Nič nemôže byť lepšie ako tesné a kľukaté cesty v sedle vynikajúcej motorky. Ale aký typ by ste si mali vybrať? Testovací tím PB sa vydal na poľovačku na najlepšie motorky na tesné „béčkové“ cesty.
Je viac ako jeden spôsob na pokorenie cesty druhej triedy. Tieto motorky predstavujú štvoricu takých spôsobov. Skôr ako začnete „mudrovať“, tak nechceme vyhodnotiť motorku, ktorá je najrýchlejšia na danom úseku cesty. Vždy sa nájde nejaký maniak, ktorý prejde daný úsek rýchlejšie len aby dokázal, že daný typ motocykla je rýchlejší ako tie ostatné, alebo to pri skúšaní si niekde rovno „ustelie“.
Nie, namiesto toho sme zobrali trojicu rôznych motoriek, ktoré vyzerajú tak, že porazia všetko s čím sa na „béčku“ stretnú, no stále zostávajú zábavnými motorkami v momente keď túto arénu opustia. Jediné čo musia urobiť je udržať za chrbtom Hondu CBR1000RR, ktorá je našim štandardom, od ktorého sa všetko odvíja…
Honda CBR1000RR Fireblade 12 090 Eur (akcia modelový rok 09), 162 k, 200 kg
Štandard. Nemá najmenší problém na ľubovoľnom type ciest a s masívnym výkonom a minimálnou hmotnosťou je vždy v popredí.
Ducati Hypermotard 1100 11 440 Eur (v roku 09) 79,9 k, 197 kg
Supermoto. Vysoké zdvihy pruženia, 1 100 ccm dvojvalcové „véčko“ a priehradový rám. Jasná voľba na „béčkovú“ cestu.
Yamaha FZ1 11 349 Eur 130,1 k, 217 kg
Naháč. Vzpriamený posed a upravený motor z R1 robia z FZ1 účinný stroj.
Triumph Tiger 1050 13 790 Eur (cena v Rakúsku), 111,4 k, 233 kg
Veľké cestné enduro. Mäkké, vysoký zdvih pruženia, veľký trojvalec a enduro dizajn. Stavané na „béčkové“ cesty.
Celý test si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 3/2010, ktorý nájdete v stánkoch od budúceho štvrtka, 25-teho februára.
Mal som možnosť jazdiť TRIUMPH TIGER na kľukatých cestách 3 triedy a bola to nádhera super podvozok, super motor točivý, ťahúň bolo par excelance … 👍 👍 👍
Jazda na motorke je sama o sebe zábava a postupom času zisťujem, že čím viac km mám za sebou, tým viac je mi jedno aká to je mašina….hlavne, že je 😉 Možno to vyznie komicky ale užíva si aj padesátku skúter a naposledy, keď mi dal Vinco do ruky krpatú benelku poldecák, tak som po komárne lietal ako malé decko . Vtedy mi to došlo. Ide to, klopí to, fúka na tom, …….a je to zábavné (značku si doplnte sami)
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
VMax
20. februára 2010 at 17:31
Mal som možnosť jazdiť TRIUMPH TIGER na kľukatých cestách 3 triedy a bola to nádhera super podvozok, super motor točivý, ťahúň bolo par excelance … 👍 👍 👍
kxbibo
20. februára 2010 at 19:12
U mňa to už popredu vyhral Hypermotard 😁
raptor
20. februára 2010 at 20:19
Ja len tolko ze novy tiger je asi take enduro akoze hypermotard supermoto
stary 955 tiger bol pritom rovnocenna konkurencia pre LC8 ked s nou KTM vybehla
RoboNM
20. februára 2010 at 20:54
Rapťák, to síce ano, ale pre nás vysokých aspoň motorka, na ktorej nevyzeráme ako osa na bonbóne 😉 😀
AMIS
20. februára 2010 at 21:03
Jazda na motorke je sama o sebe zábava a postupom času zisťujem, že čím viac km mám za sebou, tým viac je mi jedno aká to je mašina….hlavne, že je 😉 Možno to vyznie komicky ale užíva si aj padesátku skúter a naposledy, keď mi dal Vinco do ruky krpatú benelku poldecák, tak som po komárne lietal ako malé decko . Vtedy mi to došlo. Ide to, klopí to, fúka na tom, …….a je to zábavné (značku si doplnte sami)
CBR900RR
20. februára 2010 at 21:06
AMIS krasne a jednoducho napisane,davam ti za to palec hore 👍 🙄
campa
21. februára 2010 at 16:31
Amisko: 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 – asi tak.
MartineR
22. februára 2010 at 7:32
AMIS súhlas 🙂 👍