Connect with us

Spravodajstvo

Honda CRF250 Rally smeruje do sériovej výroby

Publikovaný

on

Zdá sa, že Honda už čoskoro rozšíri svoju ponuku dobrodružných endúr o ďalší model, ktorým by mala byť 250-ka. Japonci si v Európe dali zaregistrovať označenie CRF250 Rally, čo naznačuje, že čoskoro by sa mal na trhu objaviť sériový model s týmto označením.

Honda už začiatkom roka na výstave v Osake predstavila atraktívny koncept s týmto názvom a je vysoko pravdepodobné, že sériový model bude s konceptom prakticky identický. Dizajnovo má koncept veľa spoločného s dakarským špeciálom CRF450 Rally a priaznivci diaľkových rally si tak určite prídu na svoje. Samozrejme motorizácia v podobe jednovalca z endura CRF250L bude namierená skôr na začínajúceho jazdca a každodenné presuny, no vďaka nízkej hmotnosti a ľahkému ovládaniu bude táto 250-ka vítaným oživením.

Honda už na jar predstavila koncept s označením CRF250 Rally

6 komentárov

6 Comments

  1. bacaono

    10. novembra 2015 at 7:25

    Ešte vyrobiť jej väčšiu setričku. Tak 500-650 kubíkov s normálnymi servisnými intervalmi a bola by lepšia jak nová afrika. 👍

  2. papi

    10. novembra 2015 at 9:07

    😈  Bača, toto je pre deti.

    Servis pre teba nemôže byť problém, potom by si už mohol niečo uvariť aj z domácich surovín, ta ne? 😈 

    XR 650 na papieroch:

  3. bacaono

    10. novembra 2015 at 10:39

    Papi keď to bude z dobrých komponentov, nepovažujem to za moto pre deti, ale predsalen 250 je na 100kg chlapa málo. 😁  Tých 500-600 by bolo ideálnych, a nevadilo by mi ani že je to jednovalček…aj keď dvojvalec by bo samozrejme lepší. Niečo ako toto:

    Základ CB500X. Škoda že len prototyp.

    Nejaké stavby xr650r sú, ale 1600km výmenný interval je na off cestovanie naozaj málo, chýba tomu štartér. Štartovanie bez neho je naozaj pre chlapov. Hold daň za ostrosť. Cestovať na vozíku ma nebaví.

    Čudujem sa že v koncepcii toho motora nepokračovali, lebo potenciál má nenormálny. Stačil by štartér, vstrekovanie, šestka do prevodovky, a keby aj na úkor ostrosti predĺžili ten interval, tak by to bola strojovňa ktorá by mala potenciál na predaj, a určite by dokázala s prehľadom konkurovať oranžádam a teraz aj novej Huske 701, čo je vlastne tiež iba prezlečená KTM.

    So servisom problém nieje. 😉 
    Teraz skúšam niečo zábavnejšie s druhou sadou kolies. Zatiaľ som šiel na tom iba 5-6km, ale to je iná zábava. 😈 

  4. papi

    10. novembra 2015 at 11:47

    A qa.  Krásna je, ňamňam.  😶 

    A ujo už jazdí po zadnom 👍 😈

  5. bacaono

    10. novembra 2015 at 12:40

    No sem tam ano…ale vačšinu nechtiac. 😈  Potom vždy priposrane zatvorí plyn, lebo na to nemá bunky ani odvahu. 🤐 😎 
    Ale ono sa to hádam časom poddá. 😁 

  6. apa

    11. novembra 2015 at 9:50

    Gutentak

    bačabáči pekná moto 👍 

    ako vidím aj zámkovú dlažbu si dokončil aby lepšejšie ukázala na katalogovom fotó   😛 😁  

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri