40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
21. januára 2019 o 18:38 #102338BielyorolÚčastník (Participant)
RIP Gusztikám! 😟
21. januára 2019 o 18:54 #102339przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😇 Neviem, či sa v nebíčku jazdí autokros, ale ak, tak Guszti už určite stláča plyn na doraz…
Hrabem sa v archíve fotiek, tak niečo som vytiahol a na odľahčenie dám jednu kvízovú:😉 Akej značky je táto motorka?21. januára 2019 o 20:01 #102340RetroÚčastník (Participant)Ja bicyklom nerozumiem😀 Ale bude to niečo japonské…alebo maďarské?
21. januára 2019 o 21:02 #102341przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 😟 Zima, zima…
21. januára 2019 o 22:03 #102342ahojkoÚčastník (Participant)A co tak Britske, nieco ako Royal Enfield??
Podobne to je „Lietajucej Blche“, ale nie je to ona….
21. januára 2019 o 23:17 #102343przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Vzdávam to, kto by bol pomyslel, že je to Harley Davidson?
Po 2. SV víťazné mocnosti si nabrali najrôznejšie projekty a aj časť výrobného zariadenia porazených.
Podľa nich sa vyrábali napr. aj podobné motorky v rôznych kútoch sveta, toto napr. vyrábal Harley v USA. V Emmerike to ale kvôli malému objemu veľkú šancu nemalo, tak sa ich vyrobilo na americké pomery málo.
Je to HD 125 Hummer z roku 1955, 14 koní, 55 mph (cca 90 kmh) – myslím, že predlohou bola dokumentácia DKW RT 125.
22. januára 2019 o 7:13 #102344RetroÚčastník (Participant)Kuur.a… 👍 Na DKW sa to podobá hlavou, ale aj na BSA Bantam. Zaujímavé. V tých malých kubatúrach ne neorientujem.
22. januára 2019 o 8:34 #102345przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Presne, dobrý postreh. Veď aj BSA bola „víťazná mocnosť“, Bantam aj oni vyrábali podľa DKW.
DKW „túto“ 125-ku vyrábalo už od druhej polovice tridsiatich rokov, najprv bola verzia „hardtail“ s paralelogramovou vidlicou vpredu, potom bol aj odpružený zadok „pérák“, na konci bola aj kyvná vidlica vzadu, vpredu sa objavili samozrejme teleskopické vidlice…
Súčasne s víťazmi vyrábal to naďalej aj DKW.
Čo som písal, že v rôznych kútoch sveta sa to vyrábalo, tak to trvalo až do konca šesťdesiatych rokov.22. januára 2019 o 9:33 #102346przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😉 Len tak, z nudy. Pre VANUCCIho:
22. januára 2019 o 17:04 #102347ahojkoÚčastník (Participant)…Na DKW sa to podobá hlavou, ale aj na BSA Bantam. Zaujímavé. …
Mna ako laika a google-istu zase zaujalo to, ze
vsetky podobné maju rovnaky objem, 125 ccm.
23. januára 2019 o 11:31 #102348przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Ahojko, nebuď, jak Rus, kerý nikdy nemal chladničku, lebo z kradnutých dielov z fabriky na výrobu chladničiek doma vedel poskladať vždy len tank. 😁
U motoriek vyrábaných podľa projektu 125-ky obyčajne vznikajú všade 125-ky. 😁(Aj keď uznám, že zo štyroch 125-tiek skôr poskladám 500-vku, ako z tanku chladničku.)
23. januára 2019 o 15:12 #102349ahojkoÚčastník (Participant)23. januára 2019 o 16:17 #102350RetroÚčastník (Participant)Tak štvorvalcovú belgickú FN už poznám😛
23. januára 2019 o 18:52 #102351przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Štvorvalec? 125 ccm?
Tak tu je jeden. Notoricky známe video.
Zvuk na voľnobehu, jak desať šijacích strojov, neťahá to, ale keď ten „komikadze“ pridá plyn, aspoň to hučí na celý valal. Musia z neho mať radosť… 😁23. januára 2019 o 19:12 #102352RetroÚčastník (Participant)Super!!!👍
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.