Spravodajstvo
Suzuki zvažuje športovú verziu Burgmana 400
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
PodcastPred 3 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet
-
PodujatiaPred 3 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
-
Testy a recenziePred 6 dní
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
AMIS
20. októbra 2008 at 22:12
No mne sa to páči, taký jogurt by som sedlal 🤣)
rapid
21. októbra 2008 at 6:16
Pekné, skoda ze to nespravili na 650 tkovom motory a podvozku. mohli zvysit trochu objem… inak ma to USD vidlu alebo to skresluje len ten blatnik?
rapid
21. októbra 2008 at 6:18
Inak vsimnite si ovladace na lavej strane riadidiel, to je z burgmana 650 a nie z B-kinga, tak dost mozne ze tomu dali aj sekvencne radenie ale to by znamenalo aj uplne iny motor ako ma klasicka 400. alebo to nezapojili 😁
Svajciar
21. októbra 2008 at 7:05
Takychto showbikov jazdi v japonsku plno. 🙂
rapid
21. októbra 2008 at 7:49
Inak volakedy sa robila aj sportova verzia 400 vky seriovo
kxbibo
21. októbra 2008 at 8:14
Fuj
raptor
21. októbra 2008 at 8:18
Rapid co je na tomto koncepte sportove okrem dizajnu?
ked som si precital napis tak som ocakaval nejake mocne vychytavky motora a podvozku
j**t na to ako to vyzera, dolezite je ako to jazdi
MartineR
21. októbra 2008 at 8:26
raptor j**t na to ako to vyzera, dolezite je ako to jazdi … nie vsetci su zastancami „BMW myslienok“ 😈
RoboNM
21. októbra 2008 at 8:27
škoda przniť pekný ušiak 😕 , otec ide „klasickú“ verziu kupovať tento rok, práve z dôvodu super pohodlia a neradenia (Má 68 a už sa mu nechce kvaltovať 🤣 )
raptor
21. októbra 2008 at 8:35
Martiner jezis nezacinaj lebo ked si to precita Vmax tak ta naverbuje do varanclubu 😁
to ze bmw nerobi motorky tuctove ani dizajnovo neznamena ze su objektivne skarede 😛
…tento weekend musim ocistit tu moju najkrajsiu obludu 🙄 😈
rapid
21. októbra 2008 at 9:03
Ty nevidis to male sportove plexi 😁 ,brzdove kotuce… vyfuk…
raptor
21. októbra 2008 at 9:18
Pardon moi 😕 😁 to su skutocne vyrazne doplnky ktore opravnuju hovorit o sportovom charaktere 😁
asi si kupim volaku stodvacinu, nazvaram tam kolesa a spatne zrkadla z oktavie a budem sa tvarit ako majitel sportovej skoduly 😁
MartineR
21. októbra 2008 at 9:33
raptor zapadol by si medzi drvivu vacsinu majitelov „vytunenych skoduliek“ 😈 len neviem, ake sedacky by si tam dal, aby si na prvom hrbole hlavou neprerazil strechu 😁 skodulky su pre jednoduchych ludi, takych, ktori malo papaju a maju vysku do meter sedemdesiat … 😈
raptor
21. októbra 2008 at 9:41
Neoblbuj 🙂 … najvacsie rodeo na aute som robil na 120… zadny nahon a sneh nema chyby 😈
mozem ja za to ze som velky a pekny? …. a hlavne skromny? 🤐 🤣
rapid
21. októbra 2008 at 10:14
Co je sportove na spetnych zrkadlach z oktavie a nazvaranych kolesach 😛
MartineR
21. októbra 2008 at 11:02
rapid to iste ako nalepky a vyfuk z GSX-R
rapid
21. októbra 2008 at 11:17
Mne je to jedno,treba to smrovat na suzuki japan, oni vyrabali seriovo 400 sport volakedy
rapid
21. októbra 2008 at 11:24
Tu ho mate, je to type S
[linka]
rapid
21. októbra 2008 at 11:27
A dokonca uz tento starsi mal CVT, takze je tam aj power mode pre sportovcov 😀 tak aj na tom to co je v clanku zrejme bude CVT funkcne nie ako som pisal hore 👋
RoboNM
21. októbra 2008 at 15:45
Rapid, ale načo to je dobré? Burgman je super pohodlný stroj, ako vravím, otec si ho ide kupovať, tak načo z neho robiť takýto nejaký divný emo-gothic-lolita-japan-mazrfakr zglebanec 🤣 , ktorý mu nič nepridá 😉
AMIS
21. októbra 2008 at 18:17
Martiner nechceš byť členom Guzzi clubu 🤣 🤣 🤣
MartineR
22. októbra 2008 at 6:05
AMIS nie, nie. mne dva smiesne valce divno trciace do boku uplne stacia 😉
I ked posed na Stelvii mi nebol tiez uplne cudzi 😈
raptor
22. októbra 2008 at 7:35
Iiihaaa… tusim to nastal volaky prerod z ryze na spagetu 😀
rapid
22. októbra 2008 at 8:01
Ono tie doplnky a nalepky tam spravia asi to ako ked napriklad ducati alebo CBR XX da na moto vysie plexi a uz je z toho turisticka verzia. i ked to bolo spraveneho viac s tou CVT prevodovkou a tie kotuce tiez urcite lepsie brzdia.
raptor
22. októbra 2008 at 8:47
Rapid vyhryznute kotuce sa leda tak lepsie chladia.. od brzdenia su tu prasiatka 🙂
raptor
22. októbra 2008 at 8:49
Apropo CVT nemaju nahodou aj normalne burgmany? hmmm
rapid
22. októbra 2008 at 8:50
Myslis, ze su lepsie len v chladeni? si predstav ako brzia a odkusuju z platniciek tie sikmé hrany
raptor
22. októbra 2008 at 10:08
Odkusuju s platniciek? 😶 😶 😶 😶
rapid keby odkusovali s platniciek tak za chvilku nemas platnicky… to ze su vyhryznute neznamena ze su ako struhadlo..
AMIS
22. októbra 2008 at 11:01
Nastrúham si doma syr, mňam a dám na špaghetty 😈
rapid
22. októbra 2008 at 11:18
Jabem na to tak zakusuju 😈
tikac
22. októbra 2008 at 11:55
Paradicka, co dodat…ak***at ze to ma straaaasne nizky podvozok 🤐
Norbert
22. októbra 2008 at 15:49
Pekná konkurencia Gilery 500 Nexus-určite by zaznamenali týmto modelom v Suzuki komerčný úspech. 🤣
silvo
28. októbra 2008 at 20:55
Ani jogurt, ani scooter … už asi fuckt nevedia, ako dezorientovať zákazníka. je to len finta „FŇ“, ako zvýšiť predajnosť. nič iné :)) …
chorche
30. októbra 2008 at 18:33
Odpoved je jasna – American Suzuki Motor Corporation
su to amici, co sa cudujete? tym slovo logika, alebo vkus nic nehovori…..
Matooo
30. októbra 2008 at 19:44
Je to pekny skutrik 😁
raptor to si este nejazdil cez zaveje s favoritom s prednym nahonom a s retazami, ako maly tang 😛 😉 jeeeb nato bmwečko, kazda motorka je srdcovka 😈