Autorizovaný predajca motocyklov SUZUKI a autorizovaný dovozca mnohých značiek príslušenstva ? Styx Vráble presťahoval predajňu na novú adresu. Styx teraz sídli na adrese ul. Hlavná č.: 1405 vo Vrábloch.
Konečne!
Prečo?
Tu sú fakty: Predajná plocha 300 m², servis 120 m², bazár motocyklov 500 m². Konečne má Janko Balogh ? majiteľ spoločnosti Styx všetko pohromade a nie na hromade. Oblečenie a príslušenstvo je v samostatnej sekcii s kobercom na zemi, nové motocykle dostali novú priestrannú veľkorysú výstavnú plochu, bazár je v zadnej časti budovy a zmestia sa tu desiatky jazdených motocyklov. A hlavne servis. Veľkokapacitný servis, kde sa môže naraz pracovať na niekoľkých motorkách súčasne – to v Styxe chýbalo. Takže, keď prídete do Vráblov na starú adresu Styx-u, nezľaknite sa je len v nových priestoroch. Všetko je už v tejto dobe funkčné, predajňa predáva motocykle i príslušenstvo, ale mnoho vecí sa ešte dolaďuje ? hlavne v sklade a v servise. Niekedy začiatkom februára bude oficiálne otvorenie. Včas sa to dozviete aj na stránkach portálu motocykel.sk Ak nevydržíte, prebehnite už teraz do Vrábel, vonku dnes bolo 13 stupňov.
A ešte niečo: Jano má asi prvý krát v živote vlastnú kanceláriu. Mali ste vidieť, ako si ju vychutnával, keď som tu bol na návšteve. Ale poznáte ho, aj tak je najradšej medzi ľuďmi a motorkami.
Vždy keď som sa v styxe zastavil, vládla tam príjemná a priateľská atmosféra. 🙂 🙂 Dúfam že aj v novom to bude aj naďalej tak a Jankovi a celej jeho super firme želám z celého srdca, nech sa im na novom mieste dobre darí, pracuje a obchoduje, a hlavne nech zostane tak blízko zákazníkom, ako bol doteraz. 😉 🙂
Gratulujem!
Až teraz si uvedomujem aké bude naše centrum / foto na http://www.bikerscentrum.sk / veľké keď tu je takmer 1000m2 a u nás je celková plocha 3000 m2…..
No ako nám ten moto slovensko svet rastie, nie je to paráda?!
Myslim ze diskusne forum na exebate nie je vhodne miesto na rozoberanie pracovnych ponuk v TTchoppers
najma ak pracujem u konkurencie .. aj ked je to urcite myslene z tvojej strany zo srandy vsak? 😈
🤐
p.s. campa vies nad cim premyslam? ked dokoncite bikercentrum a bude tu o tom bleskovka ci sa vam naserem do diskusie k tej bleskovke zacnem rozpravat o styxe… johno urcite nebude mat nic proti tomu aspon podla toho co ho poznam s pocutia 🤣 🤣
raptor – bol som zopár krát v pôvodnej predajni,(už dávnejšie) bolo to tam pjekné, hlavne prístup – kde sa so mnou nebavil nikto ako s chudobným príbuzným, keď som spomenul simson… 😉
Keď pôjdem okolo, určite sa zastavím a obkuknem nové priestory… 🙂
Mám jeden zlepšovací návrh (taký Hovadský 😇 ) – keby ste v predajni zrealizovali nejakú súťaž, pritiahlo by to zákazníkov… myslel som obdobu Mountfield ( [linka] ) , trochu to doladíme a bude sa to volať „Čertovo kolo“ … 😀 😀 Už to vidím, ako tam s Bibákom poskakujeme v rytme PRODIGY a svorne vyziapujeme:“…a mám to zadarmo…“ 😈 😀 😀
Heavy je to jednoduche, ak dnes odj**es chalana co ma dneska simson tak ked si zajtra nasetri na gsxr tak ju pojde s principu niekde inde… odjebavat ludi koli tomu ake maju motorky je viac ako kratkozrake
kludne sa zastav ale ta prosim nehulakaj „koneeee vooooz“ a „za 4.50 picooo“.. ja to pochopim ale ostatni nie su zvyknutiiii… ozaj mame novu busu… mozes sa pozriet aj sadnut a potom ist poonanovat na Wecko pre zakaznikov 🤣
campa stavil by som sa s tebou aj dvoch jackov ze by som mojimi recami dokazal johna vytocit ale naco? tvrdy chlast mi uz dlhsie nereze, nepotrebujem mat nasrateho johna na mna a bude to vasich 5 minut slavy tak sa vam tam nebudem pchat 🙄
Chlapci, kto tam nebol šup šup na kukanú, lebo naživo je to ešče krajšé. Hlavne si na moto aj môžete sadnúť a chodiť okolo nich a očumákať ich do matna. Dokonca je tam aj žltý STROM mňam mňam len si kusnúť. Baby Janči má v kancli aj pohovku, a že by sa mu zišiel relax potvrdzujem, lebo nám chlapec nejako šedivie. Odkaz pre chlapcov. Rýchlo vybalujte krabice, lebo potrebujem zámok na Kingzuzu 😠
P.S. Raptor s tým káblom si už tak otravný , že ho asi z auta vyberiem 😁 , hlavne, že sa vždy ponáhľaš na autobus a to či ho pre teba mám už Ťa nezaujíma 😟 Kurva to mám myslieť na šecko ? 😕
BMW Motorrad predstavuje svoj najnovší roadster – R 1300 R pre modelový rok 2025. Tento stroj je evolúciou, ale aj revolúciou – pokračuje v odkaze legendárneho boxera, no zároveň posúva hranice toho, čo dnes môžeme očakávať od nahého motocyklu vyššej strednej triedy. V tomto článku sa pozrieme detailne na všetky aspekty tejto novinky – od motora cez technológie až po jazdné dojmy.
Dizajn: Viac svalov, menej ozdôb
Hneď na prvý pohľad je jasné, že BMW R 1300 R je stroj pre jazdcov, ktorí vedia, čo chcú. Čisté línie, agresívny postoj a bez zbytočných dizajnových kudrliniek. Tento roadster stavia na surovom výraze – predná LED jednotka v štýle písmena „X“, svalnaté línie nádrže, odhalený rám a masívna zadná pneumatika.
Dizajn pôsobí vizuálne kompaktnejšie než u predchodcu, hoci technicky sa motorka mierne natiahla. Vzhľad však nie je len o kráse – BMW sa sústredilo na funkčný minimalizmus, čo odráža aj výrazné zníženie hmotnosti a nové proporcie.
Motor: Nová generácia boxera
Pod kapotou (respektíve pod nádržou) bije srdce, ktoré definuje charakter tohto stroja – 1 300 cm³ dvojvalcový boxer s výkonom 145 koní (107 kW) pri 7 750 ot./min a krútiacim momentom 149 Nm pri 6 500 ot./min. To je o 9 koní viac ako u predošlého modelu.
Systém BMW ShiftCam, známy z R 1250 R, ostáva zachovaný – mení časovanie ventilov pre lepší priebeh výkonu a krútiaceho momentu naprieč celým spektrom otáčok. V praxi to znamená, že motor má masívny záťah už od spodných otáčok a neutíchajúcu chuť po rýchlosti až po obmedzovač.
Reakcie na plyn sú presné, okamžité, ale zároveň kultivované – presne tak, ako to od BMW očakávame. Zvuk výfuku je hlboký, basový, ale stále civilizovaný. S voliteľným Akrapovičom sa však charakter výrazne mení – motor znie ako rozbehnutý bager na steroidoch.
Podvozok a ovládateľnosť: Sebavedomie v každej zákrute
Rám prešiel výraznou modernizáciou. Nový oceľový hlavný rám s priskrutkovaným hliníkovým zadným rámom zlepšuje torznú tuhosť a zároveň šetrí hmotnosť. Vpredu pracuje USD vidlica so zdvihom 140 mm, vzadu známy Paralever s centrálnym tlmičom a zdvihom 130 mm.
Oceňujeme, že BMW zachovalo výborný kompromis medzi športovosťou a komfortom. Motorka pôsobí stabilne pri vysokých rýchlostiach, ale v zákrutách je prekvapivo obratná. Vďaka precíznemu rozloženiu hmotnosti a nízkemu ťažisku sa správa veľmi neutrálne.
