Connect with us

Spravodajstvo

STYX je presťahovaný!!!

Publikovaný

on

Autorizovaný predajca motocyklov SUZUKI a autorizovaný dovozca mnohých značiek príslušenstva ? Styx Vráble presťahoval predajňu na novú adresu. Styx teraz sídli na adrese ul. Hlavná č.: 1405 vo Vrábloch.

Konečne!
Prečo?
Tu sú fakty: Predajná plocha 300 m², servis 120 m², bazár motocyklov 500 m². Konečne má Janko Balogh ? majiteľ spoločnosti Styx všetko pohromade a nie na hromade. Oblečenie a príslušenstvo je v samostatnej sekcii s kobercom na zemi, nové motocykle dostali novú priestrannú veľkorysú výstavnú plochu, bazár je v zadnej časti budovy a zmestia sa tu desiatky jazdených motocyklov. A hlavne servis. Veľkokapacitný servis, kde sa môže naraz pracovať na niekoľkých motorkách súčasne – to v Styxe chýbalo. Takže, keď prídete do Vráblov na starú adresu Styx-u, nezľaknite sa je len v nových priestoroch. Všetko je už v tejto dobe funkčné, predajňa predáva motocykle i príslušenstvo, ale mnoho vecí sa ešte dolaďuje ? hlavne v sklade a v servise. Niekedy začiatkom februára bude oficiálne otvorenie. Včas sa to dozviete aj na stránkach portálu motocykel.sk Ak nevydržíte, prebehnite už teraz do Vrábel, vonku dnes bolo 13 stupňov.

A ešte niečo: Jano má asi prvý krát v živote vlastnú kanceláriu. Mali ste vidieť, ako si ju vychutnával, keď som tu bol na návšteve. Ale poznáte ho, aj tak je najradšej medzi ľuďmi a motorkami.

Styx – Suzuki Motosalón, Hlavná 1405, 952 01 Vráble, www.styx.sk, mob: 0905/711 123.

Styx presťahovaný

Advertisement
39 komentárov

1 komentár

  1. bacaono

    21. januára 2008 at 16:54

    Vždy keď som sa v styxe zastavil, vládla tam príjemná a priateľská atmosféra. 🙂 🙂 Dúfam že aj v novom to bude aj naďalej tak a Jankovi a celej jeho super firme želám z celého srdca, nech sa im na novom mieste dobre darí, pracuje a obchoduje, a hlavne nech zostane tak blízko zákazníkom, ako bol doteraz. 😉 🙂

  2. charym

    21. januára 2008 at 17:52

    Kua a kde ma raptor kancelariu 😁

  3. ogard

    21. januára 2008 at 20:30

    No ty vole, toto uz vyzera ako seriozna predajna… drzim palce nech sa dari v novom 🙂

  4. Yetti

    21. januára 2008 at 20:42

    Klobúk dole. Jedna pekná veľká predajňa. 🙂 🙂 🙂

  5. raptor

    21. januára 2008 at 20:49

    Raptor nema kancelariu.. raptor je děfka pre vsetko 😎

  6. malymirec

    21. januára 2008 at 21:08

    Tomu sa povie obchodik 😈

  7. ogard

    21. januára 2008 at 22:19

    Mno joo.. lepsie jak defka pre vsetkych 😛

  8. raptor

    21. januára 2008 at 22:25

    Ogardieu tu este enfant terrible 🤣

  9. blackhole

    22. januára 2008 at 6:57

    Jano je tak obleceny na tej fotke, ako keby sa tam nekurilo

  10. campa

    22. januára 2008 at 8:13

    Gratulujem!
    Až teraz si uvedomujem aké bude naše centrum / foto na http://www.bikerscentrum.sk / veľké keď tu je takmer 1000m2 a u nás je celková plocha 3000 m2…..
    No ako nám ten moto slovensko svet rastie, nie je to paráda?!

  11. racer8

    22. januára 2008 at 10:04

    raptor mate v prenajme aj dielnu a lakirnu alebo nie?

  12. Albion

    22. januára 2008 at 10:52

    Gratulujem.
    Má to image slušnej partie…
    Držím palce v ďalšej plavbe vodami slovenského motobiznisu všetkím zúčastnením.
    😉

  13. Milky

    22. januára 2008 at 11:23

    …pekna predajna, navstivil som ju osobne 🙂

  14. rono22

    22. januára 2008 at 12:38

    Gratulujem !!!!
    Priestranné , prehladné podľa mňa úplne perfektné .
    Kolegom zo Styxu držíme polce.

  15. raptor

    22. januára 2008 at 20:23

    Racer komplet komplex

    no jasne campa… len aby si stihal pri tej metrazi vsetky tie kontroly 😎

  16. campa

    23. januára 2008 at 6:55

    🙂 🙂 🙂 všecko sa zvládne Raptáku, ved si jednotka na trhu v predaji tak neboj.
    Máme new mančaft, tak vlastne trocha boj 😎 😎 😎

  17. raptor

    23. januára 2008 at 7:45

    Campa nemozete byt vsetko, aj najlepsi predajca, aj predavat vsetky znacky od dunaja k tatram 🤣

    trenuj chlape, vacsi tym bude potrebovat viac tvojich kontrol… mozno aj nebudes mat cas sa motorkovat 🤣

  18. campa

    23. januára 2008 at 8:21

    Nebudem stíhať, dám ti ponuku. A budeš trnavčan 🙂 🤣 🤐 Janči, to len tak 🙄 …

  19. raptor

    23. januára 2008 at 8:47

    Campa neviem ci mam dostatocny dusevny fond na to aby som zvladal robit tvoj job 😘

  20. ogard

    23. januára 2008 at 8:55

    😶

  21. campa

    23. januára 2008 at 12:11

    😠 a tak som sa na teba tešil raprap….

  22. raptor

    23. januára 2008 at 12:44

    Myslim ze diskusne forum na exebate nie je vhodne miesto na rozoberanie pracovnych ponuk v TTchoppers
    najma ak pracujem u konkurencie .. aj ked je to urcite myslene z tvojej strany zo srandy vsak? 😈

    🤐

    p.s. campa vies nad cim premyslam? ked dokoncite bikercentrum a bude tu o tom bleskovka ci sa vam naserem do diskusie k tej bleskovke zacnem rozpravat o styxe… johno urcite nebude mat nic proti tomu aspon podla toho co ho poznam s pocutia 🤣 🤣

  23. campa

    23. januára 2008 at 13:30

    Tak to ano, samozrejme že to bola sranda, a ver že nič nebude mať proti tomu. 😎 O Jacka?

  24. yamaxx

    23. januára 2008 at 13:36

    Zacinam mat naozaj pocit ze v tej Ba sme uplni demeti…..sirak dolu….. 🙂

  25. Majt

    23. januára 2008 at 14:59

    Parada, nadherne priestory. som zvedavy, ked to uvidim nazivo 🙂

    Majt

  26. Heavy

    23. januára 2008 at 15:05

    raptor – bol som zopár krát v pôvodnej predajni,(už dávnejšie) bolo to tam pjekné, hlavne prístup – kde sa so mnou nebavil nikto ako s chudobným príbuzným, keď som spomenul simson… 😉
    Keď pôjdem okolo, určite sa zastavím a obkuknem nové priestory… 🙂

    Mám jeden zlepšovací návrh (taký Hovadský 😇 ) – keby ste v predajni zrealizovali nejakú súťaž, pritiahlo by to zákazníkov… myslel som obdobu Mountfield ( [linka] ) , trochu to doladíme a bude sa to volať „Čertovo kolo“ … 😀 😀 Už to vidím, ako tam s Bibákom poskakujeme v rytme PRODIGY a svorne vyziapujeme:“…a mám to zadarmo…“ 😈 😀 😀

  27. kuky

    23. januára 2008 at 16:47

    Heavy ty si na to certovo kolo nejak zatazeny 😁 😁 😁 😁 😁

  28. Heavy

    23. januára 2008 at 17:18

    kuky 😀 😀 …a Teba srdí, že som Ťa tam nespomenul, že? 😈 😀

  29. raptor

    23. januára 2008 at 17:28

    Heavy je to jednoduche, ak dnes odj**es chalana co ma dneska simson tak ked si zajtra nasetri na gsxr tak ju pojde s principu niekde inde… odjebavat ludi koli tomu ake maju motorky je viac ako kratkozrake

    kludne sa zastav ale ta prosim nehulakaj „koneeee vooooz“ a „za 4.50 picooo“.. ja to pochopim ale ostatni nie su zvyknutiiii… ozaj mame novu busu… mozes sa pozriet aj sadnut a potom ist poonanovat na Wecko pre zakaznikov 🤣

    campa stavil by som sa s tebou aj dvoch jackov ze by som mojimi recami dokazal johna vytocit ale naco? tvrdy chlast mi uz dlhsie nereze, nepotrebujem mat nasrateho johna na mna a bude to vasich 5 minut slavy tak sa vam tam nebudem pchat 🙄

  30. AMIS

    23. januára 2008 at 17:41

    Chlapci, kto tam nebol šup šup na kukanú, lebo naživo je to ešče krajšé. Hlavne si na moto aj môžete sadnúť a chodiť okolo nich a očumákať ich do matna. Dokonca je tam aj žltý STROM mňam mňam len si kusnúť. Baby Janči má v kancli aj pohovku, a že by sa mu zišiel relax potvrdzujem, lebo nám chlapec nejako šedivie. Odkaz pre chlapcov. Rýchlo vybalujte krabice, lebo potrebujem zámok na Kingzuzu 😠
    P.S. Raptor s tým káblom si už tak otravný , že ho asi z auta vyberiem 😁 , hlavne, že sa vždy ponáhľaš na autobus a to či ho pre teba mám už Ťa nezaujíma 😟 Kurva to mám myslieť na šecko ? 😕

  31. raptor

    23. januára 2008 at 19:10

    Amis dockaj budes chciet platnicky alebo nieco do motorky.. poviem ti nebud otravny 🤣

    hlavne ze ty vzdy prijdes na fajront ako lalo ze sa ani porozpravat nemozme

  32. eXeBaT

    23. januára 2008 at 21:42

    Vyzerá to veľmi dobre, už sa musím aj ja zastaviť.

  33. Roland

    24. januára 2008 at 17:39

    raptor neboj tt chopers tak skoro neotvoria este sa ma nepytali ci im spravim omietky 🤣

  34. raptor

    24. januára 2008 at 21:16

    Len davaj velky pozor aby sa ti nezopakovalo vrabelske tesko 😀

  35. Roland

    25. januára 2008 at 7:47

    raptor bol to lidl ale toje jedno obidve su lacne 🤣 🤣 🤣

  36. chnypa

    25. januára 2008 at 8:58

    LIDL je lacnejší.
    (Upozornenie: tento príspevok obsahuje reklamu)

  37. raptor

    25. januára 2008 at 10:30

    Chnypa vo vašom pripade asi najlacnejší 😠

  38. chnypa

    25. januára 2008 at 10:34

    raptor ja by som skor povedala, ze nas to vyslo ku.evsky draho 😎
    Ale uz sa celkom tesujem na to nove velke parkovisko pred novym velkym Styxom 😁

  39. raptor

    25. januára 2008 at 10:40

    Chnypa vsak ja som nepovedal pre ktoru stranu to bolo najlacnejsie

    ja byt rolandom tak ten clovek chodi bez zubov s komplikovanou frakturou maxily a mozno aj mandibuly

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Spravodajstvo

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Publikovaný

on

By

BMW Motorrad predstavuje svoj najnovší roadster – R 1300 R pre modelový rok 2025. Tento stroj je evolúciou, ale aj revolúciou – pokračuje v odkaze legendárneho boxera, no zároveň posúva hranice toho, čo dnes môžeme očakávať od nahého motocyklu vyššej strednej triedy. V tomto článku sa pozrieme detailne na všetky aspekty tejto novinky – od motora cez technológie až po jazdné dojmy.

Dizajn: Viac svalov, menej ozdôb

Hneď na prvý pohľad je jasné, že BMW R 1300 R je stroj pre jazdcov, ktorí vedia, čo chcú. Čisté línie, agresívny postoj a bez zbytočných dizajnových kudrliniek. Tento roadster stavia na surovom výraze – predná LED jednotka v štýle písmena „X“, svalnaté línie nádrže, odhalený rám a masívna zadná pneumatika.

Dizajn pôsobí vizuálne kompaktnejšie než u predchodcu, hoci technicky sa motorka mierne natiahla. Vzhľad však nie je len o kráse – BMW sa sústredilo na funkčný minimalizmus, čo odráža aj výrazné zníženie hmotnosti a nové proporcie.

Motor: Nová generácia boxera

Pod kapotou (respektíve pod nádržou) bije srdce, ktoré definuje charakter tohto stroja – 1 300 cm³ dvojvalcový boxer s výkonom 145 koní (107 kW) pri 7 750 ot./min a krútiacim momentom 149 Nm pri 6 500 ot./min. To je o 9 koní viac ako u predošlého modelu.

Systém BMW ShiftCam, známy z R 1250 R, ostáva zachovaný – mení časovanie ventilov pre lepší priebeh výkonu a krútiaceho momentu naprieč celým spektrom otáčok. V praxi to znamená, že motor má masívny záťah už od spodných otáčok a neutíchajúcu chuť po rýchlosti až po obmedzovač.

Reakcie na plyn sú presné, okamžité, ale zároveň kultivované – presne tak, ako to od BMW očakávame. Zvuk výfuku je hlboký, basový, ale stále civilizovaný. S voliteľným Akrapovičom sa však charakter výrazne mení – motor znie ako rozbehnutý bager na steroidoch.

Podvozok a ovládateľnosť: Sebavedomie v každej zákrute

Rám prešiel výraznou modernizáciou. Nový oceľový hlavný rám s priskrutkovaným hliníkovým zadným rámom zlepšuje torznú tuhosť a zároveň šetrí hmotnosť. Vpredu pracuje USD vidlica so zdvihom 140 mm, vzadu známy Paralever s centrálnym tlmičom a zdvihom 130 mm.

Oceňujeme, že BMW zachovalo výborný kompromis medzi športovosťou a komfortom. Motorka pôsobí stabilne pri vysokých rýchlostiach, ale v zákrutách je prekvapivo obratná. Vďaka precíznemu rozloženiu hmotnosti a nízkemu ťažisku sa správa veľmi neutrálne.

Elektronika: Plná výbava, ktorú vieš vypnúť

BMW sa v oblasti technológií drží svojho štandardu – jednoducho nič nechýba. V sérii dostanete:

  • 6,5“ TFT displej s konektivitou
  • 3 jazdné režimy (Rain, Road, Dynamic)
  • ASC (automatická kontrola trakcie)
  • ABS Pro
  • Hill Start Control
  • Keyless Ride
  • LED osvetlenie so smerovkami s animáciou

A voliteľne si môžete priplatiť za:

  • Dynamic ESA (elektronicky nastaviteľné odpruženie)
  • Riding Modes Pro
  • Adaptívne svetlo do zákrut
  • Tempomat s radarom (ACC)
  • Asistent radenia (ASA) – plne automatizovaná prevodovka

ASA je úplná novinka – umožňuje jazdiť bez nutnosti manuálneho radenia. Funguje výborne najmä v meste alebo pri dlhých cestách. Môžeš však kedykoľvek prepnúť na manuálny režim pomocou quickshifteru, ktorý ostáva zachovaný.

Ergonómia a komfort: Pre šport aj každodenné jazdy

Základná výška sedla je 810 mm, no v ponuke je až päť alternatívnych sedadiel v rozmedzí od 760 po 860 mm, čo je fantastické pre rôzne typy jazdcov.

Sedlo je pohodlné, polohu stúpačiek a riadidiel možno upraviť cez príslušenstvo. Nízka výška ťažiska a výborná ergonómia robia z tohto stroja prekvapivo prívetivý motocykel aj pre nižších jazdcov. Na denné jazdenie, športovú jazdu či dlhý víkend – bez problémov.

Kolesá, brzdy, pneumatiky

Kolesá sú 17-palcové liate disky, vpredu klasických rozmerov, vzadu však BMW prešlo na širšiu 190/55 ZR 17 pneumatiku, ktorá zlepšuje trakciu a dodáva motorke agresívnejší postoj.

Brzdy dodáva Brembo, samozrejme s ABS Pro. Vpredu dvojitý kotúč 310 mm, vzadu jeden 265 mm. Brzdný účinok je výborný, dávkovanie presné a stabilita aj pri núdzovom brzdení bezchybná.

Hmotnosť, nádrž a spotreba

S plnou nádržou váži 239 kg, čo je v porovnaní s predchodcom o niekoľko kilogramov menej – a je to cítiť. Nádrž má objem 17 litrov, čo s deklarovanou priemernou spotrebou okolo 5 l/100 km zabezpečuje slušný dojazd na úrovni 300+ km.

Cena a dostupnosť

BMW R 1300 R 2025 sa začne vyrábať v apríli 2025, prvé kusy sa očakávajú u predajcov začiatkom jesene. Cena zatiaľ nebola oficiálne potvrdená, ale očakávame základ okolo 16 500 €, s výbavou rýchlo presahujúcou hranicu 20 000 €.

Záver: Naháč pre náročných

BMW R 1300 R 2025 je evolúciou, ktorá rešpektuje tradíciu, ale prináša aj poriadnu dávku inovácie. Výkon, technológia a precízne spracovanie robia z tohto stroja ideálneho partnera pre jazdcov, ktorí hľadajú univerzálny, ale výnimočný motocykel. Nie je to len „naháč“ – je to luxusné športové náčinie zabalené do surového, nemeckého štýlu.

Ak máš rád výkon, charakter a precíznosť v jednom – R 1300 R ťa nenechá chladným.

Continue Reading

Spravodajstvo

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Publikovaný

on

By

Ducati vstupuje do sveta motokrosu. Po desaťročiach dominancie na asfalte sa značka z Bologne rozhodla pre radikálny krok – priniesť svojho zástupcu do segmentu, kde doteraz kraľovali Japonci a KTM. Výsledkom je úplne nový model Desmo450 MX, ktorý má Ducati reprezentovať v najtvrdšej disciplíne – svetovom šampionáte MXGP.

Desmodromika aj do blata

Srdcom novinky je úplne nový jednovalcový motor s objemom 450 cm³, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre motokrosové použitie. Najväčšou zaujímavosťou je použitie desmodromického rozvodu, typického pre Ducati. Ide o unikát v motokrosovej triede, kde konkurencia využíva tradičné pružinové ventily.

Ducati verí, že desmodromika zabezpečí presnejšie otváranie a zatváranie ventilov aj pri extrémnych otáčkach, čo by sa malo prejaviť rýchlejšími reakciami motora, konzistentným výkonom a spoľahlivosťou aj v dlhších jazdách.

Rám a podvozok bez kompromisov

Rám je tvorený z chróm-molybdénovej ocele a zameriava sa na nízku hmotnosť a optimálnu torznú tuhosť. Podvozok zabezpečuje osvedčená kombinácia od KYB – 48 mm USD predná vidlica a zadný tlmič so samostatnou nádržkou, oba plne nastaviteľné.

