Connect with us

Testy a recenzie

Veľký test – Vražedné „Béčka“

Publikovaný

on

Nič nemôže byť lepšie ako tesné a kľukaté cesty v sedle vynikajúcej motorky. Ale aký typ by ste si mali vybrať? Testovací tím PB sa vydal na poľovačku na najlepšie motorky na tesné „béčkové“ cesty.

Je viac ako jeden spôsob na pokorenie cesty druhej triedy. Tieto motorky predstavujú štvoricu takých spôsobov. Skôr ako začnete „mudrovať“, tak nechceme vyhodnotiť motorku, ktorá je najrýchlejšia na danom úseku cesty. Vždy sa nájde nejaký maniak, ktorý prejde daný úsek rýchlejšie len aby dokázal, že daný typ motocykla je rýchlejší ako tie ostatné, alebo to pri skúšaní si niekde rovno „ustelie“.
Nie, namiesto toho sme zobrali trojicu rôznych motoriek, ktoré vyzerajú tak, že porazia všetko s čím sa na „béčku“ stretnú, no stále zostávajú zábavnými motorkami v momente keď túto arénu opustia. Jediné čo musia urobiť je udržať za chrbtom Hondu CBR1000RR, ktorá je našim štandardom, od ktorého sa všetko odvíja…

Honda CBR1000RR Fireblade
12 090 Eur (akcia modelový rok 09), 162 k, 200 kg
Štandard. Nemá najmenší problém na ľubovoľnom type ciest a s masívnym výkonom a minimálnou hmotnosťou je vždy v popredí.

Ducati Hypermotard 1100
11 440 Eur (v roku 09) 79,9 k, 197 kg
Supermoto. Vysoké zdvihy pruženia, 1 100 ccm dvojvalcové „véčko“ a priehradový rám. Jasná voľba na „béčkovú“ cestu.

Yamaha FZ1
11 349 Eur 130,1 k, 217 kg
Naháč. Vzpriamený posed a upravený motor z R1 robia z FZ1 účinný stroj.

Triumph Tiger 1050
13 790 Eur (cena v Rakúsku), 111,4 k, 233 kg
Veľké cestné enduro. Mäkké, vysoký zdvih pruženia, veľký trojvalec a enduro dizajn. Stavané na „béčkové“ cesty.

Celý test si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 3/2010, ktorý nájdete v stánkoch od budúceho štvrtka, 25-teho februára.

Text: Ben Wilkins, foto: Paul Bryant a John Noble

Vražedné „Béčka“

Advertisement

8 komentárov

1 komentár

  1. VMax

    20. februára 2010 at 17:31

    Mal som možnosť jazdiť TRIUMPH TIGER na kľukatých cestách 3 triedy a bola to nádhera super podvozok, super motor točivý, ťahúň bolo par excelance … 👍 👍 👍

  2. kxbibo

    20. februára 2010 at 19:12

    U mňa to už popredu vyhral Hypermotard 😁

  3. raptor

    20. februára 2010 at 20:19

    Ja len tolko ze novy tiger je asi take enduro akoze hypermotard supermoto

    stary 955 tiger bol pritom rovnocenna konkurencia pre LC8 ked s nou KTM vybehla

  4. RoboNM

    20. februára 2010 at 20:54

    Rapťák, to síce ano, ale pre nás vysokých aspoň motorka, na ktorej nevyzeráme ako osa na bonbóne 😉 😀

  5. AMIS

    20. februára 2010 at 21:03

    Jazda na motorke je sama o sebe zábava a postupom času zisťujem, že čím viac km mám za sebou, tým viac je mi jedno aká to je mašina….hlavne, že je 😉 Možno to vyznie komicky ale užíva si aj padesátku skúter a naposledy, keď mi dal Vinco do ruky krpatú benelku poldecák, tak som po komárne lietal ako malé decko . Vtedy mi to došlo. Ide to, klopí to, fúka na tom, …….a je to zábavné (značku si doplnte sami)

  6. CBR900RR

    20. februára 2010 at 21:06

    AMIS krasne a jednoducho napisane,davam ti za to palec hore 👍 🙄

  7. campa

    21. februára 2010 at 16:31

    Amisko: 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 – asi tak.

  8. MartineR

    22. februára 2010 at 7:32

    AMIS súhlas 🙂 👍

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri