Honda Hornet 600 r.v.98
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Honda Hornet 600 r.v.98
- This topic has 11 odpovedí, 5 hlasov, and was last updated pred 17 years, 2 months by
Eriq.
-
AutorPríspevky
-
7. augusta 2006 o 13:27 #68297
Eriq
Účastník (Participant)ahojte vsetci, som tu novy, a buduci rok sa chystam si kupit horneta, ale starsi rocnik… mate s nim niekto nejake skusenosti? o hornete viem vela, ale o novsich rocnikoch, je aj ten stary taky dobry? bude to moja prva motorka… vedel by ju niekto aj lacnejsie zohnat zo zahranicia? dik vsetkym za rady…
7. augusta 2006 o 14:07 #68298jardo
Účastník (Participant)ahoj Erik vsetky modelove rady hondy HORNET 600 su skvele motorky,legendarny motor z CBR 600 z malymi zmenami nema chybu.ked sa vyjazdis tak si nanho nahod tlmic riadenia.ocenis to pri jazdeni stylom brzda- plyn.akmas zaujem o moto zo zahranicia pozri http://www.motomiro
8. augusta 2006 o 15:03 #68299racer8
Účastník (Participant)Eriq suhlasim s jardom su to super stroje a su to fakt zihadla … odporucam 😉
9. augusta 2006 o 6:56 #68300Eriq
Účastník (Participant)ok dik za typ… a co stoji tlmic radenia? aku ma presne funkciu v praxi?
9. augusta 2006 o 9:24 #68301Eriq
Účastník (Participant)a este jedna otazocka… ked na hornete „hore“ ubrali a dole pridali, znamena to ze bude mat lepsiu akceleraciu ako napr. CBR-ka z roku 98?
9. augusta 2006 o 9:28 #68302Satan
Účastník (Participant)Tlmic riadenia [linka]
Hore ubrali, dole pridali – max. výkonu a krutaku posunuli do nizsich otacok – t.j. nemusis ju tak vytacat, a vlastne ju ani tak nevytocis
na tu akceleraciu zabudni9. augusta 2006 o 9:41 #68303Eriq
Účastník (Participant)aha, takze tak to je… inak ten tlmic riadenia asi budem potrebovat, milujem jazdu brzda-plyn 😛 a co by ste este doporucili dokupit? ake veci na zlepsenie jazdnych vlastnosti, popripade zvysenie vykonu?
9. augusta 2006 o 11:55 #68304tlmic
Účastník (Participant)Hornet 98 ma predne kolo 16-palcove a tak byva niekey problem s tymto rozmerom ! Samozrejme ze nie je problem ho objednat, ale viem ze bezne tento rozmer ani moto-predajne nedrzia. Nieco podobne bolo aj u starej CBR900 a tak nebolo nic neobvykle ze chalni menili rafiky za 17″-palcove ktore su predsa len standard.
11. augusta 2006 o 7:18 #68305Eriq
Účastník (Participant)a pri jazde je poznat rozdiel so 16 alebo 17-stkou pneu?
11. augusta 2006 o 14:08 #68306racer8
Účastník (Participant)Eriq no v obratnosti v meste ano.. ale nie velky
26. augusta 2006 o 13:15 #68307Eriq
Účastník (Participant)aha… a co plexi stit? pri vysokych rychlostiach napr. v meste sa bude hodit nie?
18. septembra 2006 o 13:19 #68308Eriq
Účastník (Participant)tak na tyzden sa u nas v garazi ocitla suzuki bandit 600 s r.v.2002 😛
s cestnymi motorkami nemam vela skusenosti, ale celkom sa mi dobre na nej jazdi… len citit slabsie vibracie v stupackach pri vyssich otackach… a je dost tazka, primanipulacii na mieste… -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: veľký Hornet, nové 500ky

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition
