Spravodajstvo
KTM predstaví koncept Freeride v Tokiu
-
PodujatiaPred 2 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
Testy a recenziePred 3 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
-
Testy a recenziePred 2 dni
Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?
bezdooo
17. marca 2010 at 13:28
Tak na takejto veci by som sa mile rad zviezol, nakolko nemam voobec ziadneho tusenia, ako sa to moze spravat, a jedinu vec, ktoru poznam, co ma elektromotor a kolesa je nas cinkular
RoboNM
19. marca 2010 at 10:05
😈 uuu, do terénu veľmi zaujímavá alternatíva. 🙂 Elektromotor ak je dobre spravený sa vie chovať ešte dravšie ako 2T spaľovák
MartineR
19. marca 2010 at 11:42
Dovolím si tvrdiť, že elektromotor má dokonca oproti 2T motoru veľkú výhodu čo sa týka prvotného krútiaceho momentu …
RoboNM
19. marca 2010 at 14:07
U elektromotoru záleží ako krúťák celkovo zreguluješ, ak sa vy**** na odpor, tak ho bude mať okamžitý a odnedvidím do nevidím 😈 . Zaujíma ma ako zvládli reguláciu 🙂
Inak do terénu velice gut, dá sa ušetriť váha a celkovo ma napadá hneď x-výhod elektropohonu v teréne 🙂 (vrátane 0-vého hluku a emisii 😇 )