Nová pneumatika RoadSmart II je pre športovo a cestovne zameraných jazdcov výnimočnou pneumatikou v každom zmysle. V rámci vývoja mimoriadne úspešnej a obľúbenej pneumatiky RoadSmart využíva táto nová špičková pneumatika pretekmi osvedčenú technológiu bezšvového pásu (JLB) a technológiu MultiTread (MT) na zabezpečenie najlepšej športovo-cestnej kombinácie základného kilometrového výkonu v spojení s rovnocenným alebo nadpriemerným výkonom vo svojej triede v kľúčových oblastiach ovládania.
Všestranné vynikajúce vlastnosti pneumatiky RoadSmart II dokonale vyjadrujú filozofiu spoločnosti Dunlop jazdiť s dôverou.
PLNENIE PRÍSNEJŠÍCH OČAKÁVANÍ „Trh športovo-cestných pneumatík zaznamenal v posledných rokoch mnoho zmien. Športovo-cestovne zameraní jazdci samozrejme stále očakávajú tradičné vlastnosti ako pohodlie pri dlhých vzdialenostiach a ochranu pred počasím, ale teraz ako dve zložky v oveľa širšom a presnejšom portfóliu požiadaviek,“ hovorí Sharon Antonaros, marketingový riaditeľ spoločnosti Dunlop pre motocyklové pneumatiky pre Európu, Blízky východ a Áziu.
Súčasný športovo-cestný motocykel musí na kľukatých cestách a za každých podmienok poskytovať zábavu aj bezpečnosť. Športovo a cestovne zameraní jazdci očakávajú od pneumatík aj zvýšený kilometrový výkon napriek tomu, že na ne pôsobí oveľa väčšie zaťaženie spôsobené vysokovýkonnými motormi zo superšportových motocyklov alebo zo špeciálne vyvinutých motorov navrhnutých tak, aby od začiatku trápili pneumatiky obrovským krútiacim momentom.
Lepšie ovládanie, lepší výkon, lepšia výdrž. Na základe týchto protikladných požiadaviek vyrobil Dunlop lepšiu odpoveď: RoadSmart II.
DEDIČSTVO ÚSPECHU „Prostredníctvom jednokordového dizajnu rozvinula pneumatika RoadSmart II osvedčené vlastnosti pneumatiky RoadSmart do novej série porovnateľných vlastností stability a výkonu – nielen pre športovo-cestné motocykle, ale aj pre širokú škálu ťažkých, výkonných motocyklov, od typu roadster a naháč až po veľké terénne motocykle,“ hovorí Patrice Omont, riaditeľ výskumu a vývoja v spoločnosti Dunlop v oblasti motocyklov a motoristického športu pre Európu, Blízky východ a Áziu.
Kombináciou brilantných technológií spoločnosti Dunlop, napríklad zmesou MultiTread (MT), konštrukciou bezšvového pásu (JLB) a pokrokovým vyhotovením dezénu, poskytuje pneumatika RoadSmart II jazdcom na veľkých motocykloch vynikajúcu kombináciu trvanlivosti, brzdenia v mokrom počasí, priľnavosti ako pri superšportových motocykloch za sucha aj za mokra a rozšírenú úroveň výkonu počas celej doby životnosti pneumatiky.
TECHNOLÓGIA BEZŠVOVÉHO PÁSU: KILOMETROVÝ VÝKON, CELISTVOSŤ A POHODLIE Výhodou pneumatiky RoadSmart II je technológia bezšvového pásu (JLB) spoločnosti Dunlop, čo je systém konštrukcie pneumatiky, ktorý používa techniky spracovania hustej siete kordov na vytvorenie lineárnejšieho riadenia, výraznejšej odozvy a špičkovej stability pri vysokej rýchlosti.
Pneumatiky s technológiou JLB ponúkajú lepšiu úroveň pocitu a odozvy pre jazdca a stabilitu posilňujúcu dôveru v zákrutách. Bezšvový pás tiež zvyšuje tuhosť pneumatiky, čo pomáha udržať tvar a celistvosť jej drážok bez negatívneho vplyvu na kvalitu jazdy. Elastické vlastnosti absorpcie otrasov pneumatiky RoadSmart II poskytujú zvýšené pohodlie pri dlhších jazdách.
Technológiu JLB spoločnosti Dunlop v pneumatike RoadSmart II vyvinuli nielen s cieľom zvýšiť kilometrový výkon, ale aj maximalizovať dobu optimálneho výkonu pneumatiky počas jej životnosti.
TECHNOLÓGIA MULTITREAD: Z PRETEKOV NA CESTU S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT).
Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zohrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je v kontakte s cestou, keď sa motocykel nakláňa. Obsahuje gumovú zmes vyvinutú najmä na zvýšenie priľnavosti pri maximálnom naklonení.
Jedinečný smerový dezén behúňa zlepšuje výkon pneumatiky RoadSmart II, pričom znižuje jej postupné opotrebovanie. Tvary profilu MT sú vyvinuté aj na poskytnutie ucelenejšej kontaktnej oblasti s povrchom cesty a celkovú odozvu jazdcovi.
Celkovým výsledkom je vynikajúce a spoľahlivé prechádzanie zákrut pri extrémnom naklonení.
Špeciálny dezén behúňa s hlbšími stredovými drážkami maximalizuje výkon na mokrej ceste a zároveň zabezpečuje pneumatike RoadSmart II vynikajúcu lineárnu trakciu a trvalo vynikajúce charakteristiky ovládania v každom počasí.
Vďaka technológii MultiTread si jazdci môžu vychutnať športovú jazdu na motocykli na vysokej úrovni na všetkých cestách a v širokej škále klimatických podmienok.
SILIKA: OPTIMÁLNY VÝKON V MOKROM A CHLADNOM POČASÍ Na zabezpečenie zlepšenej priľnavosti za mokra v klzkých podmienkach obsahuje pneumatika RoadSmart II nový, vysoko disperzný typ siliky. Zmesi obsahujúce živicu sú elastickejšie a ohybnejšie pri nižších teplotách, vďaka čomu umožňujú lepšiu priľnavosť a brzdenie v chladnom počasí. Mimoriadne jemné čierne uhlíkové čiastočky, zapustené hlboko v pneumatikách, urýchľujú zahrievanie pneumatiky RoadSmart II a zabezpečujú väčší rozsah prevádzkovej teploty.
SPLNENIE POTRIEB JAZDCOV, AKO AJ MOTOCYKLOV
Nová pneumatika RoadSmart II od spoločnosti Dunlop prirodzene spĺňa náročné technické požiadavky najvýkonnejších športovo-cestovných motocyklov typu roadster a naháč.
Rovnako dôležitou súčasťou poslania pneumatiky RoadSmart II je však splnenie potrieb jazdcov. S ohľadom na tento cieľ využíva pneumatika RoadSmart II pokrokovú technológiu Dunlop na poskytnutie mimoriadne všestranného balíka vlastností, v ktorom sa spájajú trvácny, odolný výkon pri vysokom kilometrovom výkone a štandardná priľnavosť za mokra i za sucha, stabilita a ovládanie, ktoré sú dôležité aj pre jazdcov na superšportových motocykloch.
Hlavné vlastnosti:
• vyvážená kombinácia kilometrového výkonu, ovládania, ťahu, priľnavosti, stability, pohodlia a zapojenia jazdca,
• technológia bezšvového pásu (JLB) poskytujúca stabilitu pri vysokej rýchlosti a vynikajúcu absorpciu otrasov,
• technológia MultiTread (MT), ktorú vyvinulo naše motoristické oddelenie s úmyslom poskytnúť výnimočnú lineárnu trakciu a zvýšenú priľnavosť pri zatáčaní,
• mimoriadne jemné čierne uhlíkové čiastočky pre maximálnu priľnavosť, rýchlejšie zahriatie a väčší rozsah prevádzkovej teploty,
• výnimočná kapacita kilometrového výkonu,
• rozširuje vlastnosti vysokokvalitného ovládania počas životnosti pneumatiky,
• vynikajúca priľnavosť za sucha aj za mokra,
• vynikajúce brzdenie v mokrom počasí.
RoadSmart II je od 1. októbra 2011 k dispozícii v týchto veľkostiach:
Predná
120/60ZR17
120/70ZR17
Zadná
150/70ZR17
160/60ZR17
180/55ZR17
190/50ZR17
Od 1. apríla 2012 bude k dispozícii v týchto veľkostiach:
Predná
110/70ZR17
110/80ZR18
120/70ZR18
110/80R19
Zadná
150/70R17
170/60ZR17
160/60ZR18
190/55ZR17
Dunlop Dunlop je jedným z popredných svetových výrobcov špičkových pneumatík s impozantnou históriou úspechov v motoristickom športe. Rozsiahle skúsenosti na poli pretekov viedli Dunlop k zavádzaniu inovatívnych technológií tiež pri pneumatikách určených na bežné použitie. Na dosiahnutie maximálneho pohodlia počas jazdy využíva Dunlop najnovšie technológie výroby pneumatík poskytujúce skvelý výkon a dlhú životnosť. Pneumatikami Dunlop svoje motocykle štandardne vybavuje veľa popredných svetových výrobcov vrátane firiem Aprilia, Benelli, Harley-Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Piaggio, Suzuki, Triumph a Yamaha. Ďalšie informácie o motocyklových pneumatikách Dunlop nájdete na adrese www.dunlopmotorcycle.eu.
