Jednou z najúžasnejších vlastností Internetu je schopnosť rýchleho informovania. Je jasné, že časopisy a ostatné tlačové média sa dostávajú do nevýhody, a nedokážu dostať informácie načas von. S týmto problémom sa každodenne stretávame aj v našej redakcii a často sme nútení niektoré informácie jednoducho ?založiť do šuflíka?, pretože ich životnosť je ohraničená v lepšom prípade niekoľkými dňami a v tom horšom doslova pár hodinami. Táto situácia nám často doslova zväzovala ruky a bolo potrebné ju riešiť. Existovalo niekoľko možností, jednou z nich by bolo úplne prepracovať našu vlastnú stránku www.motomagazin.eu, ktorá je však postavená rýdzo na krátkej prezentácii Motomagazínu a chceme aby taká aj zostala. Tou druhou možnosťou bolo hľadať partnera, ktorý už je na Internete dobre etablovaný. Nakoniec sme sa rozhodli pre tú druhú možnosť a to bol hlavný dôvod prečo sme sa rozhodli spojiť sily s renomovaným slovenským portálom www.motocykel.sk, ktorý mnohí určite dobre poznáte a ste jeho častými návštevníkmi. S Robom Žiakom (exebat) sa poznáme už niekoľko rokov a vlastne po celý tento čas sme úzko spolupracovali. Možno aj preto prišlo to rozhodnutie ako krok správnym smerom. Nechceme pritom zasahovať do chodu tohto portálu, ten bude mať stále na starosti Robo, skôr ho chceme obohatiť o informácie a materiály, ktoré doteraz neponúkal a ktoré sa nedostali na stránky Motomagazínu. Rýchle správy, krátke recenzie, bohatý archív fotografií a samozrejme viac chceme ponúkať aj na stránkach motocykel.sk. Viac priestoru sa naskytne aj našim početným dopisovateľom, ktorí museli najmä športové správy často ukladať ?na neurčito?, vzhľadom na ich neaktuálnosť v čase vydania časopisu. Práve takéto ?rýchle informácie? budú smerovať na Internet, aby ste ich dostali načas.
Tešíme sa na stretnutie s vami odteraz nielen na stránkach časopisu Motomagazín, ale odteraz aj na www.motocykel.sk
Zdravím všetkých, myslím že môj kolega Miro všetko vyčerpal v úvodnom článku. Robo je človek, ktorý k tomuto portálu patrí a bude patriť, dokedy on bude chcieť. Ja som hlavne spokojný, že veci, ktoré bolo treba ihneď odpublikovať a tkz. poslať von, sme von nedostali z dvoch jednoduchých dôvodov – buď prišli neskoro, alebo už už bolo neskoro. takže teraz sa ideme v redakcii snažiť, aby nebolo neskoro nič. Možno Vás všetkých návštevníkov poteší to, že si tu priamo prečítate niektoré testy moto, niektoré rubriky o technike, rady a podobne. Napr. k testom, ktoré publikujeme v Motomagazíne použijeme iba 5-8 foto. faktom ale je že k jednému testu nafotíme cca 200 snímiek. Takže určite sa dočkáte rozšírenia fotoalbumov a to nie len z testov, ale i z množstva akcií, výstav, zrazov, na ktorých sa zúčastňujeme, …
V podstate sa teraz tí, ktorí nás poznáte dočkáte i toho, že si s vami podiskutujeme – vecne o skutočných veciach, ktoré budú s našou prácou súvisieť. Kto nás pozná, vie, že diskusie čítame, ale sme sa do nich nezapájali. Ani ja ani Miro Vám ale nemôžeme sľúbiť, že budeme reagovať na každú jednu vec, ale zopakujem, pokiaľ bude diskusia vecná a racionálna, nebránime sa.
A ešte niečo, s Robom počítame do budúcna ako s naším kolegom a hneď ako to bude možné, dočkáte sa testu motorky i od Roba.
Dufam, ze kvazi rodinna atmosfera sa tu az tak prudko nezmeni. 😉
Podla prispevku -Sefredaktora- to vyzera, ze dva slovenske moto portaly si budu viac konkurovat. A to je dobre….
Zmenou vlastníka sa nič, okrem vyššej kvality portálu nemení. Pribudnú plnohodnotné články, testy, recenzie, zaujímavé fotografie a pod. Jednoducho to, na čo sme my nemali nielen čas, ale hlavne príležitosti. Nemusím zachádzať do hĺbky, nakoľko chalani z Motomedie nie sú na Slovensku začiatočníci a poznáte ich prácu.
Keďže radíme ďalší rýchlostný stupeň chcem vás požiadať, aby úroveň diskusií neklesala. Vyvarujte sa prosím vulgárnym slovám. Nezabudnite, že to čítajú občas aj deti a nerád by som sa zoznamoval s ich rodičmi prostredníctvom emailov.
– emailové schránky s koncovkou motocykel.sk pridelené niektorým skalným užívateľom naďalej zostávajú.
– stretávať sa budete s titulmi „Šéfredaktor“, ktoré vlastnia V.Brniak a M.Tamáši ako šéfredaktori Motomagazínu a ja. Ide skôr o technickú záležitosť pri prístupe do redakčného systému a privilégiá užívateľa a k nemu je táto „hodnosť“ pripnutá. To len na margo, ak by to niekomu nešlo do hlavy … prečo.
– z predchádzajúcej redakcie ostáva Sliver, Risso46 nám bol predtým „zapožičaný“, teraz je už NÁŠ! Motomedia postupom času zo svojich redaktorov určí tých, ktorú budú mať prístup aj k online uverejňovaniu článkov.
Miro si práve užíva v Monaku, kde osedlal novinku … ale o tom sa čoskoro dozviete 😁
VB&MT: Mam prvu otazku: chcem robit a pisat testy motocyklov, ako sa k tomu mozem dopracovat? Jeden moj sukromny test (TDM vs VFR) ste uz raz uverejnili, clanok o alarmoch a 2 cestopisy mam na inom portaly, mozem poslat v pripade zaujmu link.
eXeBaT … na toto som čakal…každí tu píše čo sa deje a ako to bude … keď si to napísal ty, je to iné…zvyknutí sme na tvoju osobu, tvoje malé či veľké zmeny… verím, že tým len získaš (na svojom profi. živote), že ťa to posunie ďalej a otvorí nové príležitosti… stojím za tebou a podporujem ťa …
ale mohol si aspoň verejne napísať: ….
… Ja, exebat (krstným menom exe a priezviskom bat), trvalým pobytom http://www.motocykel.sk, som sa rozhodol dobrovoľne, (netlačili na mňa, nevyhrážali sa mi, neohovárali mi rodinu, nechceli mi nohy ruky dolámať ,nie je za nimi žiadna mafia ani záujmové skupinky), že týmto im dávam práva používať titul šéfredaktor 😀 😁 😁
Gratulujem, pokial si tento web ponecha svoju nezavislost, cestnost a ferovost. Urcite to potom bude iba prinos.
Ak by sa to malo zmenit, alebo zmenit logo ci nazov stranky, to by som nebol nadseny.
vidicon Napisal si 2 clanky a uz sekas frajera? 😀 Budes na roztrhanie a Monik asi ta neuzije, bacha mladozenac!
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Vadim
22. októbra 2007 at 15:56
Keď už nás Robo takto bezohľadne predal, tak dúfam, že to tu duo VB&MT aspoň nedokur..! ☹️
Držím palce! 🙂
strive
22. októbra 2007 at 17:55
A sem tam by ste tu mohli uverejnit aj nejake clanky z casopisu ked uz ste ty novy majitelia 🙂
raptor
22. októbra 2007 at 18:25
Vadim s neskryvanou radostou ti musim oznamit ze si cca dva dni pozadu 😇
20.10.07 20:14 [linka]
Kwasak
22. októbra 2007 at 19:46
Vadim, preco sa bezohladne vyjadrujes v mnoznom cisle?
VladiB
22. októbra 2007 at 19:48
Zdravím všetkých, myslím že môj kolega Miro všetko vyčerpal v úvodnom článku. Robo je človek, ktorý k tomuto portálu patrí a bude patriť, dokedy on bude chcieť. Ja som hlavne spokojný, že veci, ktoré bolo treba ihneď odpublikovať a tkz. poslať von, sme von nedostali z dvoch jednoduchých dôvodov – buď prišli neskoro, alebo už už bolo neskoro. takže teraz sa ideme v redakcii snažiť, aby nebolo neskoro nič. Možno Vás všetkých návštevníkov poteší to, že si tu priamo prečítate niektoré testy moto, niektoré rubriky o technike, rady a podobne. Napr. k testom, ktoré publikujeme v Motomagazíne použijeme iba 5-8 foto. faktom ale je že k jednému testu nafotíme cca 200 snímiek. Takže určite sa dočkáte rozšírenia fotoalbumov a to nie len z testov, ale i z množstva akcií, výstav, zrazov, na ktorých sa zúčastňujeme, …
V podstate sa teraz tí, ktorí nás poznáte dočkáte i toho, že si s vami podiskutujeme – vecne o skutočných veciach, ktoré budú s našou prácou súvisieť. Kto nás pozná, vie, že diskusie čítame, ale sme sa do nich nezapájali. Ani ja ani Miro Vám ale nemôžeme sľúbiť, že budeme reagovať na každú jednu vec, ale zopakujem, pokiaľ bude diskusia vecná a racionálna, nebránime sa.
A ešte niečo, s Robom počítame do budúcna ako s naším kolegom a hneď ako to bude možné, dočkáte sa testu motorky i od Roba.
Vlado Brniak
Vadim
22. októbra 2007 at 22:02
Kwasak: Pretože som sa vyjadril aj za psíka. 😉
psik
22. októbra 2007 at 22:04
Kwasak: Áno, áno! Vyjadril sa aj za mňa. 🙂
kankoXF
23. októbra 2007 at 6:35
Dufam, ze kvazi rodinna atmosfera sa tu az tak prudko nezmeni. 😉
Podla prispevku -Sefredaktora- to vyzera, ze dva slovenske moto portaly si budu viac konkurovat. A to je dobre….
psik
23. októbra 2007 at 6:41
Raptor s neskryvanou radostou ti musim oznamit ze nie ja som cca dva dni pozadu, ale ty si cca štyridsať dní pozadu. 😇
Pozri si záver článku:
[linka]
eXeBaT
23. októbra 2007 at 7:51
Zachovajte prosím kľud a rozvahu 😶
Zmenou vlastníka sa nič, okrem vyššej kvality portálu nemení. Pribudnú plnohodnotné články, testy, recenzie, zaujímavé fotografie a pod. Jednoducho to, na čo sme my nemali nielen čas, ale hlavne príležitosti. Nemusím zachádzať do hĺbky, nakoľko chalani z Motomedie nie sú na Slovensku začiatočníci a poznáte ich prácu.
Keďže radíme ďalší rýchlostný stupeň chcem vás požiadať, aby úroveň diskusií neklesala. Vyvarujte sa prosím vulgárnym slovám. Nezabudnite, že to čítajú občas aj deti a nerád by som sa zoznamoval s ich rodičmi prostredníctvom emailov.
– emailové schránky s koncovkou motocykel.sk pridelené niektorým skalným užívateľom naďalej zostávajú.
– stretávať sa budete s titulmi „Šéfredaktor“, ktoré vlastnia V.Brniak a M.Tamáši ako šéfredaktori Motomagazínu a ja. Ide skôr o technickú záležitosť pri prístupe do redakčného systému a privilégiá užívateľa a k nemu je táto „hodnosť“ pripnutá. To len na margo, ak by to niekomu nešlo do hlavy … prečo.
– z predchádzajúcej redakcie ostáva Sliver, Risso46 nám bol predtým „zapožičaný“, teraz je už NÁŠ! Motomedia postupom času zo svojich redaktorov určí tých, ktorú budú mať prístup aj k online uverejňovaniu článkov.
Miro si práve užíva v Monaku, kde osedlal novinku … ale o tom sa čoskoro dozviete 😁
kxbibo
23. októbra 2007 at 8:00
Vyššia kvalita to bude super 😁 . Teším sa. Aj ja sem tam prispejem nejakým článkom. Môžem? 😁
vidicon
23. októbra 2007 at 8:01
VB&MT: Mam prvu otazku: chcem robit a pisat testy motocyklov, ako sa k tomu mozem dopracovat? Jeden moj sukromny test (TDM vs VFR) ste uz raz uverejnili, clanok o alarmoch a 2 cestopisy mam na inom portaly, mozem poslat v pripade zaujmu link.
cbr900
23. októbra 2007 at 8:04
eXeBaT … na toto som čakal…každí tu píše čo sa deje a ako to bude … keď si to napísal ty, je to iné…zvyknutí sme na tvoju osobu, tvoje malé či veľké zmeny… verím, že tým len získaš (na svojom profi. živote), že ťa to posunie ďalej a otvorí nové príležitosti… stojím za tebou a podporujem ťa …
ale mohol si aspoň verejne napísať: ….
… Ja, exebat (krstným menom exe a priezviskom bat), trvalým pobytom http://www.motocykel.sk, som sa rozhodol dobrovoľne, (netlačili na mňa, nevyhrážali sa mi, neohovárali mi rodinu, nechceli mi nohy ruky dolámať ,nie je za nimi žiadna mafia ani záujmové skupinky), že týmto im dávam práva používať titul šéfredaktor 😀 😁 😁
kxbibo
23. októbra 2007 at 8:07
cbr900 no vidím, že ti to tvoje študovanie niečo dalo 😀
eXeBaT
23. októbra 2007 at 8:22
kxbibo
Samozrejme, len mi prosím zaruč, že nebudem musieť tvoje články čítať s frazeologickým slovníkom v ruke 😀
cbr900
Držka! Stáva sa z teba intelhektuál 😀
cbr900
23. októbra 2007 at 8:34
kxbibo a eXeBaT … ale kdeee…. škola hovado nezmení 😁 …. mám rád puding a rád sa hrám s Legom 😁
tomXX
23. októbra 2007 at 8:44
Gratulujem! 😎
milan3232
23. októbra 2007 at 12:27
Gratulujem, pokial si tento web ponecha svoju nezavislost, cestnost a ferovost. Urcite to potom bude iba prinos.
Ak by sa to malo zmenit, alebo zmenit logo ci nazov stranky, to by som nebol nadseny.
vidicon Napisal si 2 clanky a uz sekas frajera? 😀 Budes na roztrhanie a Monik asi ta neuzije, bacha mladozenac!
bajker
23. októbra 2007 at 13:28
Gratulujem a drzim palce 😉
Risso46
23. októbra 2007 at 14:17
Teším sa 😉
klasik
23. októbra 2007 at 19:09
No vyzerá to zaujímavo.
Aj ja držím palce, a teším sa, 🙂
bocian
23. októbra 2007 at 20:00
Drzim palec 😀
Printovu verziu citam pravidelne a rad, tesim sa na online update.
VladiB
25. októbra 2007 at 12:30
Vidicon
Bol som dva dni preč, odpísal som ti e-mailom, bolo toho viac
palo
1. januára 2008 at 18:36
😇 Drzim Vam palce pan sefredaktor!!!! Nenechajte sa odradit!!!!Zmena je dobra
ZOMBY
2. januára 2008 at 1:25
Tak to budu nase clanky vychadzat aj v motomagazine 😁 to aby som zacal pouzivat slusne slova 😁
ega1
2. januára 2008 at 13:08
ZOMBY už by si mohol začať 😁
ZOMBY
2. januára 2008 at 14:39
ega1 zacnem pisat tento weekend ak budem mat cas ! len ci to tu zverejnia 😁
Furby
2. januára 2008 at 16:05
ZOMBY už si dal dole černošku že máš o čom písať? 😁
xGABRIELAx
3. januára 2008 at 9:20
Držím palce 😉