Elektronika: Plná výbava, ktorú vieš vypnúť
BMW sa v oblasti technológií drží svojho štandardu – jednoducho nič nechýba. V sérii dostanete:
6,5“ TFT displej s konektivitou
3 jazdné režimy (Rain, Road, Dynamic)
ASC (automatická kontrola trakcie)
ABS Pro
Hill Start Control
Keyless Ride
LED osvetlenie so smerovkami s animáciou
A voliteľne si môžete priplatiť za:
Dynamic ESA (elektronicky nastaviteľné odpruženie)
Riding Modes Pro
Adaptívne svetlo do zákrut
Tempomat s radarom (ACC)
Asistent radenia (ASA) – plne automatizovaná prevodovka
ASA je úplná novinka – umožňuje jazdiť bez nutnosti manuálneho radenia. Funguje výborne najmä v meste alebo pri dlhých cestách. Môžeš však kedykoľvek prepnúť na manuálny režim pomocou quickshifteru, ktorý ostáva zachovaný.
Ergonómia a komfort: Pre šport aj každodenné jazdy
Základná výška sedla je 810 mm, no v ponuke je až päť alternatívnych sedadiel v rozmedzí od 760 po 860 mm, čo je fantastické pre rôzne typy jazdcov.
Sedlo je pohodlné, polohu stúpačiek a riadidiel možno upraviť cez príslušenstvo. Nízka výška ťažiska a výborná ergonómia robia z tohto stroja prekvapivo prívetivý motocykel aj pre nižších jazdcov. Na denné jazdenie, športovú jazdu či dlhý víkend – bez problémov.
Kolesá, brzdy, pneumatiky
Kolesá sú 17-palcové liate disky, vpredu klasických rozmerov, vzadu však BMW prešlo na širšiu 190/55 ZR 17 pneumatiku, ktorá zlepšuje trakciu a dodáva motorke agresívnejší postoj.
Brzdy dodáva Brembo, samozrejme s ABS Pro. Vpredu dvojitý kotúč 310 mm, vzadu jeden 265 mm. Brzdný účinok je výborný, dávkovanie presné a stabilita aj pri núdzovom brzdení bezchybná.
Hmotnosť, nádrž a spotreba
S plnou nádržou váži 239 kg, čo je v porovnaní s predchodcom o niekoľko kilogramov menej – a je to cítiť. Nádrž má objem 17 litrov, čo s deklarovanou priemernou spotrebou okolo 5 l/100 km zabezpečuje slušný dojazd na úrovni 300+ km.
Cena a dostupnosť
BMW R 1300 R 2025 sa začne vyrábať v apríli 2025, prvé kusy sa očakávajú u predajcov začiatkom jesene. Cena zatiaľ nebola oficiálne potvrdená, ale očakávame základ okolo 16 500 €, s výbavou rýchlo presahujúcou hranicu 20 000 €.
Záver: Naháč pre náročných
BMW R 1300 R 2025 je evolúciou, ktorá rešpektuje tradíciu, ale prináša aj poriadnu dávku inovácie. Výkon, technológia a precízne spracovanie robia z tohto stroja ideálneho partnera pre jazdcov, ktorí hľadajú univerzálny, ale výnimočný motocykel. Nie je to len „naháč“ – je to luxusné športové náčinie zabalené do surového, nemeckého štýlu.
Ak máš rád výkon, charakter a precíznosť v jednom – R 1300 R ťa nenechá chladným.
Ducati vstupuje do sveta motokrosu. Po desaťročiach dominancie na asfalte sa značka z Bologne rozhodla pre radikálny krok – priniesť svojho zástupcu do segmentu, kde doteraz kraľovali Japonci a KTM. Výsledkom je úplne nový model Desmo450 MX, ktorý má Ducati reprezentovať v najtvrdšej disciplíne – svetovom šampionáte MXGP.
Desmodromika aj do blata
Srdcom novinky je úplne nový jednovalcový motor s objemom 450 cm³, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre motokrosové použitie. Najväčšou zaujímavosťou je použitie desmodromického rozvodu, typického pre Ducati. Ide o unikát v motokrosovej triede, kde konkurencia využíva tradičné pružinové ventily.
Ducati verí, že desmodromika zabezpečí presnejšie otváranie a zatváranie ventilov aj pri extrémnych otáčkach, čo by sa malo prejaviť rýchlejšími reakciami motora, konzistentným výkonom a spoľahlivosťou aj v dlhších jazdách.
