CT sa venuje aj motorkarom
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › CT sa venuje aj motorkarom
- This topic has 28 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 16 years, 4 months by
racer8.
-
AutorPríspevky
-
27. júla 2007 o 17:32 #7549727. júla 2007 o 17:39 #75498
Lavergsx600
Účastník (Participant)Pekny porad.
27. júla 2007 o 17:47 #75499MartineR
Účastník (Participant)Motorky nad sto koni, by neěl ovládat amatér – člověk, který má čerstvý řidičák, nedokáže takovou sílu bezpečně zvládnout … Lavergsx600 hovorí ti to niečo ?
27. júla 2007 o 21:43 #75500ZOMBY
Účastník (Participant)Nejako zanedbavate tento prispevok! MartineR ja by som tiez nesadol na 100 konovu motorku ja mam len 1100 cm3 a nezvladam ju po kazdom zraze 😇
27. júla 2007 o 22:09 #75501yagiza
Účastník (Participant)Na slovensku vsetci vsetko vedia. na co by bola taka relacia? 😈
27. júla 2007 o 22:11 #75502yagiza
Účastník (Participant)MartineR ja som isla ako cerstvy absolvent rovno na VFR750 (r97) a tuna som. a ten mal nad 100 koni 😈
27. júla 2007 o 22:49 #75503racer8
Účastník (Participant)Len enxapem preco pri rozjazde nemozem mat obe nohy nad zemou ked aj tak brzdim prstami…. 😕
yagiza SUHLASIM 😉 🙂 🙂 🙂
28. júla 2007 o 6:48 #75504MartineR
Účastník (Participant)yagiza cerstvy absolvent ? takze 17 rokov a hned na VFR? aj ja mam kamaratov, co im bolo trosku smiesne zacinat na 125, no maju uz nejaky vek (a rozum) a 600, prip. aj 900 v pohode zvladli. MYslim, ze to tu bolo myslene skor ako prevencia, aby mladi chlapci, povolanim synovia, pripadne cerstvi absolventi skoly po letnej brigade nevysolili 300 dukatov za novu 600vku a hned sa na nej kdesi nezabili …
racer8 aj tak to tam je zle ukazene, lebo tvrdia, ze jednu nohu mas mat na zemi a druhu na brzde … no on tam ma zrovna pravu nohu na zemi …28. júla 2007 o 6:56 #75505kxbibo
Účastník (Participant)MartineR presne, hneď ma to napadlo s tou nohou. Chlapec to posral. Podľa mňa je dobré sa naučiť rozbehnúť aj s ľavou aj s pravou nohou na zemi. V teréne si niekedy nevyberieš. 😁
28. júla 2007 o 6:57 #75506MartineR
Účastník (Participant)kxbibo nie len v terene. Postav sa na krizovatku, kde su napr. vyjazdene pruhy od kamionov …
28. júla 2007 o 7:02 #75507kxbibo
Účastník (Participant)MartineR aké pruhy? 😀 😀 😀 aká križovatka? 😀 😀 😀 Jazdi ako vieš !!! Anton Bernolák 😀 😀 😀
28. júla 2007 o 7:06 #75508MartineR
Účastník (Participant)kxbibo vies, ja jazdim pod svoje moznosti, takze som nuteny jazdit cez krizovatky. Inak to (zatial) neviem … Ja
28. júla 2007 o 7:16 #75509kxbibo
Účastník (Participant)MartineR zatiaľ? 😀 to znie nádejne 😀
28. júla 2007 o 10:26 #75510MartineR
Účastník (Participant)kxbibo Klasik by ti vedel porozprávať … dobry ujo Divoch mi pozical Freewinda a veru pekne som ho poprehanal nad Bosacou u Majkla. Ten nie je zly ako ty. 😁
28. júla 2007 o 11:59 #75511kxbibo
Účastník (Participant)MartineR klasik mi vravel, že ťa nechal v prachu
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

Triumph a motocross – Nové TF 250 X
