Spravodajstvo
Elektrický motocykel po prvý krát pokoril hranicu 300 km/h
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Honda NX500 2024: sen na začiatok
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST exkluzívne z Barcelony: Yamaha NMAX 125 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
-
Testy a recenziePred 5 dní
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom
-
Testy a recenziePred 1 deň
Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
AIR
13. apríla 2011 at 11:06
Tak si myslim, ze v tych pretekoch do vrchu moze vcelku prekvapit… uvidime 😇 😇 😇
RoboNM
13. apríla 2011 at 20:10
Hmm, je to budúcnosť, už iba zdokonaliť technológiu (ani prvý spaľovací motor nemal pri objeme 1300 ccm 170 koní a 120 kíl na váhu a spotrebu do 10 litrov 😉 )
mne osobne sa páčil koncept spoločnosti jeep elektromobilu, ktorý bol určený pre offroad a mal v kolesách zabudované generátory (klasika rotor – stator) a pri jazde si vlastne dobíjal baterky 😶
V podstate povedali, že už je iba otázka času a zdokonalenia batérii a nabíjania a bude to koncept energeticky sebestačných vozidiel. Na americký stredozápad by som ich ešte doplnil kolektormi a je to dokonalé riešenie 🙂
Bic0
13. apríla 2011 at 20:31
RoboNM: asi ti tam chyba par faktov. Ak slo to auto na elektromotory tak si zaroven pri jazde nemohlo dobijat baterky … inak by samo seba brzdilo. Skor si myslim ze to dobijalo pri brzdeni. Ono vyuzitim energie z baterie nie je mozne dodat vozidlu pohyb a zaroven dobit bateriu o spotrebovanu energiu – aspon to hovori zakon zachovania energie.