Connect with us

Spravodajstvo

Suzuki zvažuje športovú verziu Burgmana 400

Publikovaný

on

Na nete sa objavili fotografie športového skútra postaveného na základe modelu Burgman 400.

Oproti štandardnému Burgmanu (obr. č.1) by mala mať športová verzia tieto vychytávky:
– pomaľovanie inšpirované modelom GSX-R
– riadidlá s ovládačmi z modelu GSX 1300 B-King
– prístrojovka v modrej "GSX-R" farbe
– novo-navrhnuté sedadlo
– zadná časť s LED svetlom z modelu AN250SS (z japonskej verzie)
– tlmič výfuku z modelu GSX-R 600
– brzdové strmene a kryt motora v čiernej farbe
– spätné zrkadlá so smerovými svetlami z modelu GSX-R 600
– predný blatník z modelu GSX-R 600
– kolesá v čiernej farbe (ako pri modeloch GSX-R)
– "obhryzené" brzdové kotúče

Na prvý pohľad určite každého upúta farba tohto konceptu. O tom, že dizajnér, ktorý farbu ?namiešal? sa v tejto práci vyzná nie je pochýb. Dobrým nápadom je aj písmeno ?B? (ako Burgman) na bočných plastoch.

Za návrhom konceptu stojí American Suzuki Motor Corporation / Product Planning Department a koncept bol predstavený na Suzuki Show v Las Vegas. Uvidíme, či model ostane len konceptom, alebo má šancu dostať sa do výroby.

Suzuki zvažuje športovú verziu Burgmana 400

Suzuki zvažuje športovú verziu Burgmana 400

35 komentárov

1 komentár

  1. AMIS

    20. októbra 2008 at 22:12

    No mne sa to páči, taký jogurt by som sedlal 🤣)

  2. rapid

    21. októbra 2008 at 6:16

    Pekné, skoda ze to nespravili na 650 tkovom motory a podvozku. mohli zvysit trochu objem… inak ma to USD vidlu alebo to skresluje len ten blatnik?

  3. rapid

    21. októbra 2008 at 6:18

    Inak vsimnite si ovladace na lavej strane riadidiel, to je z burgmana 650 a nie z B-kinga, tak dost mozne ze tomu dali aj sekvencne radenie ale to by znamenalo aj uplne iny motor ako ma klasicka 400. alebo to nezapojili 😁

  4. Svajciar

    21. októbra 2008 at 7:05

    Takychto showbikov jazdi v japonsku plno. 🙂

  5. rapid

    21. októbra 2008 at 7:49

    Inak volakedy sa robila aj sportova verzia 400 vky seriovo

  6. kxbibo

    21. októbra 2008 at 8:14

    Fuj

  7. raptor

    21. októbra 2008 at 8:18

    Rapid co je na tomto koncepte sportove okrem dizajnu?
    ked som si precital napis tak som ocakaval nejake mocne vychytavky motora a podvozku
    j**t na to ako to vyzera, dolezite je ako to jazdi

  8. MartineR

    21. októbra 2008 at 8:26

    raptor j**t na to ako to vyzera, dolezite je ako to jazdi … nie vsetci su zastancami „BMW myslienok“ 😈

  9. RoboNM

    21. októbra 2008 at 8:27

    škoda przniť pekný ušiak 😕 , otec ide „klasickú“ verziu kupovať tento rok, práve z dôvodu super pohodlia a neradenia (Má 68 a už sa mu nechce kvaltovať 🤣 )

  10. raptor

    21. októbra 2008 at 8:35

    Martiner jezis nezacinaj lebo ked si to precita Vmax tak ta naverbuje do varanclubu 😁
    to ze bmw nerobi motorky tuctove ani dizajnovo neznamena ze su objektivne skarede 😛

    …tento weekend musim ocistit tu moju najkrajsiu obludu 🙄 😈

  11. rapid

    21. októbra 2008 at 9:03

    Ty nevidis to male sportove plexi 😁 ,brzdove kotuce… vyfuk…

  12. raptor

    21. októbra 2008 at 9:18

    Pardon moi 😕 😁 to su skutocne vyrazne doplnky ktore opravnuju hovorit o sportovom charaktere 😁

    asi si kupim volaku stodvacinu, nazvaram tam kolesa a spatne zrkadla z oktavie a budem sa tvarit ako majitel sportovej skoduly 😁

  13. MartineR

    21. októbra 2008 at 9:33

    raptor zapadol by si medzi drvivu vacsinu majitelov „vytunenych skoduliek“ 😈 len neviem, ake sedacky by si tam dal, aby si na prvom hrbole hlavou neprerazil strechu 😁 skodulky su pre jednoduchych ludi, takych, ktori malo papaju a maju vysku do meter sedemdesiat … 😈

