CBR 600 r.92
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › CBR 600 r.92
- This topic has 7 odpovedí, 4 hlasy, and was last updated pred 16 years by
dixi.
-
AutorPríspevky
-
21. novembra 2007 o 22:00 #77700
dixi
Účastník (Participant)Potrebujem par nazorov za kolko by teraz sla CBR 600 r.v.92,pocet km neviem.Ak je po pade,(nie havaria) dajme tomu len osuchane plasty.foto som este nevidel. D
22. novembra 2007 o 21:43 #77701Lavergsx600
Účastník (Participant)Podľa mňa ju do 60 tis kúpiš v pohode, isto aj za menej. Kto ju predáva za viac nemá rozum… Páči sa mi ako niektorí doslova PRECENUJU svoje mašiny a predávajú ich za už nereálne ceny. Sú aj "normálny inzerujúci, ktorí sú si vedomí toho že nemôžu za svojho miláčika pýtať cely majlant, aj keď niekedy keď ho kupovali stal 2x toľko … 🙂 Kúp od tých, ty ti aj dobre poradia a povedia o chybách na mašine a objektívne budú s tebou obchodovať… veľa zdaru pri výbere tej pravej
23. novembra 2007 o 6:19 #77702MartineR
Účastník (Participant)dixi urcite kupis aj od "normalneho inzerujuceho" ako pisal nas odbornik na motorky a bude "zarucene nepadnuta, v 100% stave, garazovana, po prvom majitelovi a s vymenenymi vsetkymi prevadzkovymi naplnami, novymi gumami, retazovou sadou a s plnou nadrzou" a samozrejme bude za 5 korun…
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Je pravda, ze netreba hodnotu masiny precenovat, no ak si zratas uz len hodnotu zimneho servisu a vsetkych tych "malickosti" okolo toho, tak ak ti mozem poradit, radsej kup drahsiu masinu, no v lepsom stave a po kompletnom servise, ako mas kupit nejaku lacnu zdrchu a potom do nej narvat dalsich par tisic korun. uvedom si, ze len sada gum stoji cez 10tis, retazova sada cca 5tis, atd., atd., atd., …
Setrit na niecom, do coho budes musiet tak ci tak vrazit sa podla mna neoplati …
Lavergsx600 ani som si nevsimol … ty si frajer uz len len tym, ze si motorkar …? hej? a odkedy? ze si sa nepochvalil …
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
23. novembra 2007 o 10:36 #77703dixi
Účastník (Participant)🙂 dikes vsetkym ktori sa k tomu vyjadrili,alebo vyjadria.nezhanam pre seba jogurta.mam nahaca s ktorym som spokojny,a viem co patri a stoji starostlivost o moto ktoru musi mat.chcem len zistit cenu (pre kamaratku) za kolko by sa dala ta masina strelit.ma za sebou pad a uz ma strach z toho.snazil som sa jej to vysvetlit,ale chce ju predat.no a ja teraz nemam zrovna vela casu nato aby som prehladaval inzerciu aby som mal o tom prehlad ake ceny idu za taky rocnik.tak este raz D.
23. novembra 2007 o 21:10 #77704racer8
Účastník (Participant)dixi takze narok na komocu prifrcis na CBR? 😶 😉 ako pisal martiner dobre popozeraj stav a kup radsej drahsie no zaroven "lacnejsie" ako keby mas kupit vrak a vrazit donho dalsi kopec penazi 😉
24. novembra 2007 o 20:31 #77705dixi
Účastník (Participant)racer8 😁 pridem ked bude slusne pocasie,na vlastnej ktoru si uz videl.toto som potreboval ako info pre seba,aby som kamke netrepal hluposti o cenach.nemam teraz aktualny prehlad,nestiham.mam toho trochu viac a nezvysuje mi nato cas.buduci rok na tom istom mieste???? este sa dohodneme a pochlastane nieco za tie 3 dni 🙂
24. novembra 2007 o 20:48 #77706racer8
Účastník (Participant)dixi dobre ale ozvy sa vcas 😉
25. novembra 2007 o 14:53 #77707dixi
Účastník (Participant)racer8 ok ozvem,potom pomenine aj tc a presne sa dohodneme 😁
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: veľký Hornet, nové 500ky

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition
