Ako reaguju policajti na rezane gumy?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Ako reaguju policajti na rezane gumy?
- This topic has 7 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 18 years by
Furby.
-
AutorPríspevky
-
21. decembra 2004 o 13:13 #63984
sniezko
Účastník (Participant)Caute. Ja si gumy ako poniektory co nemaju peniaze no nove kupujem jazdenky. Prerezem nozom na rezanie gum vsak masa je tam este dost ale iba zadne. Predne nie. Co na to policajti? Nepindaju na to? Stretol ste sa s tym uz niekto a prisli na to ked ta kontrolovali? Tiez som mal obute sliky a narezal som ich. Bolo ich skoda ale bez vzorky by to bolo poznat.
21. decembra 2004 o 13:50 #63985eXeBaT
Účastník (Participant)sniezko
Ahoj. Tak, ako aj ty si gumy kupujem jazdené v čechách a tiež si ich režem. Nestretol som sa ešte s tým, že by policajt mal znalosti v oblasti pneumatík a vedel presne, že toto je slick a nemá byť na motocykli určenom na cestnú premávku, alebo dokonca, že nemá byť ani narezaný. Ale určite je to po narezaní poznať, aj keď sa s tým dôkladne pohráš a ešte je tam aj kontrolka opotrebenia medzi dezénom, ktorú pri narezávaní odstrániš a práve tá to môže prezradiť. (ako na ktorej gume)22. decembra 2004 o 3:45 #63986speedy
Účastník (Participant)Sniežko
Prerezávanie by som neriskoval u iných motoriek, ako u malých kubatúr, alebo u stredných chopprov. Aj to iba vzadu.
Najprv si veľmi opatrne odskúšaj, ako hlboko máš kord. To zistíš opatrným pridávaním reznej hĺbky. Kord sa prezradí, keď si asi 0.5 mm od neho. Vtedy rýchlo zaraď spiatočku a rež asi 2mm nad ním. 1mm by bol dostatočný, ale kord nie je úplne rovnomerne rozložený pod drážkou, takže ten 2.mm je rezerva (pre istotu).
Sliky sú z veľmi mäkkej zmessy. Ak ich narežeš, tak ti za pár km "odídu". Navyše pri ich mäkkosti nebude držať okraj figúry. Ako ich chceš narezať, keď nemáš možnosť držať sa pôvodného dezénu. Veď to si narežeš iba akési kliky-háky 😠4. januára 2005 o 22:59 #63987kawamiro
Účastník (Participant)sniezko
Asi by som v dnesnej dobe neriskoval prerezavat dezen. Uz ked mas ojazdenu pneu je to citit, ked uz je pomaly dezen zarovno. Ale sliky som videl aj ja ako nane rezu dezen. Niektori aj karboskou po kord, dokonca na prednom. To je uz naozaj na brutal zamyslenie. :60: tiez si zhanam jazdene pneu niektore z okruhov alebo nech maju este pouzitelny dezen. Ale neprerezavam ich.5. januára 2005 o 23:34 #63988eXeBaT
Účastník (Participant)Rezať gumu vpredu je čistá sebevražda.
kawamiro
Ono Mirec ak si ju chceš dlhšie užiť, ušetriť peniaz a ukojiť zvedavé oko policajného orgánu, musíš hold rezať. Mňa to vyšlo na sezónu 2 predné a 4 zadné gumky. Všetky som kúpil v Čechách, všetky boli tak zhruba 80% dezén a zadné rezané. Niekde ušetríš, niekde zase pridáš. A bolo na benzín :moto:Jasné, že iba tie, ktoré som dral u nás na cestách a nie na okruhu.
A rozčuľuje ma to prezúvanie a vyvažovačka v Martine. Chodíme buď do ZA, alebo do BB. Šľak ich traf! Ako keby to bola miliónová investícia kúpiť nadstavec na motocykle! :62:6. januára 2005 o 8:44 #63989speedy
Účastník (Participant)Áno zabudol som: rezať prednú gumu je nezmysel už aj z toho dôvodu, že vpredu nad kordom nie je veľa materiálu, tak nie je veľmi z čoho rezať, defekt na prednom je oveľa horší, ako na zadnom, predné je viac namáhané a nakoniec je aj lacnejšie.
9. novembra 2005 o 13:05 #63990andoo
Účastník (Participant)Keby policajti videli moje kolesa kde im chyba asi 1 osmina z diskov zobrali by mi aj rodny list 🙂
14. novembra 2005 o 17:29 #63991Furby
Účastník (Participant)andoo na to, aby ta chlpati zobrali, by stacilo iba to ze ta zbadaju 😁 F!
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

Triumph a motocross – Nové TF 250 X