Rám a podvozok bez kompromisov
Rám je tvorený z chróm-molybdénovej ocele a zameriava sa na nízku hmotnosť a optimálnu torznú tuhosť. Podvozok zabezpečuje osvedčená kombinácia od KYB – 48 mm USD predná vidlica a zadný tlmič so samostatnou nádržkou, oba plne nastaviteľné.
Dizajn je čistý, funkčný a výrazne Ducati. Červená farba, minimalistická grafika a agresívne línie dodávajú motorke identitu, ktorú si s ničím nepomýlite.
MXGP ako cieľ
Ducati sa netají tým, že Desmo450 MX nie je len marketingový produkt. Tento stroj vznikol ako základ pre továrenský tím, ktorý by sa mal objaviť v šampionáte MXGP už v roku 2025. Vývoj motorky prebiehal v úzkej spolupráci s deväťnásobným majstrom sveta Tonym Cairolim, ktorý má na starosti jazdecký vývoj.
Prvé testy v Taliansku ukázali, že Ducati má vážny záujem konkurovať zavedeným menám. V sezóne 2024 sa Desmo450 MX zúčastní talianskeho národného šampionátu ako súčasť prípravy na svetový šampionát.
Začiatok niečoho väčšieho
Ducati zároveň potvrdila, že nejde len o jednorazový projekt. Model Desmo450 MX je súčasťou širšej stratégie s názvom Ducati Off-Road, ktorá má v budúcnosti priniesť ďalšie modely – okrem MX verzií aj enduro či dokonca rally špeciály.
Podvozok: predná vidlica KYB 48 mm USD, zadný tlmič KYB
Rám: chróm-molybdénová oceľ
Hmotnosť: približne 105 kg (bez paliva)
Štartér: elektrický
Brzdy: kotúčové, vpredu aj vzadu (Brembo)
Kolesá: 21″ vpredu, 19″ vzadu
Ducati Desmo450 MX predstavuje odvážny krok talianskej značky do neprebádaného terénu. Ak sa jej podarí pretaviť technické know-how z ciest aj na trať plnú blata, skokov a rytmu MXGP, môžeme byť svedkami zaujímavej zmeny v hierarchii motokrosových značiek.
Honda rozbieha veľkú vec – od apríla 2025 prichádza s novým servisne aktivovaným záručným programom (SAWA), ktorý ponúka až šesť rokov záruky pre všetky registrované motocykle a skútre Honda v 15 európskych krajinách vrátane Slovenska.
Ako to funguje?
Základom je klasická dvojročná záruka. Ak však budete svoj stroj pravidelne servisovať u autorizovaného predajcu Honda a používať originálne diely, záruka sa automaticky predĺži každý rok o ďalších 12 mesiacov – až do celkovej doby šiestich rokov od prvej registrácie.
Kľúčové výhody:
Záruka sa viaže na motocykel, nie na majiteľa. To znamená, že aj v prípade predaja zostáva v platnosti a nový majiteľ môže ďalej využívať jej výhody.
Vzťahuje sa na celý rad strojov – od mestského EM1 e: až po vlajkovú loď Gold Wing GL1800.
Program je platný u viac než 800 autorizovaných predajcov Honda v 14 krajinách EÚ a v UK.
Ak teda vlastníte Hondu alebo o nej uvažujete, ide o skvelý bonus navyše – dôkaz, že značka stojí za svojou povesťou spoľahlivosti a kvality.
Čo treba dodržať?
Záruka platí len v prípade, že budete servis dodržiavať podľa predpisov a výhradne u autorizovaných predajcov.
Prenositeľnosť záruky platí len vtedy, ak aj pôvodný majiteľ servisné podmienky dodržal.
Pre viac detailov sa obráťte na svojho autorizovaného predajcu Honda – nová éra istoty pre motocyklistov práve začína.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
bacaono
21. januára 2008 at 16:54
Vždy keď som sa v styxe zastavil, vládla tam príjemná a priateľská atmosféra. 🙂 🙂 Dúfam že aj v novom to bude aj naďalej tak a Jankovi a celej jeho super firme želám z celého srdca, nech sa im na novom mieste dobre darí, pracuje a obchoduje, a hlavne nech zostane tak blízko zákazníkom, ako bol doteraz. 😉 🙂
charym
21. januára 2008 at 17:52
Kua a kde ma raptor kancelariu 😁
ogard
21. januára 2008 at 20:30
No ty vole, toto uz vyzera ako seriozna predajna… drzim palce nech sa dari v novom 🙂
Yetti
21. januára 2008 at 20:42
Klobúk dole. Jedna pekná veľká predajňa. 🙂 🙂 🙂
raptor
21. januára 2008 at 20:49
Raptor nema kancelariu.. raptor je děfka pre vsetko 😎
malymirec
21. januára 2008 at 21:08
Tomu sa povie obchodik 😈
ogard
21. januára 2008 at 22:19
Mno joo.. lepsie jak defka pre vsetkych 😛
raptor
21. januára 2008 at 22:25
Ogardieu tu este enfant terrible 🤣
blackhole
22. januára 2008 at 6:57
Jano je tak obleceny na tej fotke, ako keby sa tam nekurilo
campa
22. januára 2008 at 8:13
Gratulujem!
Až teraz si uvedomujem aké bude naše centrum / foto na http://www.bikerscentrum.sk / veľké keď tu je takmer 1000m2 a u nás je celková plocha 3000 m2…..
No ako nám ten moto slovensko svet rastie, nie je to paráda?!
racer8
22. januára 2008 at 10:04
raptor mate v prenajme aj dielnu a lakirnu alebo nie?
Albion
22. januára 2008 at 10:52
Gratulujem.
Má to image slušnej partie…
Držím palce v ďalšej plavbe vodami slovenského motobiznisu všetkím zúčastnením.
😉
Milky
22. januára 2008 at 11:23
…pekna predajna, navstivil som ju osobne 🙂
rono22
22. januára 2008 at 12:38
Gratulujem !!!!
Priestranné , prehladné podľa mňa úplne perfektné .
Kolegom zo Styxu držíme polce.
raptor
22. januára 2008 at 20:23
Racer komplet komplex
no jasne campa… len aby si stihal pri tej metrazi vsetky tie kontroly 😎
campa
23. januára 2008 at 6:55
🙂 🙂 🙂 všecko sa zvládne Raptáku, ved si jednotka na trhu v predaji tak neboj.
Máme new mančaft, tak vlastne trocha boj 😎 😎 😎
raptor
23. januára 2008 at 7:45
Campa nemozete byt vsetko, aj najlepsi predajca, aj predavat vsetky znacky od dunaja k tatram 🤣
trenuj chlape, vacsi tym bude potrebovat viac tvojich kontrol… mozno aj nebudes mat cas sa motorkovat 🤣
campa
23. januára 2008 at 8:21
Nebudem stíhať, dám ti ponuku. A budeš trnavčan 🙂 🤣 🤐 Janči, to len tak 🙄 …
raptor
23. januára 2008 at 8:47
Campa neviem ci mam dostatocny dusevny fond na to aby som zvladal robit tvoj job 😘
ogard
23. januára 2008 at 8:55
😶
campa
23. januára 2008 at 12:11
😠 a tak som sa na teba tešil raprap….
raptor
23. januára 2008 at 12:44
Myslim ze diskusne forum na exebate nie je vhodne miesto na rozoberanie pracovnych ponuk v TTchoppers
najma ak pracujem u konkurencie .. aj ked je to urcite myslene z tvojej strany zo srandy vsak? 😈
🤐
p.s. campa vies nad cim premyslam? ked dokoncite bikercentrum a bude tu o tom bleskovka ci sa vam naserem do diskusie k tej bleskovke zacnem rozpravat o styxe… johno urcite nebude mat nic proti tomu aspon podla toho co ho poznam s pocutia 🤣 🤣
campa
23. januára 2008 at 13:30
Tak to ano, samozrejme že to bola sranda, a ver že nič nebude mať proti tomu. 😎 O Jacka?
