Články užívateľov
Malá úprava katalyzátora Transalp XL 700 AV
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

Frank
8. júna 2009 at 11:51
Ešte prikladám link na krátke video
[linka]
[linka]
superflanker
8. júna 2009 at 12:14
O amputácii si neuvažoval? 🙂
Frank
8. júna 2009 at 12:43
Zatiaľ určite nie, motorka má len 2 mesiace. Bol by problém so zárukou. Potom uvidíme…
duroslav
8. júna 2009 at 13:12
Ake je to origos plexi? Na starom je dost nahovno…
Frank
8. júna 2009 at 13:24
Záleží ako jazdíš a akú máš výšku. Ja jazdím dosť v teréne a tak je to pohoda, ale ak chceš dlhšiu turistiku určite budeš musieť riešiť vyššie. Nad 140 km/hod už je to problém. Vietor chytáš na hlavu a prilba samá mucha. 😀
italofighter
10. júna 2009 at 6:19
Frank nerozmyslal si na ten hlavny stojan svacnut nejaky hliniokovy kryt pretoze z vlastnej skusenosti viem ze aj katalizator sa da chytit ak je nieco priamo medzo trubkami ja som na mojom starsom transe svacol hlinikovy kryt na stojana teraz som spiokojnejsi este ho rozmyslam dat aj pod motor lebo tzv kryt motora nema s krytom do spodu nic spolocne akurat tak v prednej casti nieco ale priamo pod neni bohvie aka ochrana
MartineR
10. júna 2009 at 6:28
V sobotu na enduro challenge v levocskej doline chalanko na transalpe pretlacil „kryt motora“ tak, ze prerazil olejovu vanu a ledva dojazdil zavod. ochrana motora je dolezita 🙂
italofighter
10. júna 2009 at 6:35
MartineR inak kde su foto z levoce? a akosi dopadol dufam ze nie na tvrde
MartineR
10. júna 2009 at 7:42
italofighter [linka] 54-tý zo sto 😁
Frank
10. júna 2009 at 17:23
Italofighter – ešte mám malé skúsenosti s TA-čkom, tak zatiaľ zisťujem čo a ako. Ale sa nebránim pokiaľ zistím že to chýba. Teraz pracujem na držiaku na kameru a potom uvidíme.