Spravodajstvo
Elektrický motocykel po prvý krát pokoril hranicu 300 km/h
-
Testy a recenziePred 4 dni
Africa proti Stelviu: recept na úspech z dvoch kontinentov
-
PodujatiaPred 4 týždne
Adventure days s Motobulharom v horách na severe Čiech
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati DesertX „Discovery“- o level viac
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MotoGP™ sa vracia do Brna!
-
PR článkyPred 2 týždne
Terénna klasika po anglicky: Triumph Scrambler 1200 – ktorý je ten pravý?
-
SpravodajstvoPred 2 dni
Kawasaki: 1100 ccm pre Versys a Ninju SX
-
SpravodajstvoPred 21 hodín
Silnejší Triumph SpeedTwin1200. Príde aj RS!
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Ducati Desmo450 MX – Debut na majstrovstvách sveta v motokrose v Holandsku
AIR
13. apríla 2011 at 11:06
Tak si myslim, ze v tych pretekoch do vrchu moze vcelku prekvapit… uvidime 😇 😇 😇
RoboNM
13. apríla 2011 at 20:10
Hmm, je to budúcnosť, už iba zdokonaliť technológiu (ani prvý spaľovací motor nemal pri objeme 1300 ccm 170 koní a 120 kíl na váhu a spotrebu do 10 litrov 😉 )
mne osobne sa páčil koncept spoločnosti jeep elektromobilu, ktorý bol určený pre offroad a mal v kolesách zabudované generátory (klasika rotor – stator) a pri jazde si vlastne dobíjal baterky 😶
V podstate povedali, že už je iba otázka času a zdokonalenia batérii a nabíjania a bude to koncept energeticky sebestačných vozidiel. Na americký stredozápad by som ich ešte doplnil kolektormi a je to dokonalé riešenie 🙂
Bic0
13. apríla 2011 at 20:31
RoboNM: asi ti tam chyba par faktov. Ak slo to auto na elektromotory tak si zaroven pri jazde nemohlo dobijat baterky … inak by samo seba brzdilo. Skor si myslim ze to dobijalo pri brzdeni. Ono vyuzitim energie z baterie nie je mozne dodat vozidlu pohyb a zaroven dobit bateriu o spotrebovanu energiu – aspon to hovori zakon zachovania energie.