yamaxx
23. januára 2008 at 13:36
Zacinam mat naozaj pocit ze v tej Ba sme uplni demeti…..sirak dolu….. 🙂
Majt
23. januára 2008 at 14:59
Parada, nadherne priestory. som zvedavy, ked to uvidim nazivo 🙂
Majt
Heavy
23. januára 2008 at 15:05
raptor – bol som zopár krát v pôvodnej predajni,(už dávnejšie) bolo to tam pjekné, hlavne prístup – kde sa so mnou nebavil nikto ako s chudobným príbuzným, keď som spomenul simson… 😉
Keď pôjdem okolo, určite sa zastavím a obkuknem nové priestory… 🙂
Mám jeden zlepšovací návrh (taký Hovadský 😇 ) – keby ste v predajni zrealizovali nejakú súťaž, pritiahlo by to zákazníkov… myslel som obdobu Mountfield ( [linka] ) , trochu to doladíme a bude sa to volať „Čertovo kolo“ … 😀 😀 Už to vidím, ako tam s Bibákom poskakujeme v rytme PRODIGY a svorne vyziapujeme:“…a mám to zadarmo…“ 😈 😀 😀
kuky
23. januára 2008 at 16:47
Heavy ty si na to certovo kolo nejak zatazeny 😁 😁 😁 😁 😁
Heavy
23. januára 2008 at 17:18
kuky 😀 😀 …a Teba srdí, že som Ťa tam nespomenul, že? 😈 😀
raptor
23. januára 2008 at 17:28
Heavy je to jednoduche, ak dnes odj**es chalana co ma dneska simson tak ked si zajtra nasetri na gsxr tak ju pojde s principu niekde inde… odjebavat ludi koli tomu ake maju motorky je viac ako kratkozrake
kludne sa zastav ale ta prosim nehulakaj „koneeee vooooz“ a „za 4.50 picooo“.. ja to pochopim ale ostatni nie su zvyknutiiii… ozaj mame novu busu… mozes sa pozriet aj sadnut a potom ist poonanovat na Wecko pre zakaznikov 🤣
campa stavil by som sa s tebou aj dvoch jackov ze by som mojimi recami dokazal johna vytocit ale naco? tvrdy chlast mi uz dlhsie nereze, nepotrebujem mat nasrateho johna na mna a bude to vasich 5 minut slavy tak sa vam tam nebudem pchat 🙄
AMIS
23. januára 2008 at 17:41
Chlapci, kto tam nebol šup šup na kukanú, lebo naživo je to ešče krajšé. Hlavne si na moto aj môžete sadnúť a chodiť okolo nich a očumákať ich do matna. Dokonca je tam aj žltý STROM mňam mňam len si kusnúť. Baby Janči má v kancli aj pohovku, a že by sa mu zišiel relax potvrdzujem, lebo nám chlapec nejako šedivie. Odkaz pre chlapcov. Rýchlo vybalujte krabice, lebo potrebujem zámok na Kingzuzu 😠
P.S. Raptor s tým káblom si už tak otravný , že ho asi z auta vyberiem 😁 , hlavne, že sa vždy ponáhľaš na autobus a to či ho pre teba mám už Ťa nezaujíma 😟 Kurva to mám myslieť na šecko ? 😕
raptor
23. januára 2008 at 19:10
Amis dockaj budes chciet platnicky alebo nieco do motorky.. poviem ti nebud otravny 🤣
hlavne ze ty vzdy prijdes na fajront ako lalo ze sa ani porozpravat nemozme
eXeBaT
23. januára 2008 at 21:42
Vyzerá to veľmi dobre, už sa musím aj ja zastaviť.
Roland
24. januára 2008 at 17:39
raptor neboj tt chopers tak skoro neotvoria este sa ma nepytali ci im spravim omietky 🤣
raptor
24. januára 2008 at 21:16
Len davaj velky pozor aby sa ti nezopakovalo vrabelske tesko 😀
Roland
25. januára 2008 at 7:47
raptor bol to lidl ale toje jedno obidve su lacne 🤣 🤣 🤣
chnypa
25. januára 2008 at 8:58
LIDL je lacnejší.
(Upozornenie: tento príspevok obsahuje reklamu)
raptor
25. januára 2008 at 10:30
Chnypa vo vašom pripade asi najlacnejší 😠
chnypa
25. januára 2008 at 10:34
raptor ja by som skor povedala, ze nas to vyslo ku.evsky draho 😎
Ale uz sa celkom tesujem na to nove velke parkovisko pred novym velkym Styxom 😁
raptor
25. januára 2008 at 10:40
Chnypa vsak ja som nepovedal pre ktoru stranu to bolo najlacnejsie
ja byt rolandom tak ten clovek chodi bez zubov s komplikovanou frakturou maxily a mozno aj mandibuly