Connect with us

40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme

Označené ako: 

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,391 až 15,405 (z celkového počtu 16,926 )
  • Autor
    Príspevky
  • #102428
    Retro
    Účastník (Participant)

    Ten Britten je bomba motorka. Oslinával som ich na Mane a už sa s nii asi „nestretnem“, lebo ich na svete veľa nie je.

    #102429
    Retro
    Účastník (Participant)

    #102430
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈   Rovnako dlhé kolená, to je moje! 😈 

    Aj ja som ich v praveku často poničil na superšport motocross Pionieri (kvôli tomu chujovému vodorovnému valcu) a často som preto kupoval nové.
    Všetky boli rovnako dlhé, však superšport, no né? 😁    

    Ale ten VOXAN ich nemá rovnako dlhé, to by mali trochu posliediť, ako to riešia iní. Nie len bezo zbytku využiť a výhodne predať nerezové truppky rôznej dĺžky z odpadu… 😁 
     😈   Tak jedna kvízová k veci:
    #102431
    ahojko
    Účastník (Participant)

    🙂

     ta pletenka/vianocka nema napis Repco Brabham…

                                       😈

    #102432
    Retro
    Účastník (Participant)

    Až teraz som zbadal, že tí francúzky upravovatelia toho Voxana s tým zadným kolenom asi urobili chybu 😁  Alebo skúšajú niečo prevratné…

    #102433
    ahojko
    Účastník (Participant)

    …ta dlžka musí byť rovnaké…

      Retro,

     a musela by byt rovnaka na V-Twine ak by

    sa nespajali na konci ale isli kazdy zvlast?

                               😶

    #102434
    Retro
    Účastník (Participant)

    Na každom motore musia byť rovnaké. Iba ak by súdruhovia vymysleli nejaké vyrovnávania tlakov v potrubiach. To sa nemusí riešiť dĺžkou, ale priemerom. Na tom Voxane ten zadný valec má na druhej strane menší priemer a je aj sploštené, ale nevychádza mi  že by to zrovnali s predným kolenom.

    #102435
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Cize nerovnaky tlak vo vyfukoch valcov jedneho motora by sposoboval

    problemy, ale ake zavazne? Na pretekarskuch to instinktivne chapem,

    kazda malickost je dolezita, ale co tak na seriovych a ich aftermarket

    vyfukoch?

    #102436
    ahojko
    Účastník (Participant)

    #102437
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈   Ahojko, veru treba dbať, aby kolená boli rovnako hrubé a rovnako dlhé.

    Keď už u motorky nie, tak aspoň u ošetrovateľky … 😁 

    #102438
    Retro
    Účastník (Participant)

    Jeden z valcov bude “dobrý” v nízkych otáčkach, druchý vo vysokých, stručne povedané. Aj bohatosti zmesi sú rozdielne. Na tých veľkých “kolbasach” to ani nepocítiš, občas to strelí. Ladené musia byť  rovnaké. U športových motoriek som sa s iným nestretol. Je to zložitá vec.
    A preto teraz prichádza Papiho chvíľa. Go Papi Go!😀

    #102439
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈  Jasné-jasné.  😁 

    Preto starésuperšporty jazdili, jak šarkan, dnešné sa na ne nechytajú vôbec.

    Jeden valec bol dobrý na nízke otáčky, druhý na stredné, tretí na vysoké.

    Napr. Honda CB 400 Four mal aj štvrtý valec do rezervy, ten bol záchranný, keby ostatné tri vypovedali službu. 😁 

    Kam sa hrabe nejaké komplikované variadebilné časovanie veňtilov, ha? 😁 

    #102440
    apa
    Účastník (Participant)

    Sledujemtotutok, tie papiho rovnaké kolená boli zatiaľ naj…

    #102441
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Apa,

     ano, pisal ze pri motorke, ale ja som si pri tych

    kolenach ziadnu motorku nevsimol, ty ano?

                              😈

    #102442
    Retro
    Účastník (Participant)

    No jasné, poznám. Ale nekokážem to pochopiť…

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,391 až 15,405 (z celkového počtu 16,926 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri