40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
29. decembra 2018 o 10:14 #102143macoÚčastník (Participant)
Retro, díky. Určite tie Piloty povolím, lebo už nemám inú možnosť. A ešte jedna vychytávka. Celé leto som jazdil s mierne prykrytým chladičom, t.j mierne zvýšenou teplotou na teplomery. Vtedy to bolo OK. Akonáhle som dal papier z chladiča dole, po čase bol 4. sviečka zadrbaná. Preto uvažujem ešte skúsiť sedmičky. Ten vodník chladí dobre pri plnom výkone- na okruhu.
Ale je pravda, že ten motor, teda asi aj karbesy ladili predomnou ešte väčší ladiči 😁29. decembra 2018 o 12:52 #102144RetroÚčastník (Participant)No toto už je proti všetkému čo bolo predtým. Veľmi bohatá zmes sa ti prejaví tak, že studený motor naštartuješ v pohode. Keď sa začne zahrievať začína to blbnúť a pridymovať. Pri horúcom motore už je to na riť a keď ho vtedy vypneš a chceš znovu naštartovať, tak sa môžeš so sviečkami rozlúčiť. Tepelne hodnoty sviečok pri takom furikovaní neroeš. Motor nežne máš nahriaty na 90 v meste stále 100 , vetrák sa ti spúšťa pri 100 stupňoch. A ešte deteil😀 Meral si kompresiu vo valcoch?
29. decembra 2018 o 12:56 #102145RetroÚčastník (Participant)Ten tablet píše miesto mňa do p… Motor máš bežne zehriaty tam malo byť nie nežne😀😀😀
A teraz sa Papi chytí😀29. decembra 2018 o 13:03 #102146macoÚčastník (Participant)Kompresia je meraná, za tepla 10,5 až 11 atm, celkom rovnomerne na každom valci.
Len mi ešte povedz, ako sa prejaví to vyskrutkovanie Pilota.29. decembra 2018 o 13:18 #102147RetroÚčastník (Participant)V nízkych otáčkach bude motor pružnejší, bude držať otáčky, otáčky budú pekne klesať. Ten starý motor to potrebuje. Možno nebude treba až tri a pol, každý motor je iný treba skúsiť. U starej gsxr sa k nim dostaneš v pohode. Pokiaľ sú ostatné trysky rozlagrované, tak veľa neporiešime ale skús to. No bež do garáže😀
29. decembra 2018 o 13:32 #102148macoÚčastník (Participant)OK, díky že si sa mi venoval. Ozvem sa, keď to odskúšam. 👍 👍 👍
29. decembra 2018 o 13:58 #102149przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Retro, kde je problém?
Šak dobre píšeš.
Mašinku treba zohriať nežne, bozkať, jemne hladkať, inak môže byť problém. 😈Pri príliš rýchlom zohrievaní napr. môže ostať úplne studená, až nasratá. Odrazu jej môže rozbolieť aj hlava. 😁Vyvarujte sa jazde na studených mašinkách, prestane vás to baviť.
30. decembra 2018 o 7:57 #102150ahojkoÚčastník (Participant)Retro
Paraada to citat! Skoda ze som zacal „motorkovat“ az ked
vsetko je po vasom „striekacie“ a komputerizovane…
Skusenost mechanika sa straca a nahradza ho cista vymena
kompomentov … Je mi viac ako jasne, ze tie vedomosti
co si tu predviedol sa uz nikdy nenaucim.. Dufam vsak,
ze pri takychto debatach sa co to na mna nalepi, a o to mi ide!!
30. decembra 2018 o 8:42 #102151macoÚčastník (Participant)Dobré ráno.
Retro, až teraz som si uvedomil, čo hovoríš o tryskách. Nejaký cocot ich pomenil- teda hlavné. A konečne už viem, čo znamenajú údaje v manuály. Trysky pre 1. a 4. valec majú byť menšie-112 a ja ich mám 115. Preto zadrbáva často 4. sviečku a mašina sa v nízkych otáčkach správa ako keby mala viac benzínu ako treba. V manuály je to aj napísané, ale myslel som, že je to pre iné modely- ale to je pre jednotlivé valce. Nebyť Tvojej informácie o rozdielych tryskách pre jednotlivé valce, doteraz si myslím, že všade majú byť 115. Dík. 😁30. decembra 2018 o 9:54 #102152RetroÚčastník (Participant)Maco daj všetky trysky ale nové. Hlavné aj voľnobežmé. Ja myslím že sú aj zväčšované. Pri športových filtroch to treba urobiť. U toho čo tam máš ty sa to ešte zvlálne. Keby si mal sanie s filtrami bez airboxu, tak musíš ísť hore s tryskami min. o 15%. No a preto si myslím že nejaký génius zväčšil trysky.
ahojko, ďakujem😀 Každý vie niečo a nikto nemôže vedieť všetko. Ty určite dobre hraješ hokej😀😀30. decembra 2018 o 10:08 #102153RetroÚčastník (Participant)Ešte k tým tryskám. Napr. Hornet 600, keď má miesto 105 trysky 110 sviečky odpáli hneď po zahriati, vypnutí motora a opatovnom naštartovaní. A ešte jedna zaujímavosť. To číslo nie je priemer diery ale je to čas v sekundách za ktorý tryskou pretečie určité množstvo benzínu za určitých podmieniok. Tým sa ale nezaťažujme. Len never keď ti nikto v karčme povie, že vie tie trysky premerať. To mu rovno daj s pollitrákom po hlave😀
30. decembra 2018 o 10:27 #102154macoÚčastník (Participant)Retro, volnobežné sú tie dve vzduchové na spodku príruby zvonku?
30. decembra 2018 o 10:34 #102155RetroÚčastník (Participant)Nie, keď dáš dole plavákovú komoru tak je vedľa hlavnej. Len oni môž byť pod gumenou zátkou a nevidíš ich. Takže keď do toho čumíš vidíš jednu trysku (hlavnú) alebo dve ???
30. decembra 2018 o 11:49 #102156macoÚčastník (Participant)Kuva, zatiaľ som si vždy všimol len jednu. Poobede to otvorím a poviem.
30. decembra 2018 o 11:59 #102157RetroÚčastník (Participant)To je aká robota pičába?!?!😀 Vedľa hlavnej trysky budeš mať gumovú záslepku. Vyber ju a pod
ňou bude voľnobežná tryska. Nepýtaj sa ma prečo. Už som napísal a na debilnom tablete sa mi to nechce vyťukávať.😀 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.