Kawasaki SK
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Kawasaki SK
- This topic has 20 odpovedí, 10 hlasov, and was last updated pred 17 years, 5 months by
Lorenzo.
-
AutorPríspevky
-
24. júna 2006 o 12:13 #67602
racer8
Účastník (Participant)Nevie te mi povedat preco an slovensku nieje zastupenie Kawasaki ?? 😟
24. júna 2006 o 18:13 #67603bandit
Účastník (Participant)Nazdar.
Neviem, ci je to oficialne zastupenie, alebo ci je to len tak, ale firma motostore (www.motostore.sk) predava Kawajdy aj vsetky original diely na Kawajdy. Ta stranka este nefunguje, respektive sa preraba, ale mas tam aspom adresu. Chalos tam ma vystavene nove modely a co nema, to dovezie. Ale ako vravim, neviem, ci uz je oficialny dealer, alebo ci len bojuje o licenciu….25. júna 2006 o 10:38 #67604raptor
Účastník (Participant)podla mojich info to oficialny dealer nie je ale poznam ho ako seriozneho cloveka
25. júna 2006 o 12:31 #67605Vadim
Účastník (Participant)Pretože Kawasaki nemá záujem vstúpiť na slovenský trh.
Na Slovensku podnikajú viaceré firmy s individuálnym dovozom motocyklov. Je to presne to isté, ako keď sa vyberieš za hranice, kúpiš si akýkoľvek tovar a privezieš si ho domov.
Samozrejme že takýto obchodník nemôže zabezpečiť garančný servis inak, ako individuálny dovozca, čiže ako hociktorý občan SR.27. júna 2006 o 6:56 #67606Vidicon
Účastník (Participant)velmi by ma zaujimalo, kolke „garancne servisy“ chodia na pravidelne skolenia…
27. júna 2006 o 8:33 #67607MarkoPolo
Účastník (Participant)Kawa sa začína predávať v Žiline. Firma G+K, tel.041-7631827
27. júna 2006 o 15:04 #67608racer8
Účastník (Participant)Vdaka za vsetky rady 😉
27. júna 2006 o 22:53 #67609kawamiro
Účastník (Participant)MarkoPolo poznas ich osobne? Pozeral som na ich stranku [linka] ale nemaju tam nic spomenute ohladne motocyklov a ani kawasaki. Kawa scena na Slovensku ma celkom zaujima a pokial viem tak jedyny solidny je Majo z Motostore ktory tu uz bol spomenuty. Cely problem s licenciou mi vysvetloval. Ten tu nebudem rozoberat. Je to jednoducho tak ze pokial nieco potrebujes s kawou nieje problem si cez neho vsetko vybavit. Dost som ho musel otravovat s nejakymi suciastkami ale ako sa rozbehla sezona tak reaguje uz celkom pruzne. racer8 takze co sa tyka Kawa tak on je zatial ten spravny na koho by si sa mal obratit. Ked potrebujes poradit s kludne mozes aj na mna 😉 Raz som nahodne natrafil este na jednu stranku [linka] ale nemam ju overenu aj ked pisu ze je moznost zohnat cez nich nahradne diely, Co sa tyka dielov tak este urcite vedia zohnat veci so stareho Mototrade ale tiez sa rozbieha o5 Dodo a jeho SBK a ten ti vie doniest veci vseho druhu z Viedne. Moznosti je ovela viacej 😘
29. júna 2006 o 7:06 #67610dusik
Účastník (Participant)racer8 nekupuj Kawasaki, kúp radšej Hondu, alebo Yamahu. Oveľa lepšie prepracované mašiny a lepšie si držia cenu, čo oceníš keď ju budeš predávať. 😎
29. júna 2006 o 11:20 #67611Lorenzo
Účastník (Participant)Kawa je super stroj, je len na škodu, že je s ňou na Slovensku trochu horšia situácia než pri ostatných značkách. Ja plánujem budúcu sezónu odjazdiť Kawasaki ZX10R – model ešte uvidím. Ta motorka má veľký potenciál do preteku.
29. júna 2006 o 14:24 #67612racer8
Účastník (Participant)dusik nienie jednoznacne si ma ziskala kawa : ) sorry sak neskorsie to bude ina ale ta je proste super aj co som cital clanky o nej tak ju chvalia viac ako ine….
Lorenzo ta nova zx10r testovali ju tu v uk a este tam bola cbr 1000rr yamaha r1 a suzuki gsxr1000 tak kawa bola skoro posledna aj napriek tomu ze ma najvyssi vykon ale opisovali tam ze podvozok sa sprava tak „nekontrolovatelne a nervozne“.. tak si ju najprv vyskusaj aby si sa s nou zohral a zajazdil co najlepsie okruhove casy 😉30. júna 2006 o 7:12 #67613Lorenzo
Účastník (Participant)racer8, vieš, ja ju mam odkusanú, aj model 2004, aj 2006 🙂
Všetko je to o nastavení.
Podvozok sa sprava nekontrolovatelne a nervozne pre bežného motorkára, je to tvrdá a nekompromisná motorka do premávky. celkovo je tvrdšie nastavenie už od výroby a to platí aj u ZX6R.
Všetko sa dá, len treba vedieť kedy a ako 😉30. júna 2006 o 7:43 #67614dusik
Účastník (Participant)Lorenzo , chcem sa ťa opýtať čo uriňobíš si svojou SP 2, keď budeš jazdiť kawu??? Nevyhovuje ti už dvojvalec, alebo aké skúsenosti si mal s SP 2 ?
30. júna 2006 o 8:29 #67615Lorenzo
Účastník (Participant)tú motorku doslova milujem, je fajn, veľmi fajn, krásne ju precitim. Je to ale už stará škola a doba ide dalej. No a chýbajú jej koníky. Dá sa nabúchať aj SP2 na výkon, ale to je moc peňazí, kde dnešné litráky mi ponúkajú už od základu dostatočný výkon, stačí mi upraviť podvozok a este zopár úprav a mam motorku na preteky.
Teraz s SP2 jazdím v strede pola, v Brne som skoncil v mojej kategorii na 5 mieste.
Musim jazdit to, co jazdi konkurencia, inak nemam šancu.
No a Fazit k SP2 – nie je to motorka pre mäkkovajcích motorkárov, je treba si na ňu zvyknúť ale aj tak tá motorka dokáže viac, než si mnohí myslia, ja mam pocit, že ešte aj teraz dokáže ona viac než ja. Je to motorka pre takých, čo ju naozaj chcú, napr. CBR je bežný štandard, ako chlieb v obchode. Je brutálna ale kamarátska, len treba jemne na ňu 🙂30. júna 2006 o 8:59 #67616dusik
Účastník (Participant)Lorenzo ešte ma zaujíma a ty asi vieš o tom najviac aké sú najväčšie rozdiely medzi SP – čkom a dnešnými CBR – kami a R1 – tkami, nemyslím v konštrukcii, to je mi jasné, ale ako sa na nich jazdí, spôsob jazdy atď…Je pravda a o tom pochybujem, že tieto dnešné štvorvalce aj keď majú nadbytok výkonu sú v zrýchlení lepšie ako dvijvalec SP- čka?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: veľký Hornet, nové 500ky

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Športové novinky v rodine Honda CBR

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

Triumph a motocross – Nové TF 250 X
