Connect with us

Spravodajstvo

EURO 3 aj u tunerov

Publikovaný

on

Prísna emisná norma EURO 3 je poriadnou výzvou aj pre staviteľov motoriek na zákazku. Ako jediná a zatiaľ prvá, bude tieto normy spľňať spoločnosť Custom Chrome Motorcycles so sídlom v Nemecku, ktorá produkuje vlastné motory pod značkou Revtech. Podľa oficiálnej správy sa v tomto období konajú posledné testy a január 2008 bude mesiac, kedy sa Revtech motory budú predávať s normou EURO 3. Týmto ťahom ukázal Custom Chrome Motorcycles chrbát takým zvučným výrobcom ako TP Engineering a SS, ktorým zjavne európske normy nerobia vrásky. Otázka je: dokedy?

Ilustračné

13 komentárov

13 Comments

  1. FaDe

    29. novembra 2007 at 21:13

    TP Engineering sa na Europske normy moze akurat tak zvysoka vysrat… Motory TP su trosku ina kategoria ako RevTech a vo svojej podstate sa moze TP vykaslat na Europske normy… Ked si chce Customizer dat TP tak si ho da a je mu lautr fuk nejake Euro 3…
    Hold ale Custom Chrome Europe v jeho uz takpovediac maloseriovej produkcii je na Europskom trhu a homologizaciach zavisly… Co sa o TP a SS neda povedat… Ti vyziju aj z mimo EU trhu…

    Zaujimave je ze Ilustracne foto je HD VRSCDX Night Rod Special co s tymto nema vooobec ale vooobec nic spolocne 😁

  2. FaDe

    29. novembra 2007 at 21:18

    PS: aby sme vedeli o com tocime:
    [linka] TP Engineering
    [linka] S&S
    [linka] Custom Chrome Europe

  3. tomXX

    30. novembra 2007 at 9:19

    „HD VRSCDX“ to mi pride ako Skoda 1000MB GLXi 😇

  4. blackhole

    30. novembra 2007 at 10:15

    Fade, pre TP,aj SS je europa zaujimavy trh a ver mi ze viem o com hovorim. Ta sprava nebola o kvalite Revtech vs. TP, ta bola o marketingu.

  5. blackhole

    30. novembra 2007 at 10:18

    Pravdu mas vsak v tom ze CCM aj CCE je zavisle na plneni noriem. Okrem toho, aby som upresnil svoje tvrdenie, ze viem o com hovorim, CCE ma tiez v ponuke TP aj SS a predava ich kazdy den niekolko do celej Europy.

  6. FaDe

    30. novembra 2007 at 13:49

    Hehe tiez som bol prekvapeny ked CCE zacalo ponukat aj motory TP… hold treba zarobit na vsetkom na com sa da…

  7. blackhole

    30. novembra 2007 at 14:12

    Ja dobre mat sortiment a ponukat aj kvalitnu techniku.

  8. raptor

    1. decembra 2007 at 17:55

    Stary dobry tomxx

    HD VRSCDX“ to mi pride ako Skoda 1000MB GLXi

    LOOOOL… alebo Lada žiguli de luxe turbo russian midnight edition

  9. vince

    1. decembra 2007 at 20:42

    tomXX si sa už na tom vozil ked si to tak odborne okomentoval….

  10. klasik

    1. decembra 2007 at 23:46

    raptor tak tá LADA ma dorazila, 😁 😁 😁

    PS: sorry som od témy

  11. campa

    3. decembra 2007 at 20:37

    Na to naše demo sa prave dnes menila Výfuková Sústava Supertrapp, ta moto je už predana, a je presne taká ako hore na obrázku, pekne to jazdilo, ale ja som na starú školu, aj keď je to riadna kotolňa.

  12. blackhole

    15. decembra 2007 at 18:38

    Takze halo halo, prave som sa dohrbatil z porady a podla poslednych informacii uz aj S&S vyvyja motor, ktory bude splnat Euro3, zaujimave, ako je ta Europy pre Ameriku zaujimava. Avsak S&S bude splnat tuto normu len za pouzitia elektronickeho vstrekovania paliva, kdezto, Revtech zostava verny klasike a Euro3 motory ponuka S KARBURATOROM, co ocenia najma zastanci klasickej V2 techniky.

  13. kxbibo

    16. decembra 2007 at 6:50

    klasik alebo biela Škoda Fabia TDDCI 😀

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri