40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
9. apríla 2018 o 13:34 #100418ahojkoÚčastník (Participant)
Retro… diky 👍
Uz mam dusu na mieste, lebo citim ze som tvoju otazku ze preco je tam
ten tlak v principe zodpovedal asi hodku a pol po otazke. Je na predchadzajucej
strane o 19:48 . Je pravda ze vakuove bublinky som nedefinoval.
9. apríla 2018 o 15:00 #100419ahojkoÚčastník (Participant)Maco,
A ani o tom sroubikovom ovladani tlmicovej „tvrdosti“, v tych manuloch nic
nebolo?? ten co bacaono opisal, ze :
Nastavuje sa ním rýchlosť prietoku oleja z tlmiča (útlm) do tej tlakovej nádoby
9. apríla 2018 o 15:54 #100420ahojkoÚčastník (Participant)…dusíkom sa plnia aj niektoré silno tepelne namáhané výfukové ventily…
Maco,
maguma ti odkazuje, (neda sa mu sem teraz napojit), ze niektore ventily
sa plnievali sodikom, nie dusikom…
9. apríla 2018 o 17:17 #100421macoÚčastník (Participant)Maguma má pravdu, plní sa to sodíkom, tým pádom má moja teória trhliny. 😟 Ale na nete som čítal, že sa tým ventilom mení charakteristika tuším tlmenia, nie pruženia. Ale yebem sa na tlmič, Vilo mi dnes odhalil prasklinu vo zvare hliníkových riadidiel, tak rozmýšlam nad postupom opravy zvaru a skrátenia riadidiel. Bude to vyžadovať aj osovo vrtať dieru fí 18mm do riadidiel kvoli závažiam. Ozaj, nevie niekto, ako široké sú originál rajdy na GSX ?
9. apríla 2018 o 18:45 #100422ahojkoÚčastník (Participant)maco,
a ty nemas na nej originaly?
Take ako Papi odmontoval zo svojej?
u nas sa tym nadava ze „clip on“..
cize maju pravu a lavu stranu…
9. apríla 2018 o 19:01 #100423RetroÚčastník (Participant)Pánové, pokiaľ si niekto pamatá na Pavla Dekánka, tak práve vyšla super kniha od Riša Karnoka a stojí za to!!!
http://www.moto-cup.sk/ostatne/nova-kniha-pavol-dekanek-zivot-motocykloveho-pretekara/10. apríla 2018 o 0:12 #100424MlhosÚčastník (Participant)https://autoride.sk/vedel-si-ako-funguje-naco-sluzi-tlmic-pruzenia/
urcene pre majstra svetla co nevie zadat ani jednoduchu otazku do google
10. apríla 2018 o 7:03 #100425macoÚčastník (Participant)Ahojko, tú mašinu chcel predošlý majiteľ prerobiť na turistu a tak tam dal rajdy z triapuli. A pôvodné riadidlá jednoducho odpílil, aby nemusel demontovať predné teleskopy. Ja som si dal vysústružiť z hliníka nové tyčky a privariť k originálnym okám, čo tam ostali. No a tyčky sú možno o nejaký tem cm dlhšie a zvar o čosi viac namáhaný.Dnes to dávam dole a dám to prevariť. 🙂
10. apríla 2018 o 8:03 #100426przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Čo sa kormánu týka, na SV-čku mám ešte pôvodné, sú široké aj so závažíčkami 742 mm (meral som). Len sú nízko, až dole pri oske kolesa, kua.
To už ňi pre môj bachor (kua, atď, samozrejme…).
Čo som na ne rajdy kúpil nové, sú široké „len“ 720 mm, ale prídu tam ešte závažíčka, aby som to došteloval na 742 mm, předpyss je předpyss, vole… 😁
Problém s nízkymi riadítkami SS je veľká váha na ruky, čo je pri 25 minút jazdy na okruhu výhoda, ale pri turistike friška šmerc… 😈
Každý si to prispôsobuje sebe, Maco má postavu na originálne.
Ja dávam riadítka vyššie, aby pri výjazdoch nemusela banda kvôli mne „oddychovať“ na každej pumpe a aby som po nejakom relaxačnom dni nebol večer dolámaný, ako KKT pornoherca… 😁Tlmiče
Cez terénne preteky detí (minibike – pitbike) som občas zachytil, ako ockovia starostlivo ladia tlmiče dofukovaním prídavnej nádržky obyčajnými bicyklo-pumpami, merajú tlaky, štelujú nastavenie zadného centrálu o106. Reku, asi mech, netreba dusík, deti to nezohrejú…
Mám nejaké zadné centrály na sklade, ale v slabej chvíli som jeden taký „málo jazdený“ pitbajkový kúpil, šak pre PIORALLY sa možno zíde, ak sa z toho niečo ešte dá spraviť.
Keď som to rozobral, s prekvapením som zistil, že dizajnovo vymakaný centrál hýriaci šeckými eloxovými farbami dúhy z planety Merkur nemá žiadne prepojenie vyrovnávacej nádržky s priestorom tlmiča. Ani len mikro-mikro-mikro dierku… Je to len na ozdobu, možno drahšie typy sú doriešené.
Tak ockovia, najprv si to preverte, čo tam máte, aby ste nerobili zo seba blbcov.
Dobrá správa ale je, že dusík fakt nemusíte zháňať… 😁10. apríla 2018 o 13:20 #100427macoÚčastník (Participant)Čaute, pripájam foto riadidla s prasklinou a po oprave. Nebudem z nich píliť , nápad, ako znížiť namáhanie zvaru už mám. Foto pridám, keď to bude na mieste. 😁
10. apríla 2018 o 13:38 #100428ahojkoÚčastník (Participant)Papi,
ty kokos, este na tu nadrzku dali na paradu aj ventilcek??
Neuveritelnee!!!
Vsak ani macova nadrzka ho vraj nema!!!!
😶
10. apríla 2018 o 15:14 #100429macoÚčastník (Participant)Ahojko, náhodou moja nádržka má aj ventil aj hadicu, pripojenú k tlmiču, dokonca aj olej z toho kvapkal, keď som to doniesol. 🙂 Stačilo však dotiahnuť maticu a je to suché. Ale či je tam všetkého dosť, to neviem zatiaľ zistiť. Avšak zatiaľ to péruje aj tlmí. 🙂
10. apríla 2018 o 15:22 #100430ahojkoÚčastník (Participant)…Asi je to bezúdržbové …
Maco,
ked si hento hore napisal, ja som usudil ze pises ze tam nic take nie je..
No ale s mi nechce verit, ze v niekolko 100 strankovom servisnom manuali
to niekde nie je popisane …co a ako naplnit.
10. apríla 2018 o 18:29 #100431macoÚčastník (Participant)Ahojko, manuály mám dva, jeden v nemčine a druhý v angličtine ale o údržbe toho zariadenia ani slovo, len demontáž. 🙂
10. apríla 2018 o 19:02 #100432ahojkoÚčastník (Participant)Maco,
kolko stran maju? Neviem ci sa rozumieme….
jeden je „prirucka“ manual,.. niekolko desiatok stran,
a druhy je „Service“ manual nikolko sto stran,…
ktory mas??
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.