Rakúska značka s miernym predstihom uvoľnila prvé informácie ohľadom motokrosových špeciálov rady „SX“ pre rok 2011. Pre výrobcu to bude mimoriadne dôležitý rok, nakoľko okrem predstavenia úplne nového modelu, KTM podrobila výrazným úpravám prakticky všetky motokrosové špeciály.
KTM 350 SX-F Hlavnou novinkou je samozrejme úplne nový model 350 SX-F, ktorý v súčasnosti vo svetovom šampionáte triedy MX1 úspešne „testuje“ Antonio Cairoli. Sériová podoba tohto modelu bude vizuálne prakticky identická s továrenským špeciálom. Úplne nový motor o objeme 350 ccm je rozmerovo a hmotnosťou takmer identický s motorom z modelu 250 SX-F, čo zabezpečuje celému motocyklu ovládateľnosť a kompaktnosť porovnateľnú s 250-kami. Na druhej strane motor s ultrakrátkym zdvihom (vŕtanie x zdvih: 88 x 57,5 mm) v spolupráci s elektronickým vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom DOHC ponúka výkon, ktorý sa približuje 450-kam. Elektronické vstrekovanie paliva naviac umožňuje pomocou špeciálneho softvéru individuálne meniť výkonové krivky motora priamo z vášho počítača. Úplne nový je aj podvozok, ktorý využíva nový oceľový rám, no najväčšiu novinku nájdete na systéme pruženia a KTM sa po rokoch opäť vracia k centrálne uloženému tlmiču pruženia s prepákovaním. Tento systém sa ukázal byť lepším najmä v náročnom prostredí superkrosu a ponúka širšie možnosti nastavenia ako postranne uložený tlmič PDS. Systém s postranne uloženým tlmičom však nezmizne, ale naďalej zostáva na dvojtaktoch rady SX a všetkých súťažných špeciáloch rady EXC.
Štvortakty SX-F Nový rám a podvozok je aj súčasťou modelov 450 a 250 SX-F. V prípade menšej 250-ky sa výraznejších úprav dočkal aj motor, ktorý dostal nové vačkové hriadele s pozmeneným časovaním. Výsledkom by mal byť lepší výkon v nižších a stredných otáčkach. Ďalšou novinkou je možnosť vybavenia motora elektroštartérom. Najväčšou zmenou však je elektronické vstrekovanie paliva, ktoré okrem plynulejšieho priebehu výkonu ponúka vďaka programovateľnej riadiacej jednotke aj oveľa širšie možnosti individuálneho doladenia výkonu. Väčšia 450-ka sa po motorickej stránke dočkala len menších úprav a pri príprave zmesi stále zostáva verná karburátoru Keihin.
Dvojtakty SX Najväčšou novinkou je aj v tomto prípade nový rám, ktorý je dokonca ľahší ako porovnateľný hliníkový. Systém zadného pruženia na dvojtaktoch zostáva verný systému postranne uloženého tlmiča pruženia (PDS). Drobné úpravy na motore priniesli mierny nárast výkonu v prípade oboch dvojtaktov 150 a 250 SXKTM 350 SX-F pre rok 2011
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
kxbibo
21. mája 2010 at 11:38
Pekné zmeny. KTM bude mať pekný uhladený desing. Ja som skôr zvedavý na enduro verzie.