Spravodajstvo
KTM predstaví koncept Freeride v Tokiu
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
REVOLÚCIA – pneumatika ktorá mení históriu a ušetrí ti peniaze ale aj prírodu!
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
Turistické článkyPred 2 týždne
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PodujatiaPred 2 týždne
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
PR článkyPred 2 týždne
Strážny anjel pre tvoju motorku: dáva pozor aj na jazdca pri páde!
bezdooo
17. marca 2010 at 13:28
Tak na takejto veci by som sa mile rad zviezol, nakolko nemam voobec ziadneho tusenia, ako sa to moze spravat, a jedinu vec, ktoru poznam, co ma elektromotor a kolesa je nas cinkular
RoboNM
19. marca 2010 at 10:05
😈 uuu, do terénu veľmi zaujímavá alternatíva. 🙂 Elektromotor ak je dobre spravený sa vie chovať ešte dravšie ako 2T spaľovák
MartineR
19. marca 2010 at 11:42
Dovolím si tvrdiť, že elektromotor má dokonca oproti 2T motoru veľkú výhodu čo sa týka prvotného krútiaceho momentu …
RoboNM
19. marca 2010 at 14:07
U elektromotoru záleží ako krúťák celkovo zreguluješ, ak sa vy**** na odpor, tak ho bude mať okamžitý a odnedvidím do nevidím 😈 . Zaujíma ma ako zvládli reguláciu 🙂
Inak do terénu velice gut, dá sa ušetriť váha a celkovo ma napadá hneď x-výhod elektropohonu v teréne 🙂 (vrátane 0-vého hluku a emisii 😇 )