40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
30. januára 2019 o 8:19 #102428RetroÚčastník (Participant)
Ten Britten je bomba motorka. Oslinával som ich na Mane a už sa s nii asi „nestretnem“, lebo ich na svete veľa nie je.
30. januára 2019 o 8:21 #102429RetroÚčastník (Participant)30. januára 2019 o 10:43 #102430przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Rovnako dlhé kolená, to je moje! 😈
Aj ja som ich v praveku často poničil na superšport motocross Pionieri (kvôli tomu chujovému vodorovnému valcu) a často som preto kupoval nové.
Všetky boli rovnako dlhé, však superšport, no né? 😁Ale ten VOXAN ich nemá rovnako dlhé, to by mali trochu posliediť, ako to riešia iní. Nie len bezo zbytku využiť a výhodne predať nerezové truppky rôznej dĺžky z odpadu… 😁😈 Tak jedna kvízová k veci:30. januára 2019 o 11:58 #102431ahojkoÚčastník (Participant)🙂
ta pletenka/vianocka nema napis Repco Brabham…
😈
30. januára 2019 o 12:09 #102432RetroÚčastník (Participant)Až teraz som zbadal, že tí francúzky upravovatelia toho Voxana s tým zadným kolenom asi urobili chybu 😁 Alebo skúšajú niečo prevratné…
30. januára 2019 o 13:35 #102433ahojkoÚčastník (Participant)…ta dlžka musí byť rovnaké…
Retro,
a musela by byt rovnaka na V-Twine ak by
sa nespajali na konci ale isli kazdy zvlast?
😶
30. januára 2019 o 14:07 #102434RetroÚčastník (Participant)Na každom motore musia byť rovnaké. Iba ak by súdruhovia vymysleli nejaké vyrovnávania tlakov v potrubiach. To sa nemusí riešiť dĺžkou, ale priemerom. Na tom Voxane ten zadný valec má na druhej strane menší priemer a je aj sploštené, ale nevychádza mi že by to zrovnali s predným kolenom.
30. januára 2019 o 14:25 #102435ahojkoÚčastník (Participant)Cize nerovnaky tlak vo vyfukoch valcov jedneho motora by sposoboval
problemy, ale ake zavazne? Na pretekarskuch to instinktivne chapem,
kazda malickost je dolezita, ale co tak na seriovych a ich aftermarket
vyfukoch?
30. januára 2019 o 15:55 #102436ahojkoÚčastník (Participant)30. januára 2019 o 16:42 #102437przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Ahojko, veru treba dbať, aby kolená boli rovnako hrubé a rovnako dlhé.
Keď už u motorky nie, tak aspoň u ošetrovateľky … 😁
30. januára 2019 o 16:46 #102438RetroÚčastník (Participant)Jeden z valcov bude “dobrý” v nízkych otáčkach, druchý vo vysokých, stručne povedané. Aj bohatosti zmesi sú rozdielne. Na tých veľkých “kolbasach” to ani nepocítiš, občas to strelí. Ladené musia byť rovnaké. U športových motoriek som sa s iným nestretol. Je to zložitá vec.
A preto teraz prichádza Papiho chvíľa. Go Papi Go!😀30. januára 2019 o 17:01 #102439przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Jasné-jasné. 😁
Preto starésuperšporty jazdili, jak šarkan, dnešné sa na ne nechytajú vôbec.Jeden valec bol dobrý na nízke otáčky, druhý na stredné, tretí na vysoké.
Napr. Honda CB 400 Four mal aj štvrtý valec do rezervy, ten bol záchranný, keby ostatné tri vypovedali službu. 😁
Kam sa hrabe nejaké komplikované variadebilné časovanie veňtilov, ha? 😁
30. januára 2019 o 18:01 #102440apaÚčastník (Participant)Sledujemtotutok, tie papiho rovnaké kolená boli zatiaľ naj…
30. januára 2019 o 18:05 #102441ahojkoÚčastník (Participant)Apa,
ano, pisal ze pri motorke, ale ja som si pri tych
kolenach ziadnu motorku nevsimol, ty ano?
😈
30. januára 2019 o 18:23 #102442RetroÚčastník (Participant)No jasné, poznám. Ale nekokážem to pochopiť…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.