Testy a recenzie
Hyperpro BMW ESA – nastaviteľné pruženie
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Ako sú na tom naše 2 motorky – spolu s 250 tisíc kilometrami?
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kladivo na Rebela: Kawasaki Eliminator 500
-
TechnikaPred 4 týždne
Ktorá značka priniesla najpôsobivejšie novinky?
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Čo kúpiť nad 35 kW: prvá dospelácka motorka
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 2024:
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R12 a R12 nineT: klasika po nemecky
-
Turistické článkyPred 3 dni
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
raptor
28. decembra 2009 at 10:44
Uz tomu chapem, hyperpro zaradilo do portfolia komplet (struna + tlmic)
lebo samotne progresivne struny na motorky z ESOU maju v ponuke uz dlhsie
otazka je ci majitelovi podvozku ESA nestaci vymenit iba samotnu pruzinu
RoboNM
28. decembra 2009 at 11:09
Rapťák, toto je niečo ako „nachrustesa“, čiže ak máš neesa podvozok, kúpiš toto a to už v sebe esa má 🙂
raptor
28. decembra 2009 at 14:16
Ach zo, jest ich feršten ajn bisjen mér
aber ich glaube díze špás ist zér tojer und fur díze geld ich besser gé ritten nach ost for drei woche = alles exkluzív 😀
p.s. nur dí ajne fráge – warum ist díze „nachrustesa“ gemacht nur fur modelle wí kann habes (podla vzoru Hádes) dí richtigESA aus fabrik?
p.s. zwei – enšuldigen zí majn dojč ich nimals lernen dojč in der šúle