Spravodajstvo
Elektrický motocykel po prvý krát pokoril hranicu 300 km/h
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

AIR
13. apríla 2011 at 11:06
Tak si myslim, ze v tych pretekoch do vrchu moze vcelku prekvapit… uvidime 😇 😇 😇
RoboNM
13. apríla 2011 at 20:10
Hmm, je to budúcnosť, už iba zdokonaliť technológiu (ani prvý spaľovací motor nemal pri objeme 1300 ccm 170 koní a 120 kíl na váhu a spotrebu do 10 litrov 😉 )
mne osobne sa páčil koncept spoločnosti jeep elektromobilu, ktorý bol určený pre offroad a mal v kolesách zabudované generátory (klasika rotor – stator) a pri jazde si vlastne dobíjal baterky 😶
V podstate povedali, že už je iba otázka času a zdokonalenia batérii a nabíjania a bude to koncept energeticky sebestačných vozidiel. Na americký stredozápad by som ich ešte doplnil kolektormi a je to dokonalé riešenie 🙂
Bic0
13. apríla 2011 at 20:31
RoboNM: asi ti tam chyba par faktov. Ak slo to auto na elektromotory tak si zaroven pri jazde nemohlo dobijat baterky … inak by samo seba brzdilo. Skor si myslim ze to dobijalo pri brzdeni. Ono vyuzitim energie z baterie nie je mozne dodat vozidlu pohyb a zaroven dobit bateriu o spotrebovanu energiu – aspon to hovori zakon zachovania energie.