Dva dni dozadu som si objednal prednú Roadsmart II. Cenový rozdiel medzi I a II nie je veľký… tak prečo neskúsiť. Zadnú mám ešte Roadsmart I, ktorá má za sebou iba necelých 2 000 km. Myslím si, že ako pár nebudú mať medzi sebou problém… Keď zoderiem zadok, kúpim tiež II – na porovnanie. Niečo pojazdím a zdelím soje pocity, som plný očakávaní, keďže I mám odskúšanú na výbornú 😉 .
Mal som 1 dve sady boli vyborne teraz mam 2 asi 700km a su rovnako dobre. N 👍 a FZ1 mi 1 vydržali 10.000km ak 2 vydržia len o 2.000km viac budem docela hepy. Inak ten članok je strašny ešte raz budem čitať jbl alebo bezošvy pas tak dostanem vyražku 😀
Možno že je na mieste otázka pre Dragona, či tie pneu I a II. v kombinácii nemajú príliš veľký rozdiel v použitých materiáloch na vonkajších behúnoch kvôli gripu.
Taaak, nejaká tá porcia kilometrov je za mnou. Musím uznať, že v Dunlope vyrobili naozaj slušnú pneumatiku. Vynikajúca priľnavosť, rýchlo sa zohreje, v zákrutách drží, ako pribitá. Som zvedavý, koľko kilometrov vydrží. Oproti Roadsmart I má na vrch so svojimi schopnosťami, môj odhad – minimálne o 25%. Práca so zadnou Roadsmart I je bezproblémová, ale keď budem meniť zadok, určite pôjdem do II. Týmto pneu ostávam verný – ten pocit, čo vo mne zanechali je neopísateľný – vyskúšal som všeličo, ale Roadsmart II ma jednoducho dostali. Na klasické mestské tempo a svižnú jazdu okolím je ako stvorená, nebojí sa ani športovejšieho tempa – rýchlych vracákov a dlhých tiahlych zákrut prejazdných nepovolenou rýchlosťou. Som nadmieru spokojný! 👍 🙂
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Dragon
4. apríla 2012 at 9:08
Dva dni dozadu som si objednal prednú Roadsmart II. Cenový rozdiel medzi I a II nie je veľký… tak prečo neskúsiť. Zadnú mám ešte Roadsmart I, ktorá má za sebou iba necelých 2 000 km. Myslím si, že ako pár nebudú mať medzi sebou problém… Keď zoderiem zadok, kúpim tiež II – na porovnanie. Niečo pojazdím a zdelím soje pocity, som plný očakávaní, keďže I mám odskúšanú na výbornú 😉 .
PEPE800
4. apríla 2012 at 11:41
Mal som 1 dve sady boli vyborne teraz mam 2 asi 700km a su rovnako dobre. N 👍 a FZ1 mi 1 vydržali 10.000km ak 2 vydržia len o 2.000km viac budem docela hepy. Inak ten članok je strašny ešte raz budem čitať jbl alebo bezošvy pas tak dostanem vyražku 😀
VladiB
4. apríla 2012 at 14:55
Možno že je na mieste otázka pre Dragona, či tie pneu I a II. v kombinácii nemajú príliš veľký rozdiel v použitých materiáloch na vonkajších behúnoch kvôli gripu.
Dragon
4. apríla 2012 at 19:03
VladiB – Keď prezujem a vyskúšam, dám vedieť… Som zvedavý, či tomu tá kombinácia neuškodí. Predpokladám, že to bude OK 😉
Dragon
27. apríla 2012 at 5:11
Taaak, nejaká tá porcia kilometrov je za mnou. Musím uznať, že v Dunlope vyrobili naozaj slušnú pneumatiku. Vynikajúca priľnavosť, rýchlo sa zohreje, v zákrutách drží, ako pribitá. Som zvedavý, koľko kilometrov vydrží. Oproti Roadsmart I má na vrch so svojimi schopnosťami, môj odhad – minimálne o 25%. Práca so zadnou Roadsmart I je bezproblémová, ale keď budem meniť zadok, určite pôjdem do II. Týmto pneu ostávam verný – ten pocit, čo vo mne zanechali je neopísateľný – vyskúšal som všeličo, ale Roadsmart II ma jednoducho dostali. Na klasické mestské tempo a svižnú jazdu okolím je ako stvorená, nebojí sa ani športovejšieho tempa – rýchlych vracákov a dlhých tiahlych zákrut prejazdných nepovolenou rýchlosťou. Som nadmieru spokojný! 👍 🙂