CZ retaz- poznate ich?
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › CZ retaz- poznate ich?
- Toto téma obsahuje 11 odpovedí, 7 hlasov, a bola naposledny upravená pred 19 rokmi, 5 mesiacmi od
tlmic.
-
AutorPríspevky
-
26. januára 2006 o 9:47 #65309
papaya
Účastník (Participant)Zdravim, kedze sa mi blizi termin vymeny retaze, zacinam sa obzerat po niecom pouzitelnom a tu narazim na zapadnych susedov. Ponukaju vraj dobru kvalitu za rozumnu cenu. Poznate ich ? Mate s nimi skusenost?
[linka]26. januára 2006 o 10:18 #65310Pedrito
Účastník (Participant)papaya ja som mal na KTM, O – krúžkovú 525 a bol som s ňou plne spokojný. Okrem iného s reťazami CZ chain jazdia aj Steve Ramon a Ben Towney MS v motokrose v MX 1. Aj to o niečom hovorí.
26. januára 2006 o 10:26 #65311JOSE
Účastník (Participant)aj chalani spomínali, že je to v pohode reťaz
26. januára 2006 o 11:43 #65312tlmic
Účastník (Participant)Kupil si ju aj synovec na CB750 a v pohode, ma ju dva roky a jazdi pravidelne a nema ziadne vyhrady. Jedine co vadi mne , zatvoril ju rozoberatelnou spojkou na zavlacku. Radsej by som zvolil klasicku nitovaciu spojku. Neviem preco to tak kupil, mozno mu to poradil predajca ale myslim ze od urciteho vykonu sa takato spojka uz nedoporucuje. Ale viem ze z jeho strany-spokojnost.
26. januára 2006 o 12:01 #65313psik
Účastník (Participant)papaya: Redaktorov toľko, ako obyč. smrtelníkov, tak som sa ten stav rozhodol prevážiť v prospech plebsu:
CZ reťaze som predával aj ja. Crossové sú úplne v pohode, cestné majú asi o tretinu nižšiu životnosť, ako japonské. Ale: Pomaly ale iste zdvíhali cenu až takmer na úroveň D.I.D, preto sa ich mierne výhodnejšia cena vyvážila cenou za častejšie servisné práce. Navyše u nich často zlyháva zásobovanie, ale to teraz v januári nie je až taký problém.
26. januára 2006 o 12:28 #65314papaya
Účastník (Participant)psik pytam sa na to, pretoze mi nieco podobneho ako sam pises uz hovorili chalani. CZ retiazky su vraj v pohode a oplatia sa kvoli nizkej cene, ale ako sam pises ich cena uz trochu narastla. Vyhoda oproti DID tym padom klesla, az by som povedal ze zivotnostou/cenou sa vyrovnavaju.
26. januára 2006 o 13:51 #65315tlmic
Účastník (Participant)psik je ale rozdiel na aku „cestnu“ moto tu CZ dam. Papaya ma TDM a nie R1. Ak nejazdi pilu a moze usetrit tak preco nie?
26. januára 2006 o 14:44 #65316wert
Účastník (Participant)ja som kupil retaz did na dominatora za 2500sk..tlmic ked mam spojku od vyrobcu nemalo by to vadit nie?
26. januára 2006 o 14:55 #65317Pedrito
Účastník (Participant)wert vadiť to nevadí, ale používaním sa závlačka môže povoliť preto je lepšia alternatíva nitovacia spojka a aj spoj je pevnejší.
26. januára 2006 o 16:34 #65318tlmic
Účastník (Participant)wert Pedrito ti uz odpovedal za mna. Viem ze napriklad na slabsich motorkach ako GS 500, GPZ 500 sa bezne davaju zavlackove spojky. Myslim ze predajca by ti mal presne vediet poradit do akeho vykonu a pri akej retazi sa zavlacka doporucuje. Ale ked uz mozem povedat za seba, urcite by som uprednostnil nitovaciu, ked len pre vlastnu spokojnost.
papaya sme bohuzial na Slovensku a situacia je aka je, teda ta ekonomicka. Ja radim tak, zavolaj si kolko stoji 100 clankov DID aj so spojkov a potom porovnaj s CZ. Ak je ten rozdiel markantny tak nie je o com, ak je ten rozdiel minimalny ako povedal psik tak nemas zase nad cim uvazovat.26. januára 2006 o 18:02 #65319kxbibo
Účastník (Participant)CZ reťaze veľa lúdí odsudzuje ale su fakt dobré, jazdím ich stále. Toto je veľmi dobrý link o reťaziach CZ a Tsubaki a nieje to aj ďaleko Brno ČR: [linka]
26. januára 2006 o 19:43 #65320tlmic
Účastník (Participant)Viac-krat do roka jazdim do Ciech a tak ako spravny motorkar neobidem ani jednu motopredajnu a bazar ktory mam po ceste. A vsimol som si v Cechach pouzivaju CZ beznejsie ako u nas, ale nevidel som ich samozrejme na nadupanych supersportoch. Na cestovnych endurkach, motorkach mensej kubatury to ale nie je nic neobvykle, aj to hovori asi samo za seba. Inak ten link co odporucil kxbibo poznam a tiez vrele odporucam, ale precitat cele!
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
