Connect with us

Spravodajstvo

Kawasaki Ninja H2, Vulcan S, Z300 – EICMA Miláno

Publikovaný

on

Po superšportovom šoku na internete, ktorý nám udelila Kawasaki s modelom H2 R, bolo avizované pokračovanie práve na dnešnej výstave EICMA v Miláne. Civilná verzia lietajúceho stroja je na svete „NINJA H2“ konkurencia – traste sa!

Ninja H2
Litrový motor ponúka 200 koní, čo sme odhadovali, že bude viac. Motor vybavený kompresorom je sám o sebe šokom a šialene agresívny dizajn, akoby z iného sveta neevokuje jazdu po cestách, ale skôr lety do vesmíru. Nič nie je prevzaté, nič nie je pôvodné, všetko je vývoj s názvom Ninja H2! Trubkový rám v tomto prípade  je sám o sebe šokom, motocykel sa nezaobišiel bez adaptívneho tlmiča riadenia. Vzhľadom k obrovskému výkonu bol špeciálne vyvinutý napr. i špeciálne vrúbkovaný ráf kolesa aby pneumatika neprešmykla a ako prvá Kawasaki má jednoramennú zadnú vidlicu. Všetky svetlá sú typu LED, prístrojový panel má pripomínať stíhačku. I tak výkonný stroj má na budíkoch kontrolku ECO a dokáže teda v civile jazdiť úsporne. Inak H2 má pohotovostnú hmotnosť 238 kg, ale v tomto prípade to zaujímať asi nikoho nebude.  A to najlepšie nakoniec, v slovenskej Kawasaki – teda u importéra je vízia, že budú mať predvádzací model.

Vulcan S
Nečakane sa objavil na scéne a hneď naznačuje, že nie je len obyčajný, ale atraktívny cruiser. Trochu váš vyšokuje svojou fialovou farbou, ale v zálohe sú i ďalšie dve. Pohodlie mu garantuje 705 mm vysoké sedadlo a stúpačky nastaviteľné do troch polôh. Nízko uložená koncovka výfuku znižuje pocitovo váhu, motor s objemo 650 ccm a výkonom 61 k je od prvého okamihu priateľský a poddajný.  Bude vyhovovať i začiatočníkom  ale aj šporovlivým, pretože iba 14 litrová predsa sľubuje ekonomickú prevádzku, ak majiteľ bude sledovať kontrolku ECO.

Z300
Tento naháčik spadol z neba práve do rozvíjajúcej sa triedy. Všetci už majú tristovku a táto si navyše požičala veľa z dizajnu Z800. Netají sa agresivitou a vyzerá oveľa dospelejšie ako v skutočnosti je. Radový dvojvalec poskytne hladký výkon v stredných a nízkych otáčkach, vo vysokých zabezpečí adekvátne zrýchlenie. Na 300-vku má vcelku prepracovaný prístrojový panel, duálne škrtiace klapky majú za úlohu hnať motocykel dopredu za čo najnižšiu spotrebu paliva. ABS je samozrejmosťou, prekvapivo veľká je nádrž 17 l. Maximálny výkon: 39 k.

Kawasaki Ninja H2, Vulcan S, Z300 – EICMA Miláno

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri