40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
7. apríla 2018 o 17:09 #100373przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)
😎 VANU, neser, 😁 nikde som nebol, nič som nevidel, celý deň ma zamestnávala rodina, o tretej som až obedoval (vtedy som „nad tanierom“ narychlo pridal ten príspevok) a teraz pred pár minútami sme skončili. Keď ostatní pomáhajú mne, aj ja musím im, čo už.
Jazyk mi visí až po zem, kua … 😁
Horšie je, že stále neviem, ako to bude zajtra. Že kedy kam, dcéra sa ešte neozvala.
Ale hlavne, že dnes sme všetko zvládli, mám z toho dobrý pocit a ja huj, tuná vyťukávam po klávesnici, pričom Plzeň mi smúti v chladničke.
Idem ho rozveseliť, nech vie, že jeho vznik mal zmysel… 😈7. apríla 2018 o 17:30 #100374VANUCCIÚčastník (Participant)😎 papi bratu, dobre „hutoríš“ smutná plzeň je hotové nešťastie, nazdravie, idem aj ja 🙂
7. apríla 2018 o 17:42 #100375przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😁 Kurnikšopa, nezvládol som všetko, že som mal ešte odviezť prívesom tri okná..
Ale už sa nedá, Plzeň ma zachránil, otváram druhý a s tajomným úsmevom zahanbujúcim Monalýzu pozerám tréningy a kvalivikáciu motoGP na novasport1.
Ó, jaká škoda, že dnes už nemôžem odviezť tie okná, ó, jaká škoda… 😁
Šak som už pil, a aj zajtra bude deň, ta ňe? 😈8. apríla 2018 o 9:46 #100376macoÚčastník (Participant)Ahojko, pripájam foto nádobky, snáď z toho niečo vyčítaš 🙂
8. apríla 2018 o 11:09 #100377bacaonoÚčastník (Participant)ahojko ništ nemosíš hladať. Je to bežná SHOWA čo sa f tej dobe montovala v prvovýrobe.
8. apríla 2018 o 12:24 #100378ahojkoÚčastník (Participant)@ maco
Bacaono, 👍 .
Zatial som nasiel ze to je nadrzka na stlaceny dusik, a ak to je odnova,
a asi je, lebo je tam spominana Suzuki Corporation, tak podla mna tlaky
a udrzba by mali byt popisane v prirucke, a ak to v nej nie je, tak je to
v servisnom manuali, a to si tusim pisal ze mas…
8. apríla 2018 o 15:43 #100379ahojkoÚčastník (Participant)maco
teraz som si zvacsil este viac tu nadrzku na foto, a na nej jasne vidim
klasicky pneumaticky ventil ktorym sa dopusta ci povoluje tlak dusika,
alebo (vzduchu) v zavislosti na tom, co tam mas…
8. apríla 2018 o 15:53 #100380ahojkoÚčastník (Participant)8. apríla 2018 o 16:16 #100381RetroÚčastník (Participant)No… tak krútime s tým doprava doľava, ladíme…ale načo je tam ten tlak dusíka:-)))
Papi vydrž aspoň do 22,00 s odpoveďou, či niekto bude vedieť:-)8. apríla 2018 o 16:50 #100382przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Retro, ja vydržím aj mesiac… 😁
VANUCCI, vyhrali sme, moje nervy… 😁
A za hodinu štartuje motoGP (Argentina)8. apríla 2018 o 17:17 #100383VANUCCIÚčastník (Participant)😎 papi ja mám nervy zodrané jak šmirgel a je mi veľmi ľúto kimiho, škoda stratených bodov pre Ferrari
Dnes som dal inšpekčnú jazdu po maďarsku 260 km, sezóna otvorená 👍Rýchlo do seba nalejem nejaké pivo /lebo počas F1 sa dnes nedalo – nebolo kedy/ a idem na motoGPPotom dám nejaké foto za jazdy
8. apríla 2018 o 17:48 #100384ahojkoÚčastník (Participant)…načo je tam ten tlak dusíka… ?
Podla mna ten tlak je tam nato, aby mal tlmic rychlejsiu reakciu = aby rychlejsie
vratil piest do povodnej polohy, a dusik obycajne nato, lebo nemeni vraj objem
pri teplotach tak velmi ako vzduch. No a samozrejme tlak musi byt nastelovany
podla vyrobcu, a potom dostelovany aj podla prostredia v ktorom funguje (okruh
ci rozdrbana cesta) a aj kompletnej vahy jazdca…
Aspon ja tomu tak rozumiem… 🤐
8. apríla 2018 o 18:32 #100385macoÚčastník (Participant)Takže, čo s tým dusíkolapičom v praxi ? Keďže som jazdil len na choperoch, neviem o tom nič.
8. apríla 2018 o 18:47 #100386ahojkoÚčastník (Participant)maco
co ti radi prirucka ci servisny manual??
alebo hadam ti poradia semtam tu pritomni…
Ja ako googlista iba, by som po precitani info,
odmeral najprv tlak dobrym manometrom…
Ak je v canistri plyn oddeleny od oleja pevnou
barierou tak mozes podla mna pridavat aj vzduch
a pumpickou na bicykel…
8. apríla 2018 o 18:48 #100387bacaonoÚčastník (Participant)ahojko to neni ventil na dopúšťanie alebo odpúšťanie tlaku ale štelovací šrób. Nastavuje sa ním rýchlosť prietoku oleja z tlmiča (útlm) do tej tlakovej nádoby. 😉
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.