Dizajn je čistý, funkčný a výrazne Ducati. Červená farba, minimalistická grafika a agresívne línie dodávajú motorke identitu, ktorú si s ničím nepomýlite.

MXGP ako cieľ

Ducati sa netají tým, že Desmo450 MX nie je len marketingový produkt. Tento stroj vznikol ako základ pre továrenský tím, ktorý by sa mal objaviť v šampionáte MXGP už v roku 2025. Vývoj motorky prebiehal v úzkej spolupráci s deväťnásobným majstrom sveta Tonym Cairolim, ktorý má na starosti jazdecký vývoj.

Prvé testy v Taliansku ukázali, že Ducati má vážny záujem konkurovať zavedeným menám. V sezóne 2024 sa Desmo450 MX zúčastní talianskeho národného šampionátu ako súčasť prípravy na svetový šampionát.

Začiatok niečoho väčšieho

Ducati zároveň potvrdila, že nejde len o jednorazový projekt. Model Desmo450 MX je súčasťou širšej stratégie s názvom Ducati Off-Road, ktorá má v budúcnosti priniesť ďalšie modely – okrem MX verzií aj enduro či dokonca rally špeciály.

Technické údaje (predbežné):

  • Motor: 450 cm³ jednovalec, DOHC, desmodromický rozvod
  • Podvozok: predná vidlica KYB 48 mm USD, zadný tlmič KYB
  • Rám: chróm-molybdénová oceľ
  • Hmotnosť: približne 105 kg (bez paliva)
  • Štartér: elektrický
  • Brzdy: kotúčové, vpredu aj vzadu (Brembo)
  • Kolesá: 21″ vpredu, 19″ vzadu

Ducati Desmo450 MX predstavuje odvážny krok talianskej značky do neprebádaného terénu. Ak sa jej podarí pretaviť technické know-how z ciest aj na trať plnú blata, skokov a rytmu MXGP, môžeme byť svedkami zaujímavej zmeny v hierarchii motokrosových značiek.

Continue Reading

PR články

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Publikovaný

on

By

Honda rozbieha veľkú vec – od apríla 2025 prichádza s novým servisne aktivovaným záručným programom (SAWA), ktorý ponúka až šesť rokov záruky pre všetky registrované motocykle a skútre Honda v 15 európskych krajinách vrátane Slovenska.

Ako to funguje?

Základom je klasická dvojročná záruka. Ak však budete svoj stroj pravidelne servisovať u autorizovaného predajcu Honda a používať originálne diely, záruka sa automaticky predĺži každý rok o ďalších 12 mesiacov – až do celkovej doby šiestich rokov od prvej registrácie.

Kľúčové výhody:

  • Záruka sa viaže na motocykel, nie na majiteľa. To znamená, že aj v prípade predaja zostáva v platnosti a nový majiteľ môže ďalej využívať jej výhody.
  • Vzťahuje sa na celý rad strojov – od mestského EM1 e: až po vlajkovú loď Gold Wing GL1800.
  • Program je platný u viac než 800 autorizovaných predajcov Honda v 14 krajinách EÚ a v UK.

Ak teda vlastníte Hondu alebo o nej uvažujete, ide o skvelý bonus navyše – dôkaz, že značka stojí za svojou povesťou spoľahlivosti a kvality.

Čo treba dodržať?

  • Záruka platí len v prípade, že budete servis dodržiavať podľa predpisov a výhradne u autorizovaných predajcov.
  • Prenositeľnosť záruky platí len vtedy, ak aj pôvodný majiteľ servisné podmienky dodržal.

Pre viac detailov sa obráťte na svojho autorizovaného predajcu Honda – nová éra istoty pre motocyklistov práve začína.

Continue Reading

Najčítanejšie

Partneri