Spravodajstvo
EURO 3 aj u tunerov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha Tracer 9 pre rok 2025 s high-tech funkciami
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Honda CB1000 Hornet/SP atakuje cenovkou – toto bude bestseller!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Triumph Tiger Sport 800 2025: cestovný rýchlik pre strednú triedu
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Speed Twin 900: vylepšenia, ktoré neprehliadneš!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Predstavenie Kawasaki Z900 a Z900 SE 2025
-
SpravodajstvoPred 6 dní
Nová značka, nový motocykel: Morbidelli T502X 2025
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
NOVÁ Yamaha MT-07 2025 – aj s Y-AMT!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
MV Agusta F3 Competizione 2025 – kolesá z karbónu a 160 koní
FaDe
29. novembra 2007 at 21:13
TP Engineering sa na Europske normy moze akurat tak zvysoka vysrat… Motory TP su trosku ina kategoria ako RevTech a vo svojej podstate sa moze TP vykaslat na Europske normy… Ked si chce Customizer dat TP tak si ho da a je mu lautr fuk nejake Euro 3…
Hold ale Custom Chrome Europe v jeho uz takpovediac maloseriovej produkcii je na Europskom trhu a homologizaciach zavisly… Co sa o TP a SS neda povedat… Ti vyziju aj z mimo EU trhu…
Zaujimave je ze Ilustracne foto je HD VRSCDX Night Rod Special co s tymto nema vooobec ale vooobec nic spolocne 😁
FaDe
29. novembra 2007 at 21:18
PS: aby sme vedeli o com tocime:
[linka] TP Engineering
[linka] S&S
[linka] Custom Chrome Europe
tomXX
30. novembra 2007 at 9:19
„HD VRSCDX“ to mi pride ako Skoda 1000MB GLXi 😇
blackhole
30. novembra 2007 at 10:15
Fade, pre TP,aj SS je europa zaujimavy trh a ver mi ze viem o com hovorim. Ta sprava nebola o kvalite Revtech vs. TP, ta bola o marketingu.
blackhole
30. novembra 2007 at 10:18
Pravdu mas vsak v tom ze CCM aj CCE je zavisle na plneni noriem. Okrem toho, aby som upresnil svoje tvrdenie, ze viem o com hovorim, CCE ma tiez v ponuke TP aj SS a predava ich kazdy den niekolko do celej Europy.
FaDe
30. novembra 2007 at 13:49
Hehe tiez som bol prekvapeny ked CCE zacalo ponukat aj motory TP… hold treba zarobit na vsetkom na com sa da…
blackhole
30. novembra 2007 at 14:12
Ja dobre mat sortiment a ponukat aj kvalitnu techniku.
raptor
1. decembra 2007 at 17:55
Stary dobry tomxx
HD VRSCDX“ to mi pride ako Skoda 1000MB GLXi
LOOOOL… alebo Lada žiguli de luxe turbo russian midnight edition
vince
1. decembra 2007 at 20:42
tomXX si sa už na tom vozil ked si to tak odborne okomentoval….
klasik
1. decembra 2007 at 23:46
raptor tak tá LADA ma dorazila, 😁 😁 😁
PS: sorry som od témy
campa
3. decembra 2007 at 20:37
Na to naše demo sa prave dnes menila Výfuková Sústava Supertrapp, ta moto je už predana, a je presne taká ako hore na obrázku, pekne to jazdilo, ale ja som na starú školu, aj keď je to riadna kotolňa.
blackhole
15. decembra 2007 at 18:38
Takze halo halo, prave som sa dohrbatil z porady a podla poslednych informacii uz aj S&S vyvyja motor, ktory bude splnat Euro3, zaujimave, ako je ta Europy pre Ameriku zaujimava. Avsak S&S bude splnat tuto normu len za pouzitia elektronickeho vstrekovania paliva, kdezto, Revtech zostava verny klasike a Euro3 motory ponuka S KARBURATOROM, co ocenia najma zastanci klasickej V2 techniky.
kxbibo
16. decembra 2007 at 6:50
klasik alebo biela Škoda Fabia TDDCI 😀