  14. raptor

    21. októbra 2008 at 9:41

    Neoblbuj 🙂 … najvacsie rodeo na aute som robil na 120… zadny nahon a sneh nema chyby 😈

    mozem ja za to ze som velky a pekny? …. a hlavne skromny? 🤐 🤣

  15. rapid

    21. októbra 2008 at 10:14

    Co je sportove na spetnych zrkadlach z oktavie a nazvaranych kolesach 😛

  16. MartineR

    21. októbra 2008 at 11:02

    rapid to iste ako nalepky a vyfuk z GSX-R

  17. rapid

    21. októbra 2008 at 11:17

    Mne je to jedno,treba to smrovat na suzuki japan, oni vyrabali seriovo 400 sport volakedy

  18. rapid

    21. októbra 2008 at 11:24

    Tu ho mate, je to type S

    [linka]

  19. rapid

    21. októbra 2008 at 11:27

    A dokonca uz tento starsi mal CVT, takze je tam aj power mode pre sportovcov 😀 tak aj na tom to co je v clanku zrejme bude CVT funkcne nie ako som pisal hore 👋

  20. RoboNM

    21. októbra 2008 at 15:45

    Rapid, ale načo to je dobré? Burgman je super pohodlný stroj, ako vravím, otec si ho ide kupovať, tak načo z neho robiť takýto nejaký divný emo-gothic-lolita-japan-mazrfakr zglebanec 🤣 , ktorý mu nič nepridá 😉

  21. AMIS

    21. októbra 2008 at 18:17

    Martiner nechceš byť členom Guzzi clubu 🤣 🤣 🤣

  22. MartineR

    22. októbra 2008 at 6:05

    AMIS nie, nie. mne dva smiesne valce divno trciace do boku uplne stacia 😉
    I ked posed na Stelvii mi nebol tiez uplne cudzi 😈

  23. raptor

    22. októbra 2008 at 7:35

    Iiihaaa… tusim to nastal volaky prerod z ryze na spagetu 😀

  24. rapid

    22. októbra 2008 at 8:01

    Ono tie doplnky a nalepky tam spravia asi to ako ked napriklad ducati alebo CBR XX da na moto vysie plexi a uz je z toho turisticka verzia. i ked to bolo spraveneho viac s tou CVT prevodovkou a tie kotuce tiez urcite lepsie brzdia.

  25. raptor

    22. októbra 2008 at 8:47

    Rapid vyhryznute kotuce sa leda tak lepsie chladia.. od brzdenia su tu prasiatka 🙂

  26. raptor

    22. októbra 2008 at 8:49

    Apropo CVT nemaju nahodou aj normalne burgmany? hmmm

  27. rapid

    22. októbra 2008 at 8:50

    Myslis, ze su lepsie len v chladeni? si predstav ako brzia a odkusuju z platniciek tie sikmé hrany

  28. raptor

    22. októbra 2008 at 10:08

    Odkusuju s platniciek? 😶 😶 😶 😶
    rapid keby odkusovali s platniciek tak za chvilku nemas platnicky… to ze su vyhryznute neznamena ze su ako struhadlo..

  29. AMIS

    22. októbra 2008 at 11:01

    Nastrúham si doma syr, mňam a dám na špaghetty 😈

  30. rapid

    22. októbra 2008 at 11:18

    Jabem na to tak zakusuju 😈

  31. tikac

    22. októbra 2008 at 11:55

    Paradicka, co dodat…ak***at ze to ma straaaasne nizky podvozok 🤐

  32. Norbert

    22. októbra 2008 at 15:49

    Pekná konkurencia Gilery 500 Nexus-určite by zaznamenali týmto modelom v Suzuki komerčný úspech. 🤣

  33. silvo

    28. októbra 2008 at 20:55

    Ani jogurt, ani scooter … už asi fuckt nevedia, ako dezorientovať zákazníka. je to len finta „FŇ“, ako zvýšiť predajnosť. nič iné :)) …

  34. chorche

    30. októbra 2008 at 18:33

    Odpoved je jasna – American Suzuki Motor Corporation
    su to amici, co sa cudujete? tym slovo logika, alebo vkus nic nehovori…..

  35. Matooo

    30. októbra 2008 at 19:44

    Je to pekny skutrik 😁
    raptor to si este nejazdil cez zaveje s favoritom s prednym nahonom a s retazami, ako maly tang 😛 😉 jeeeb nato bmwečko, kazda motorka je srdcovka 😈

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri