40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
11. februára 2014 o 19:42 #91780przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)
WIKINO:
Zajtra popozerám po „archíve“.
Zatiaľ stále mám len jednu puklicu, ale dupla-karbec zo 110R-110LS sa mi niekde ešte vála. Len neviem, ako je na tom ventil.
Prerušovač u mňa bez šance.11. februára 2014 o 19:45 #91781krampusÚčastník (Participant)Wikino, rozumieme sa dobre?, ty hľadáš elektomagnetický ventil voľnobežnej trysky? lebo o inom v škodvke neviem. Á, ešte o pretlakovom za AC pumpou.
11. februára 2014 o 19:45 #91782yoffoÚčastník (Participant)Staří chrenové…….aj přerušovati zapoměli………. 😁 😁 😛 😉 😶
11. februára 2014 o 19:49 #91783HogÚčastník (Participant)V elektrice platí jen jedno ! Tzv. ohmův zákon. Pro informaci a pro nevěřící Tomáše 🙂
je jak psal bopsik…………I=U/R I je proud, U je napětí baterie a R je odpor vinutí startéru !
To nejsou proměnné, ale neměnné ! 🙂 Jediné co se mění je energie dodávaná z baterie,
v závislosti na čase a při startování není baterka tak rychle „vyflusaná“ a vydrží rychleji a déle
točit !! 😛11. februára 2014 o 19:53 #91784HogÚčastník (Participant)A pro úplné elektrikářské antitalenty: bude to startovat ……vrrrrrrrrrrrrrrrrr
ane………..v r r r r r
To je tak nějak fšechno !! 😛11. februára 2014 o 20:07 #91785krampusÚčastník (Participant)WIKINO – a ešte pre úplnosť, pozri sa na veko karburátora čo je tam napísané. SEDR alebo ESDR, lebo potom v tých elmagnetoch je rozdiel.
11. februára 2014 o 20:12 #91786krampusÚčastník (Participant)Hog -uMne to štartuje vrr….vrr…. vrrrrr…..vrrrrrrrrrr,
nevíš čim to může bejt?😈 😈 😈
11. februára 2014 o 20:29 #91787HogÚčastník (Participant)Pro Krampusa- nerob si zo mňa p..u ! 🙂 Ty s Tvými mechanickými zkušenostni……………..!
Hlavně povedz jak se máš a třeba si vyměň uhlíky nebo celý štartér ! Možno toho všetkeho
má dost a vynechává jak pri přerušovanej souloži ! He!? 😛11. februára 2014 o 20:34 #91788krampusÚčastník (Participant)Mám se na h.v.o, ale nesu to hrdě. 😁
Nie si ďaleko od diagnózy, 😉 , vymením púzdra a bude!!
😇
11. februára 2014 o 20:42 #91789WIKINOÚčastník (Participant)Krampus karburátor na Škodu 100 rok výroby 1975. To je mechanika. Na Škode 105 je triska voľnobehu elektrická
11. februára 2014 o 20:46 #91790WIKINOÚčastník (Participant)Ešte ten ventil uzatvára plavák,mechanicky cez ten pliešok. Keď natlačí AC pumpa, zasekna sa a keď sa minie benzín v karburátore, plavák spadne ale ventil zostane zaseknutý
11. februára 2014 o 20:48 #91791krampusÚčastník (Participant)No, to už bude problém.
11. februára 2014 o 20:49 #91792kavisÚčastník (Participant)krampus tá výmena to jakože aby si nevynechával pri tej prerušovanej súloži? 😇
Mlhoš ak je z hora dané ver temu že štartér ti spáli aj slabšia baterka jak tam teraz máš 😈
11. februára 2014 o 20:52 #91793przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Prd sa v tom vyznáte. Problém u Krampusa je v dobíjaní, ak nie je plynulé, aj akumulátor potom dáva taký kockatý prúd a jasné, že to potom moto štartuje akože vrrr…vrrr…vrrrrr…. vrrrrrrrr.
Riešenie je jednoduché, treba prepočítať alternátor. Račej dám pomôcku pre jednu fázu, Mlhoš, račej prerátaj aj ty ten svoj. Bopsik, pamätáš? 😁 😁 😁
Netreba sa ľaknúť, máte na 90 % osemnásťpólový trojfázový alternátor, kde súhrnná efektívna hodnota inklinuje k Imax… 😁 Jasné, nie?
11. februára 2014 o 21:01 #91794kavisÚčastník (Participant)Ha ha ha ha a už tu máme časopis elektrotechnik a papi klobúk dolu ak vieš ešte riešiť takéto rovnice po toľkých rokoch zo školy 😇
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.