40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 1 mesiacom od
maco.
-
AutorPríspevky
-
12. júla 2020 o 20:22 #103644
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 Utiahne. Má 15 koní a už mám preňho novú vééééľkú rozetu dozadu… 😁
Šarkánek mal len 9 či 10 koní a utiahol aj ten.
12. júla 2020 o 21:09 #103645Bielyorol
Účastník (Participant)Papi, pajonýr neni problém zohnať, problém bude s blatom, veď neprší a neprší… 😈
13. júla 2020 o 6:10 #103646apa
Účastník (Participant)Mal som kedysi Jawu Mustang 50-ku, už bol nepojazdný a daroval som ho. „Obdarovaný“ z neho použil iba kolesá na káričku. Trocha to ľutujem, mohol som si ho nechať, čo už.
13. júla 2020 o 7:35 #103647przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Ano, pamätám si fotku mladého Apa-Kingstona, sedí v nejakej šope a čistí cibuľu či čo, a je tam vidieť aj nejaký mustang…
Niekde asi tú fotku aj mám odloženú, ale nehladám.
Aj tak by som nemohol pridať, lebo musím chrániť Apókove osobné údaje… 😈13. júla 2020 o 8:04 #103648apa
Účastník (Participant)papi, už ani ty nie si čo si býval. Dobrá pamäť ale v podstatnej veci si sa zmýlil. Nie cibuľu ale papriku, a nie čistím ale triedim. Voľakedy niekedy za socíku do Zelovoc výkupu.
🙂 😁 😁13. júla 2020 o 8:10 #103649przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Kurnik, tak ja ti zubami nechtami chráhim tvoje osobné údaje, chcem popliesť triedneho nepriateľa – a z teba odrazu vyfučí šecko, jak nejakého Fučíka…
Ale s tou pamäťou máš pravdu, podstatné veci mi unikajú… 😁13. júla 2020 o 8:41 #103650Bopsik
Účastník (Participant)Mustangera som mal aj ja. Išiel max 45 km/h, a potom sa dusil. Vtedy som s tým nevedel pohnúť, tak som ho predal. Škoda, dnes by som ho už vedel vytuningovať
13. júla 2020 o 9:13 #103651apa
Účastník (Participant)Do hája máš pravdu papi, vykecal som podstatné informácie len tak. Neuvážene. GDPLGBT je v SZM.
apa, pofa bé ! 😁
Bopsik, aj toho môjho Mustanga dusilo, Babetty ma predbiehali ako nič. Potom som na to prišiel, bol to karbón vo výfuku, zostal v ňom prieduch iba ako špendlíková hlavička. Rozobral som, vypálil som tak, že aj chróm bol z výfuku v rici a ejhle, Mustang cválal ako ďábel, vyše 70km/h, tuším 71,5km/h až tak presne si nepamätám.
14. júla 2020 o 13:29 #103652przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 No, tak pedofilný sen škaredých krátkonohých tlstých dôchodcov, teda pionierka Betka je doma.
Vlastne je to pani Beta Urbanová s objemom dva deci, ale dôchodcom taký objem stačí.
Je krásna, tichá, 13 tisíc km a jazdí PERFEKTNE, ale tuning ju asi neminie… 😁14. júla 2020 o 14:12 #103653ahojko
Účastník (Participant)Takze na malej Talianke sa ti zachcelo zajazdit si?
Vyzera velmi pekne, tusim na Motorajde bola o nej
mala recenzia ako moto do mesta a prilahlych polí…👍
14. júla 2020 o 16:06 #103654malylapaj
Účastník (Participant)Sakra papi včera som išiel cez váš chotár a nezastavil som sa, veľa šťastných km 👍
15. júla 2020 o 4:25 #103655apa
Účastník (Participant)Vždy som si myslel že Beta je španielka a to je talianka.
papi, a dvojdecová nádrž stačí? Koľko to žerie?
15. júla 2020 o 6:11 #103656przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Pôvodne od jesene som rozmýšlal fakt z nostalgie nad nejakým Mustangom na značkách, len tak k Dunaju. Jazdiť na odhlásenom Šarkánkovi je dosť rizikové.
Ceny zachovalých Mustangov sú ale vo hviezdach, tak som sa na tie – inak už v momente výroby zastaralé šroty – vykakal a hladal som niečo rozmermi a váhou podobné, až kým som si neuvedomil, že to by bolo na dnešnú dobu fakt málo.
Cez zimu som si teda už plánoval kúpiť nový vzducháč Kawasaki KLX 230, nemohol som sa dočkať, kedy sa u nás objaví.
Konečne prišiel, ale výstava sa na jar nekonala, naživo som ho nevidel.
Až keď v Nových Zámkoch v predajni som sa k nemu postavil, som zistil, že sedlo je vo výške mojich bradaviek, tak som vytriezvel a s plačom som začal hladať niečo fakt pohodlné.Takže papi-recenzia:
Beta Urban má kolesá, ako väčšina dnešných „krosových“ Pionierov, vzadu 16 a vpredu 19-ky, tak mi padla do oka.Výroba v Taliansku, motor Suzuki z Japonska. Na cestách okresky zvláda v pohode, kamióny ťa nemusia predbiehať, v techničáku sa píše max. 115 km/h. Pritom vyleze fakt všade, asi ani tú väčšiu rozetu nenamontujem.
Obavy, že to bude aj pre malého deda (173 cm 😁 ) až príliš malé, sa nenaplnili. Rázvor to má 1345 mm, pre porovnanie Jawa 350 634 má 1320 a Mustang len okolo 1165, takže Beta Urban je v pohode.Určite ste si všimli z mojich reakcií ( 😈 ) pri nejakých čundroch, že nepatrím k nejakým cirkusantom a hulákačom v prírode, tak mám radosť zvlášť z toho, že Beta je mimoriadne tichá, z motora len jemnučký šelest a z výfuku za jazdy len 76 bD(A) – je to údaj z technického.
Fakt je to mimoriadne tiché, motorka ľahučká, jak bicykel a čo pár km som doteraz stihol najazdiť, v prilbe nie, že sa usmievam, ale normálne sa rehocem. Mám z Urbana radosť, jak malé deccko… 😁
15. júla 2020 o 6:20 #103657przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Apa, neviem, koľko to žere, ale to bude asi nula celá nič, dedo (o 5 rokov starší, jak ja) kto mi to predával, tvrdil, že na 6-litrovú nádrž sa dá jazdiť celý deň. 😁
Samozrejme Suzuki SV 650 si ponechám, Beta bude len ako funbike okolo domu…15. júla 2020 o 7:14 #103658Retro
Účastník (Participant)Papi, ale tých 173cm je aj s talpami nie? 😁
Gratulujem k novému stroju! Nech slúži a nech ti stále robí takú radosť ako teraz.
Dúfam, že aj si budem v penzii kupovať motorky ako rožky… 😁 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.



Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
