Connect with us

Spravodajstvo

Nový Indian Roadmaster mieri medzi luxusných turistov

Publikovaný

on

Americká značka Indian rozširuje svoju ponuku o ďalší model a novinka s označením Roadmaster sa radí do kategórie luxusných klasických turistov.

Okrem exkluzívneho klasického dizajnu ukrýva nový model najmodernejšiu techniku a doplnky, ktoré majú za cieľ maximálne spríjemniť jazdu. Na jazdca tak čaká elektronicky nastaviteľný štít, vyhrievané sedačky a rukoväte. Vítanými doplnkami sú elektronický tempomat alebo bezkľúčové zapaľovanie. Samozrejme nechýba ABS, trojica 12V zásuviek alebo osvetlenie pomocou LED technológie. Za zmienku určite stojí  až 143 l úložného priestoru a funkciami nabitý prístrojový panel, ktorý umožňuje pripojenie rôznych externých prístrojov.

Roadmaster je poháňaný osvedčeným dvojvalcom Thunder Stroke 111, ktorý nájdete aj v modelovej rade Chief. Motor o objeme 1 811 ccm ponúka 138,9 Nm krútiaceho momentu, ktorý vrcholí už pri 2 600 ot./min. V Európe bude tento model po prvý krát predstavený 2. – 7. septembra počas tradičného zrazu vo Faaker See v Rakúsku.

Nový Indian Roadmaster mieri medzi luxusných turistov

22 komentárov

22 Comments

  1. AIR

    29. júla 2014 at 10:28

    No aj za velkou mlakou zacinaju dobiehat pokrok….  😶  😶  😶

  2. ingo

    29. júla 2014 at 16:49

    Ale krásny je  😎

  3. AIR

    29. júla 2014 at 18:28

    No oproti HD electra glide je naozaj prekrasny, dufam, ze bude aj menej poruchovy… 🙂 🙂 🙂

  4. raptor

    30. júla 2014 at 7:27

    Air kvizova otazka
    kolko harykov si mal a kolko kilometrov si na nich odjazdil ked pises o poruchovosti HD? 🙂

  5. blackhole

    30. júla 2014 at 10:37

    Air, teraz budem mozno vyzerat ako „ich tacan du džený“ pre svoju naklonnost k HD, ale napriek tomu pripajam k raptorovej otazke jeden postreh zalozeny na niekolkorocnom sledovani, drviva vacsina mojich znamych, ktori jazdia E-Glide nemala za posledne roky ziadnu technicku zavadu, dokonca ani v elektronike. Twin cam motor, teda motor ktory je aj v E glide zvladne pri predpisanej starostlivosti 200 tis km bez zasahu /nepocitaju sa casti ktore podliehaju nadmernemu opotrebeniu ako spojka atd./ cize aj to to, co pisem svedci o tom ako je HD poruchove.

  6. raptor

    30. júla 2014 at 12:06

    Každopádne tento štýl mne osobne vôbec nereže

    road glide alebo electra glide sú oproti tomuto ako nakreslené Renoirom a poruchovosti by som sa vobec nebal

  7. AIR

    30. júla 2014 at 17:13

    Tak som sem napisal siahodlhy text a aj obrazky pracne prilozil a samozrejme, ze to tu nezverejnilo… az sa ukludnim, tak to este raz napisem, ale v skratke uz, lebo to pridavanie obrazkov sem je hruza… musim sa ukludnit… naco som sa namahal to sem pridat  👎  👎  👎

  8. raptor

    31. júla 2014 at 5:40

    Air mozno ti usetrim namahu a nervy
    kazda znacka sa vie pokazit… ci je to HD, Honda alebo aj BMW..

    HD si u nas ziskalo zle meno preto lebo sa sem koli cene vozili rozbite motorky ktore na zapade uz nikto nechcel… tu sa to lacno polepilo a predalo dalej a potom jasne ze novemu majitelovi neostavalo nic ine len nadavat

    moj byvaly susedko zo Zlatych Moraviech si kupil pred rokmi fungla Heritage a v zivote pod tou motorkou nebola kvapka oleja..

  9. blackhole

    31. júla 2014 at 5:51

    Tak to uz je nacase aby sa tam volajak kvapka zjavila 🙂

  10. raptor

    31. júla 2014 at 5:53

    Kradmým krokom príde Honďák
    a nakvapká stredneveľký fľak

    😇

  11. papi

    31. júla 2014 at 9:04

    Raptor, keď tam nie je kvapka, asi to má pokazené… 😈

  12. devill63

    31. júla 2014 at 11:30

  13. devill63

    31. júla 2014 at 11:35

    Ale na ozrejmenie musím napísať že sa jedná len o vytečený benzín cez prepad po stojane pod motorku, ktorý bol špinavý od sajrajtu ale v prvom momente majiteľovi nebolo veľmi do spevu… 😎

  14. raptor

    31. júla 2014 at 11:53

    Scheizze motorrad.. hruda nemecká, nesťev by som to ani zadarmo !! 🙂

    inak ja ešte s obľubou klamem BMW panicov tym že ich motorka bola padnutá lebo valce nie sú v jednej výške ani priamo oproti sebe  😈 

    už pár jedincov dostalo srdcovú arytmiu  😇 

  15. AIR

    31. júla 2014 at 13:31

    Takze uz som sa ukludnil a skusam pokus cislo 2, dufam, ze mi zasa nenapise hlasku ako vcera, ze cyklicka chyba servera….

    Cize moja skusenost s HD, aby som odpovedal na otazku… je dost kratka a intenzivna… jazdil som na nom ci nej aby som neurazil slecnu Elektru necely mesiac, nieco viac ako 3 tyzdne denno denne v sedle a stovky km… urobil som na nej necelych 8 tis km, presne neviem bolo to viac ako 7 a menej ako 8… ked som sa na nu posadil, tak som si vravel, az raz budem velky, kupim si takuto masinu… ked som z nej zosadal po par tisc km povedal som si, tak toto radsej vlastnit nechcem a prenecham ju inym… ale k cislam, mali sme 7 motoriek, 5ks boli funglovky, na tachaci menej ako 10km… hned druhy den po par stoviek kilometrov nas cakalo nemile prekvapenie v podobe poruchy reglera, bez ktoreho sa akosi motorka nepreberie k zivotu a tak musela prist odtahovka a par stoviek mil odviezt tatosa do servisu… strata casu a cakanie na opravu… po par dnoch sa motorka pokazila zasa… a nie len ona, aj dalsie co sme mali osedlane… takze 5x sevis, bud odtah servisnym vozidlom, alebo, ked sa nedalo volat, ze nebol signal na fone, tak sme si museli sami poradit, lano tahat motorku smer nejaky servis HD…
    Cize to zhrniem 7x HD EG po priblizne nech nepridavam 7 tis km na stroj je 50 tisic km za 3 tyzdne a 5 poruch takych, ze stroj nepojazdny a na mieste neopravitelny…. to je to, co som pisal vo svojom prispevku, ked som Indianovi prial, aby bol spolahlivejsi ako HD.
    Nemam nic proti znacke HD – je to legenda, ale u mna je spolahlivost stroja na prvom mieste a tato znacka ma o tom nepresvedcila… jazdim od 15-tich rokov cize skoro 35 rokov a tak si myslim, ze k teme spolahlivost a poruchovost za tu dobu viem co to povedat… mam dost kamaratov, co na tejto znacke jazdia a su spokojní, aj ked niektorí obcas jazdia servistour, ale nestazuju sa.

    Napisal som to iba v skratke, uz sa mi to nechcelo siahodlho vsetko opisovat, ake boli zavady a ake sme s tym mali komplikacie atd… podstata je napisana, nikoho sa nechcem dotknut, kazdy si obhajuje svoju znacku a neda na nu dopustit… u mna je znacka stroja nepodstatna, na prvom mieste je spolahlivost a tak si vyberam aj auta aj motorky… to je odo mna vsetko k danej teme, vsetkym parajem vela stastnych km a vietor vo vlasoch… a hlavne vzdy spolahlivy navrat domov

  16. AIR

    31. júla 2014 at 13:33

  17. AIR

    31. júla 2014 at 13:34

  18. AIR

    31. júla 2014 at 13:35

  19. AIR

    31. júla 2014 at 13:36

  20. AIR

    31. júla 2014 at 13:38

    zial velmi casty pohlad, co sme zazivali, ze nam takto odvazali nepojazdne stroje… smutny pohlad jazdca na svoju masinu…  😠   😠   😠 

  21. slobo

    31. júla 2014 at 14:17

    😶         ____ 👍  AIR

  22. AIR

    4. augusta 2014 at 7:52

    Dnes som nasiel vystizny obrazok na temu moto…. 

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri