Podľa tvrdení spoločnosti Aprilii v novej FV2 1200 nájdeme technickú inováciu a zmes technológie, spracovania a čistého adrenalínu. Neprehliadnuteľný bike v sebe bude skrývať celé know-how továrne Aprilia. Nová FV2 sa narodila do rodiny s výborným technickým a športovým odkazom. Motocykel by mal ukázať cestu, ktorou sa chce Aprilia v budúcnosti uberať.
Srdce modelu FV2 je silné ako 135 koňských síl, má 1200 ccm v tvare 90 stupňového V twinu a je chladené vodou.
Stavba tela (hlavne vzadu) je dosť minimalistická, čo nepoteší obdivovateľov zadných partií. Naopak v prednej časti sa žiaden minimalizmus neobjavuje a dalo by sa povedať, že to čo vzadu chýba, je "napratené" vpredu. Verím však, že páni v Aprilii to vymysleli dobre. Podaril sa im dokonca futuristicky look, ale to zas nie je až taká senzácia.
Motor je okrem pohonnej jednotky aj časťou rámu a drží jednotlivé časti motocykla pohromade. Je naň napojená zadná kyvka, ktorá síce nie je jednoramenná, ale má iba jednu pružiacu jednotku na pravej strane. Sedlo je vystužené hliníkom a dvoma karbónovými podperami, ktoré prechádzajú až na ?chvost?. Predné pruženie je založené na systéme, ktorý sa v súčasnosti testuje na závodnej Aprilii 250 ccm GP.
Motocykel sa chváli systémom ride-by-wire, všetko od pohonu až po pruženie je riadené elektronicky. Brzdy majú najnovšiu generáciu ABS a na predných je vyrazený veľký nápis Brembo.
Prístrojovej doske už nestačia iba budíky. Nachádza sa tam multifunkčný počítač, ktorý okrem toho, že zachytáva všetky údaje motocykla, má ešte aj pripojenie na internet a zabudované GPRS a GSM moduly.
Technické údaje Motor: Aprilia V90, štvortaktný, 90° V twin, chladený kvapalinou, štyri ventily na valec
Vŕtanie x zdvih: 106 x 67,8 mm
Objem valcov: 1196,63 ccm
Kompresný pomer: 12,0:1
Elektronické vstrekovanie: ovládané systémom Ride-by-Wire
Výfukový systém: 2do1, trojcestný katalyzátor s lambda sondou
Generátor: 450 W
Kapacita mazacieho obvodu: 3,2l
Prevodovka: 6 stupňov
Spojka: viaclamelová, v olejovej vani, hydraulicky ovládaná
Sekundárny prevod: reťazou
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
kxbibo
26. decembra 2007 at 9:20
Toto som už videl pred rokmi v nejakom komixe. Ale je to pekné. 🙂
malymirec
26. decembra 2007 at 10:00
Tie vyfuky pod motorom vyzeraju brutalne 😈
Furby
26. decembra 2007 at 12:23
kxbibo Aj ja – káčer Donald na tom dával GP 😎
ináč zaujímavo riešené detaily, až na ten lietací kryt miesto prednej vidly… ale to je asi sila zvyku 😀
Kwasak
26. decembra 2007 at 18:28
Paradny dizajnersky kusok 🙂 mne sa velmi paci
packy
26. decembra 2007 at 18:44
Mne sa lubi tiez, len tie hayafarby nech zmenia 😁
Furby
26. decembra 2007 at 19:27
Aha dífčencom sa páči, už viem čo si raz kúpim aby som bol najväčší geroj v chotári 😈
duroslav
28. decembra 2007 at 16:21
Nahuleni talianski dizajneri sa nezapru… 😶