Connect with us

40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme

Označené ako: 

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,106 až 15,120 (z celkového počtu 16,926 )
  • Autor
    Príspevky
  • #102143
    maco
    Účastník (Participant)

    Retro, díky. Určite tie Piloty povolím, lebo už nemám inú možnosť. A ešte jedna vychytávka. Celé leto som jazdil s mierne prykrytým chladičom, t.j mierne zvýšenou teplotou na teplomery. Vtedy to bolo OK. Akonáhle som dal papier z chladiča dole, po čase bol 4. sviečka zadrbaná. Preto uvažujem ešte skúsiť sedmičky. Ten vodník chladí dobre pri plnom výkone- na okruhu.
    Ale je pravda, že ten motor, teda asi aj karbesy ladili predomnou ešte väčší ladiči  😁

    #102144
    Retro
    Účastník (Participant)

    No toto už je proti všetkému čo bolo predtým. Veľmi bohatá zmes sa ti prejaví tak, že studený motor naštartuješ v pohode. Keď sa začne zahrievať začína to blbnúť a pridymovať. Pri horúcom motore už je to na riť a keď ho vtedy vypneš a chceš znovu naštartovať, tak sa môžeš so sviečkami rozlúčiť. Tepelne hodnoty sviečok pri takom furikovaní neroeš. Motor nežne máš nahriaty na 90 v meste stále 100 , vetrák sa ti spúšťa pri 100 stupňoch. A ešte deteil😀 Meral si kompresiu vo valcoch?

    #102145
    Retro
    Účastník (Participant)

    Ten tablet píše miesto mňa do p… Motor máš bežne zehriaty tam malo byť nie nežne😀😀😀
    A teraz sa Papi chytí😀

    #102146
    maco
    Účastník (Participant)

    Kompresia je meraná, za tepla 10,5 až 11 atm, celkom rovnomerne na každom valci.
    Len mi ešte povedz, ako sa prejaví to vyskrutkovanie Pilota.

    #102147
    Retro
    Účastník (Participant)

    V nízkych otáčkach bude motor pružnejší, bude držať otáčky, otáčky budú pekne klesať. Ten starý motor to potrebuje. Možno nebude treba až tri a pol, každý motor je iný treba skúsiť. U starej gsxr sa k nim dostaneš v pohode. Pokiaľ sú ostatné trysky rozlagrované, tak veľa neporiešime ale skús to. No bež do garáže😀

    #102148
    maco
    Účastník (Participant)

    OK, díky že si sa mi venoval. Ozvem sa, keď to odskúšam.  👍  👍  👍

    #102149
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈  Retro, kde je problém?

    Šak dobre píšeš.

    Mašinku treba zohriať nežne, bozkať, jemne hladkať, inak môže byť problém.  😈
    Pri príliš rýchlom zohrievaní napr. môže ostať úplne studená, až nasratá. Odrazu jej môže rozbolieť aj hlava. 😁

    Vyvarujte sa jazde na studených mašinkách, prestane vás to baviť.

    #102150
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Retro

     Paraada to citat! Skoda ze som zacal „motorkovat“ az ked

    vsetko je po vasom „striekacie“ a komputerizovane…

    Skusenost mechanika sa straca a nahradza ho cista vymena

    kompomentov … Je mi viac ako jasne, ze tie  vedomosti

    co si tu predviedol sa uz nikdy nenaucim..  Dufam vsak,

    ze pri takychto debatach sa co to na mna nalepi, a o to mi ide!!

    #102151
    maco
    Účastník (Participant)

    Dobré ráno.
    Retro, až teraz som si uvedomil, čo hovoríš o tryskách. Nejaký cocot ich pomenil- teda hlavné. A konečne už viem, čo znamenajú údaje v manuály. Trysky pre 1. a 4. valec majú byť menšie-112 a ja ich mám 115. Preto zadrbáva často 4. sviečku a mašina sa v nízkych otáčkach správa ako keby mala viac benzínu ako treba. V manuály je to aj napísané, ale myslel som, že je to pre iné modely- ale to je pre jednotlivé valce. Nebyť Tvojej informácie o rozdielych tryskách pre jednotlivé valce, doteraz si myslím, že všade majú byť 115. Dík. 😁

    #102152
    Retro
    Účastník (Participant)

    Maco daj všetky trysky ale nové. Hlavné aj voľnobežmé. Ja myslím že sú aj zväčšované. Pri športových filtroch to treba urobiť. U toho čo tam máš ty sa to ešte zvlálne. Keby si mal sanie s filtrami bez airboxu, tak musíš ísť hore s tryskami min. o 15%. No a preto si myslím že nejaký génius zväčšil trysky.
    ahojko, ďakujem😀 Každý vie niečo a nikto nemôže vedieť všetko. Ty určite dobre hraješ hokej😀😀

    #102153
    Retro
    Účastník (Participant)

    Ešte k tým tryskám. Napr. Hornet 600, keď má miesto 105 trysky 110 sviečky odpáli hneď po zahriati, vypnutí motora a opatovnom naštartovaní. A ešte jedna zaujímavosť. To číslo nie je priemer diery ale je to čas v sekundách za ktorý tryskou pretečie určité množstvo benzínu za určitých podmieniok. Tým sa ale nezaťažujme. Len never keď ti nikto v karčme povie, že vie tie trysky premerať. To mu rovno daj s pollitrákom po hlave😀

    #102154
    maco
    Účastník (Participant)

    Retro, volnobežné sú tie dve vzduchové na spodku príruby zvonku?

    #102155
    Retro
    Účastník (Participant)

    Nie, keď dáš dole plavákovú komoru tak je vedľa hlavnej. Len oni môž byť pod gumenou zátkou a nevidíš ich. Takže keď do toho čumíš vidíš jednu trysku (hlavnú) alebo dve ???

    #102156
    maco
    Účastník (Participant)

    Kuva, zatiaľ som si vždy všimol len jednu. Poobede to otvorím a poviem.

    #102157
    Retro
    Účastník (Participant)

    To je aká robota pičába?!?!😀 Vedľa hlavnej trysky budeš mať gumovú záslepku. Vyber ju a pod
    ňou bude voľnobežná tryska. Nepýtaj sa ma prečo. Už som napísal a na debilnom tablete sa mi to nechce vyťukávať.😀

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,106 až 15,120 (z celkového počtu 16,926 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri