Connect with us

40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme

Označené ako: 

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 13,381 až 13,395 (z celkového počtu 16,926 )
  • Autor
    Príspevky
  • #100418
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Retro… diky  👍 

     Uz mam dusu na mieste, lebo citim ze som tvoju otazku ze preco je tam

    ten tlak v principe zodpovedal asi hodku a pol po otazke. Je na predchadzajucej

    strane o 19:48 .  Je pravda ze vakuove bublinky som nedefinoval.

    #100419
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Maco,

     A ani o tom sroubikovom ovladani tlmicovej „tvrdosti“, v tych manuloch nic

    nebolo?? ten co bacaono opisal, ze :

      Nastavuje sa ním rýchlosť prietoku oleja z tlmiča (útlm) do tej tlakovej nádoby  

    #100420
    ahojko
    Účastník (Participant)

    …dusíkom sa plnia aj niektoré silno tepelne namáhané výfukové ventily…

    Maco,

    maguma ti odkazuje, (neda sa mu sem teraz napojit), ze niektore ventily

    sa plnievali sodikom, nie dusikom…

    #100421
    maco
    Účastník (Participant)

     Maguma má pravdu, plní sa to sodíkom, tým pádom má moja teória trhliny. 😟 Ale na nete som čítal, že sa tým ventilom mení charakteristika tuším tlmenia, nie pruženia. Ale yebem sa na tlmič, Vilo mi dnes odhalil prasklinu vo zvare hliníkových riadidiel, tak rozmýšlam nad postupom opravy zvaru a skrátenia riadidiel. Bude to vyžadovať aj osovo vrtať dieru fí 18mm do riadidiel kvoli závažiam. Ozaj, nevie niekto, ako široké sú originál rajdy na GSX ?

    #100422
    ahojko
    Účastník (Participant)

    maco,

    a ty nemas na nej originaly?

    Take ako Papi odmontoval zo svojej?

    u nas sa tym nadava ze „clip on“..

    cize maju pravu a lavu stranu…

    #100423
    Retro
    Účastník (Participant)

    Pánové, pokiaľ si niekto pamatá na Pavla Dekánka, tak práve vyšla super kniha od Riša Karnoka a stojí za to!!!
    http://www.moto-cup.sk/ostatne/nova-kniha-pavol-dekanek-zivot-motocykloveho-pretekara/

    #100424
    Mlhos
    Účastník (Participant)

    https://autoride.sk/vedel-si-ako-funguje-naco-sluzi-tlmic-pruzenia/     

    urcene pre majstra svetla co nevie zadat ani jednoduchu otazku do google

    #100425
    maco
    Účastník (Participant)

    Ahojko, tú mašinu chcel predošlý majiteľ prerobiť na turistu a tak tam dal rajdy z triapuli. A pôvodné riadidlá jednoducho odpílil, aby nemusel demontovať predné teleskopy. Ja som si dal vysústružiť z hliníka nové tyčky a privariť k originálnym okám, čo tam ostali. No a tyčky sú možno o nejaký tem cm dlhšie a zvar o čosi viac namáhaný.Dnes to dávam dole a dám to prevariť. 🙂

    #100426
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    Čo sa kormánu týka, na SV-čku mám ešte pôvodné, sú široké aj so závažíčkami 742 mm (meral som).  Len sú nízko, až dole pri oske kolesa, kua.
    To už ňi pre môj bachor (kua, atď, samozrejme…). 
    Čo som na ne rajdy kúpil nové, sú široké „len“ 720 mm, ale prídu tam ešte závažíčka, aby som to došteloval na 742 mm, předpyss je předpyss, vole… 😁 
    Problém s nízkymi riadítkami SS je veľká váha na ruky, čo je pri 25 minút jazdy na okruhu výhoda, ale pri turistike friška šmerc… 😈
    Každý si to prispôsobuje sebe, Maco má postavu na originálne.
    Ja dávam riadítka vyššie, aby pri výjazdoch nemusela banda kvôli mne „oddychovať“ na každej pumpe a aby som po nejakom relaxačnom dni nebol večer dolámaný, ako KKT pornoherca… 😁 

    Tlmiče
    Cez terénne preteky detí (minibike – pitbike) som občas zachytil, ako ockovia starostlivo ladia tlmiče dofukovaním prídavnej nádržky obyčajnými bicyklo-pumpami, merajú tlaky, štelujú nastavenie zadného centrálu o106. Reku, asi mech, netreba dusík, deti to nezohrejú…
    Mám nejaké zadné centrály na sklade, ale v slabej chvíli som jeden taký „málo jazdený“ pitbajkový kúpil, šak pre PIORALLY sa možno zíde, ak sa z toho niečo ešte dá spraviť.
    Keď som to rozobral, s prekvapením som zistil, že dizajnovo vymakaný centrál hýriaci šeckými eloxovými farbami dúhy z planety Merkur nemá žiadne prepojenie vyrovnávacej nádržky s priestorom tlmiča. Ani len mikro-mikro-mikro dierku… Je to len na ozdobu, možno drahšie typy sú doriešené.
    Tak ockovia, najprv si to preverte, čo tam máte, aby ste nerobili zo seba blbcov.
    Dobrá správa ale je, že dusík fakt nemusíte zháňať… 😁 

    #100427
    maco
    Účastník (Participant)

    Čaute, pripájam foto riadidla s prasklinou a po oprave. Nebudem z nich píliť , nápad, ako znížiť namáhanie zvaru už mám. Foto pridám, keď to bude na mieste.  😁 

    #100428
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Papi,

      ty kokos, este na tu nadrzku dali na paradu aj ventilcek??

    Neuveritelnee!!!

     Vsak ani macova nadrzka ho vraj nema!!!! 

                               😶

    #100429
    maco
    Účastník (Participant)

    Ahojko, náhodou moja nádržka má aj ventil aj hadicu, pripojenú k tlmiču, dokonca aj olej z toho kvapkal, keď som to doniesol. 🙂 Stačilo však dotiahnuť maticu a je to suché. Ale či je tam všetkého dosť, to neviem zatiaľ zistiť. Avšak zatiaľ to péruje aj tlmí.  🙂

    #100430
    ahojko
    Účastník (Participant)

    …Asi je to bezúdržbové …

    Maco, 

         ked si hento hore napisal, ja som usudil ze pises ze tam nic take nie je..

    No ale s mi nechce verit, ze v niekolko 100 strankovom servisnom manuali

    to niekde nie je popisane …co a ako naplnit.

    #100431
    maco
    Účastník (Participant)

    Ahojko, manuály mám dva, jeden v nemčine a druhý v angličtine ale o údržbe toho zariadenia ani slovo, len demontáž. 🙂

    #100432
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Maco,

     kolko stran maju? Neviem ci sa rozumieme….

    jeden je „prirucka“ manual,.. niekolko desiatok stran,

     a druhy je „Service“ manual  nikolko sto stran,…

    ktory mas??

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 13,381 až 13,395 (z celkového počtu 16,926 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri