40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
28. decembra 2018 o 11:33 #102128MishkoÚčastník (Participant)
Papi: „…nakoľko som presne o polnoci práve jazdil – a musíte uznať, že to sa ťažko prekoná.“
Počíta sa takéto ukončo-zahájenie sezóny iba v slovenskej gubernii? Lebo takto cez polnoc 31.12. som už pár krát jazdil. A budem aj tento rok. Akurát že bolo 25°C 😈
28. decembra 2018 o 11:52 #102129przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 👍 Že som ešte tu a čítan ťa … 😁
Mishko, je mi jasné, že absolútne prvenstvo zabezpečí len vhodne vybrané časové pásmo, ale ak k tomu pridám aj južnú pologuľu, tak tam je to v ich lete malina a „absolútne prvenstvo“ tam majú stovky, ba možno tisíce motorkárov naraz.
Však aj my sme často jazdili v lete cez polnoc, žiadna veda.
Ba, lepšie, ako na obed za 38 °C. 😈Preto som pridal, že „v regióne“ 😉
Básnik chcel jednoducho povedať, že ak mikrosekundu pred polnocou ešte jazdíš a mikrosekundu po polnoci už jazdíš (teda furt), tak takýto rekord sa nastaviť dá, ale prekonať nie. 😈
Ale to je len teoretizovanie a celá moja polnočná jazda je len zo srandy, dúfam, že je to jasné.
Žiadne machrovanie, raz som to začal a občas to ešte skúsim.
Ak by náhodou bolo 25 °C, tak určite. 😁28. decembra 2018 o 11:53 #102130macoÚčastník (Participant)Retro, ihly som objednával už ja podľa WIN, trysky nemám skontrolované. Takže oskúšam moje úpravy a ak to nebude ono, pôjdem podľa Tvojich rád.
Ešte jeden postreh, keď s tým jazdím ostrejšie, motor beží ako hodinky ale keď jazdím ako turista, vtedy sa mu to nepáči. Nebude to tým, že je to superšport a pasuje mu ostrejšie zaobchádzanie ?28. decembra 2018 o 12:04 #102131RetroÚčastník (Participant)Maco s 1100 gsxr sa môžeš voziť aj turisticky posrato😀 Pokiaľ neskontroluješ veľkosť trysiek a ihly nebudú také aké majú byť nebude to fungovať. Aj keď boli objednávané podľa vin, skontroluj to lebo robíš potom zbytočne. Keď si teraz znížil hladiny a posunul ihly, tak ti to už nepôjde vôbec ani vo vyšších otáčkach. No ale skúšaj, veď je to zábava😀😀😀
Potom si spomeň čo som ti hutoril😀28. decembra 2018 o 12:08 #102132przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Maco, nechcem sa do toho vrtať, lebo pri diaľkovej diagnostike často vyskočí, že adept tam mal voskové sviečky, čo zabudol spomenúť… 😈
Ale beh a silu motora v nízkych otáčkach (teda prechody) určite ovplyvnia voľnobežné trysky, odborná literatúra tvrdí, že až do 50 až 60 % otvorenia šupátka (resp. klapky). Ak ich máš – ako píšeš – zablendované, v tom môže byť problém, dokonca je možné, že pôvodný majiteľ napomáhal voľnobehu (bez voľnobežných trysiek) zvýšenou hladinou v plavákoch.
28. decembra 2018 o 12:30 #102133RetroÚčastník (Participant)Papi, tu sú také výkladový chyby. Pochopil som že zablendované mali pilotné tryky (skrutky). Tým niektorí znalci hovoria že vzdušníky, čo je tiež blbosť. U niektorých suzuki zvykne byť aj voľnobežná tryska pod zátkou ale gumovou a nasáva z Kanálika hlavnej trysky.
Takže pokiaľ neboli vyčistené je problém.
Tými pilotnými skrutkami sa nepridáva vzduch ale množstvo zmesi ktorá je daná veľkosťou voľnobežnej trysky a vzdušníka alebo veľkosťou toho kanálika od difúzora.28. decembra 2018 o 13:09 #102134przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Veď preto som sa doteraz zdržal hlasovania.
Keby že čítam, že také oné zablendované mosadznými plieškami, tak som možno v obraze.
Ale keď čítam, že voľnobežné trysky zablendované mosadznými plieškami, tak pod tým chápem voľnobežné trysky zablendované mosadznými plieškami.
Idem sa hanbiť do kúta. 😇
28. decembra 2018 o 13:24 #102135macoÚčastník (Participant)Papi, to som ja zle napísal. Zablendované sú skrutky bohatosti voľnobežnej zmesy.
Ale teraz oné. Vrátil som sa z garáže, mašinu som naštartoval s mojimi hodnotami, a teraz ide úplne na 3,14 ču. Tretí valec strieľa do karburátora a otáčky rýchlo vyletia, ale pomaly padajú.
Vraciam sa k továrenským hodnotám a Retrovým doporučeniam, ale až po Troch kráľoch. Včul je na 3,14ču čas.Musí byť slnko. Ja sa musím sa z toho spamätať spolu s Ďžekom Danielsom. Opäť to štartujem až narok. 🙂28. decembra 2018 o 13:40 #102136RetroÚčastník (Participant)Varoval so ťa. Pozdrav Džeka😀😀😀
28. decembra 2018 o 16:47 #102137macoÚčastník (Participant)DPČ, nedalo mi to a dal som dole karburátory. Dosť boli zadrbané vzduchové aj benzínové trysky zo strany filtra,prečistil som to štetinami zo štetca, hlavné trysky sú 115- origoš, volnobežné vzduchové tiež origoš, len benzínové sú 1,15 a manuál prikazuje od 1,25 do 1,6, podľa typu karbesu. Je tam však uvedených plná 3,14ča verzií a ja neviem zistiť ktorú mám, alebo som zle odčítal údaj a je to 1,25. Zle sa to číta. Avšak, Retro-odvŕtal som blindu na „Pilot screv“ a kuva bolo to z fabriky na 1,1/4 otáčky, Tvojich 3,5 otáčky je v rozpore s origoš nastavením. Tak čo s tým?
28. decembra 2018 o 18:01 #102138RetroÚčastník (Participant)No zase nejak chaosíme, napíš mi rok výroby a presný model, GU alebo GV a čísla 73 alebo 74 alebo čo tam píšu.
28. decembra 2018 o 18:59 #102139RetroÚčastník (Participant)Pozerám, že ladič neodpovedá, tak už je asi spity. Tá suza je už vodník takže otryskovanie asi tak aby bolo jasno. Hlavná tryska je tá veľká keď dáš dole plavákovu komoru. Píšeš že sú 115 čo je zle. Podľa typu karburátora by mala byť od 122,5 do 127,5 a aj to sú rozdielne na krajných a stredných valcoch. Vedĺa nej sa nachádza voľnobežná tryska a pri nej nepíšeš číslo. Tá by mala byť40 až 42,5. V difuzore tzn. zozadu v tej veľkej diere sania sa nachádzajú ďalšie dve a sú to vzdušníky ale po našom air jet:-) Ty píšeš že banzínová ale to je vzduch 1,25 a mala by byť 1,15 až 1,20. Vedľa nej je ďalšia ktrú uvádzajú ako main air jet, alebo start čiže sytič. Tá by mala byť 40 až 42,5. Používajú sa tri typy ihel. Takže zábava a dosť toho Džeka potečie.
K tomu ešte namáme istotu či karburátory nie su z nejakého iného zázraku a s určitosťou viem povedať, že nejaký gadžo tie karurátory pekne dosral. Takže hovorím posledý krát lebo už som naj…ý:-))) Hladinu bezpodmienečne 14,7!!! Ihly na stred!!! Vytoč tie pilotné skrutky tak ako hovorím. Keď sa nič nezlepší tak nové trysky /vlastne tie treba tak či tak/.29. decembra 2018 o 8:51 #102140przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😘 😈 Čerstvé ranné správy, nasaďte si okuliare:29. decembra 2018 o 9:09 #102141macoÚčastník (Participant)Čau Retro, už som hore 🙂
Mašina je vodník r.v 92, v techničáku je 93 kw, čo sa mi nezdá, mala by mať 87kw podľa zdrojov z netu. V manuály je haupduse 112,5 a 115 podľa modelu a takisto aj Pilot pootočený na 1,1/4 otáčky. Preto sa pýtam, aký to bude mať vplyv na chod motora, keď mu pridám ?
Hladinu som vrátil na presných 14,7 mm, ihly pôjdu znova na stred. O kružky v plavakovej komore idú s presahom- tam to tesní.
Ako som to skúšal štart z tou nízkou hladinou, nedalo sa na tom znížiť otáčky ani povolením klapiek a keď som chcel pridať, tak to najprv strelilo do 3.karbesu. Tú streľbu spôsobila sviečka, alebo chudobná zmes?
S tými tryskami na prírube máš pravdu- sú vzduchové, prečistil som ich. Tie ihly mi poslali z Parts Depotu- hádam sú neni jebnutí a poslali správne, keď pýtali WIN.
A posledný postreh-už som sa tu zmienil, na studených desinách to nešlo, za 5 min bola niektorá tak zadrbaná sadzami, že skratovla, deviny vydržali zopár kilometrov a postupne po jednech odcházali a na osmičkách som odjazdil celé leto ale raz som musel meniť 4. sviečku. Tak uvažujem odskúšať sedmičky.
Ešte k ihlám, v lete som odskúšal dať ihly na 2. zárez, v nízkych otáčkach to vôbec neťahalo ale vo vysokých to išlo ako raketa. Potom som ich dal na 4. zárez a bola to bohovská zmena k lepšiemu v nízkych otáčkach. Skoro to tak mohlo aj ostať, len ten voľnobeh skapínal. Preto som ešte znížil hladinu na 16 mm, ale to už bolo moc.29. decembra 2018 o 9:37 #102142RetroÚčastník (Participant)No konečne normálne informácie😀 Bohatá zmes. Poľa mňa nejaký umelec vŕtal do trysiek. Keď to odpaľuje sviečky je to jasné. Moje manuály mi dali tieto čísla trysiek, keď máš presný manuál na tvoj typ, tak sa drž čísiel aké sú tam. Ale keď stými číslami to zalieva tak tie trysky sú narušené. Stalo sa mi to neraz, tak mi ver. Keby si mal CBR900RR , tak by si sa zblázil, lebo čo štart to sada odpálených sviečok. Aj tým tvojim by som už neveril. U NGK keď ju raz zahodí už je prerazená. Keď ti voľnobeh nepadá o prská, tak to je chudobná zmes dole. Keby si vytočil piloty tak to vyriešiš. Nedáš si povedať …😀 No je to tam pekne porozhadzované. Expert tam dal KN filter a začal ladiť. A tu je výsledok.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.