani cítiť a ani extrémne brzdenie by nemalo jazdu v tandeme ohroziť nerovnováhou alebo balansovaním spolujazdca.

VINXXGRIP sa skladá z viacero častí, pričom pre variabilné využívanie je vymyslený tak, aby sa dal pohotovo odstrániť pre jazdu sólo, čo zručná obsluha zvládne do 30 sekúnd. Hlavná platňa ale ostane trvale namontovaná pod vekom nádrže. V prípade osadeného Vinxxgripu tankbank na nádrž nedostanete. Plusom je bezpečnosť, mínusom cena a fakt, že držiak v mieste pre ruky nie je pogumovaný a v prípade dažďa bude asi kĺzať.
Cena je 330 ?, čo je skoro 10 000 Sk a na Slovensku sa zatiaľ nepredáva. Viac na www.vinxxgrip.ch

Vinxxgrip

28 komentárov

28 Comments

  1. betty

    7. novembra 2008 at 10:24

    🙂 uplne jednoduchy napad a tak to ma byt !!!

  2. Clea84

    7. novembra 2008 at 10:26

    Podľa mna to je parada.. len či to je až take bezpecne aj pre karovača furika.. mno to neviem. 😕

  3. kuzelinko

    7. novembra 2008 at 10:51

    Ja by som tam dal aj packu spojky
    hotova autoskola…. 🙂

  4. VladiB

    7. novembra 2008 at 11:03

    Mali to nainštalované na rôznych motorkách, vyskúšal som si to a až na tú cenu to bolo lepšie ako by som predpokladal. Už to chce len nejakého importéra do SR.

  5. betty

    7. novembra 2008 at 11:07

    A co takto najst vyrobcu na SK 🙂

  6. reeko

    7. novembra 2008 at 11:36

    ..za tu cenu vyrobim doma na kolene aj 4.. 😎

  7. dominator

    7. novembra 2008 at 11:54

    Vyzera to byt dobra vec, ale aj tak by som nechcel byt spolujazdec na supersporte! 👋

  8. zahri

    7. novembra 2008 at 12:59

    Podobny napad s ruckami pre spolujazdca tu uz bol skor.. alebo na motoride.. nie som si isty.. tamto som moc nemusel.. toto sa mi paci.. ziadne dodrbavanie nadrze ani nic podobne.. zjavne lahka montaz.. cena az tak vysoka nie je ked sa vezme do uvahy zaplatenie napadu materialu ludi dovozu atd.

    dominator> siel som s bratrankom na megarace.. tam a s5 cca 700 km za den.. rano sa ma pytal chalan co siel s nami ci si trufam na taku cestu na zadnom sedle.. ja som sa zasmial a ze uvidime.. a ti poviem ze to je pohodlnejsie nez sa zda 😉 len tak pre zaujimavost to bola gsx-r 1000 K7.. jedine kedy mi to bolo neprijemne tak pri pomalych presunoch .. hlavne v kolone..

  9. Lehy

    7. novembra 2008 at 13:04

    U mňa by spolujazdec nedočiahol až k nádrži…. 😁 😁

  10. nerd

    7. novembra 2008 at 17:17

    No uz len ked to zacne kastrovat „frajerov v kratasoch“ to na bude potom srandy 😁
    chujovina ako stupacky na SS

  11. Svajciar

    7. novembra 2008 at 17:46

    Vyzera to dobre,len v pripade padu to moze mat nebezpecne nasledky.

  12. misi

    7. novembra 2008 at 20:29

    Suhlasím s nerd-om.

  13. charym

    7. novembra 2008 at 21:40

    Ozaj super ked nato nedas tankvak 😕

  14. malymirec

    7. novembra 2008 at 22:00

    Bezpecnejsie 😁

  15. daro

    8. novembra 2008 at 0:40

    Lehy s tebou sa nikto voziť nechce 😁 😁

  16. daro

    8. novembra 2008 at 0:41

    Výborní nápad 😉 🙂 ja to namontujem 😀

  17. raptor

    8. novembra 2008 at 8:26

    Daro kam? na skuter? 🤣

    dockajte jak to bude vytrhavat veka nadrze a tak ako spomenul nerd, trhat „pilotov“ ked budu letiet cez nadrz

  18. Bubo

    8. novembra 2008 at 9:06

    Ja s myslím, že to pilota neroztrhá o nič viac, ako by to inak spravila predná maska. Raz som mal to „česť“ viesť sa na bobíku na jogurte a zápestia ma teda boleli riadne už po pár km. 😟

    Týmto vyjadrujem úprimnú sústrasť všetkým jogurtovým ľadvinkám…. 😠 😉

  19. Bubo

    8. novembra 2008 at 9:07

    A k***a, že „zápestia“… 🤐 😶

  20. RoboNM

    8. novembra 2008 at 17:22

    Bubo, konečne chápem, na čo máš na svetle to chcíple zviera 😁 , si lepší než Jára Cimrman 🤣 🤣

  21. milan3232

    8. novembra 2008 at 19:11

    Vyhoda klasickej jazdy je, ze spolujazdec kopiruje pohyby vodica a nie je medzi nimi vzduchova medzera.
    Pri tomto prevedeni tomu tak namusi byt, spolujazdec (zaciatocnik) moze svojimi zvedavymi pohladmi a vyklonmi velmi zneprijemnit jazdu vodicovi.
    Samozrejme, pri nehode ma pravdu Nerdov argument. asi by som to radsej nepouzil.

    … sak adrenalin, ne? 😀

  22. AMIS

    8. novembra 2008 at 23:51

    Bezpečná motorka je tá odstavená na bočáku v showroome 😇

  23. daro

    9. novembra 2008 at 15:32

    raptor na kawu bratranec na kawu 😈 😈

  24. Bubo

    9. novembra 2008 at 16:03

    RoboNM Moje chcíple zviera ma má ochraňovať, nie rozthať… 😛

  25. silvo

    9. novembra 2008 at 17:22

    čo má čo robiť spolujazdec na superšporte ??? … sliepky treba nechať doma pri hrncoch a hotovo …

  26. VladiB

    10. novembra 2008 at 7:37

    silvo No ty si zaťal, odo dnes sem nepôjde žiadna baba

  27. Dracik

    10. novembra 2008 at 8:58

    Tak toto vyzera byt dobra vec…supeeer..ako ladvinka by som to urcite ocenila…len na druhej strane..ako povedal pan bubo008…radsej sa drzat „toho vpredu obcana“ ako tej veci…si myslim, ze keby daky naraz alebo prudsie brzdenie, tak by mi asi ruky dost divne vyzerali…ale napad super… 😈 😈 😈

  28. kalupko

    23. novembra 2008 at 20:19

    Na tych brazkoch je ten spolujazdec natiahnuty ako na koze….neviem neviem ci je to az tak pohodlne ked ma cica rit na sedacke a ruky natiahnute az k viku nadrze 😕

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri