Jazdili ste na okruhu?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Jazdili ste na okruhu?
- This topic has 9 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 17 years, 10 months by
Faldner.
-
AutorPríspevky
-
10. januára 2006 o 18:39 #64987
tlmic
Účastník (Participant)Ak áno, napište vaše dojmy.
10. januára 2006 o 18:45 #64988eXeBaT
Účastník (Participant)Jedinečné a nezabudnuteľné jazdy. Chýbali mi tam výmole, kanále, nepozorní víkendoví jazdci na plechovkách a prach.
Chcelo by to mať aj na Slovensku a možno by sa smutná bilancia úmrtia motorkárov aj znížila, keďže by mali poniektorí príležitosť sa do sýta vybúriť.10. januára 2006 o 20:05 #64989tlmic
Účastník (Participant)exebat ja hovorim ze na Slovensku skapal pes. Myslim ze ja sa toho okruhu nedozijem, a ked ano tak uz neprelozim nohu cez motorku. Ale ved u vas v Ziline sa „jeden“ chvalil ze ho postavi 😁
10. januára 2006 o 20:21 #64990eXeBaT
Účastník (Participant)tlmic
Neviem ako v ZA, ale v MT chodievame blbnúť na letisko 😁
10. januára 2006 o 20:28 #64991tlmic
Účastník (Participant)exe , no v Ziline to spletal chlap co jazdi Goldwinga a obcas tank. 😁
10. januára 2006 o 22:24 #64992Pedrito
Účastník (Participant)Okruh je strašné lákadlo pocit voľnosti a možnosť vyšantiť sa do sýta, pri dodržaní všetkých pokynov.
Motorkárom by pomohol nielen jazdecky ale isto by upravil štatistiky.tlmic postupom času prišiel na to že Goldwing okruh nepotrebuje 😀 😀
11. januára 2006 o 10:07 #64993zajo78
Účastník (Participant)zatial mie😠 , ale dufam ze tento rok sa to uz konecne bude 😉
12. januára 2006 o 8:47 #64994yagiza
Účastník (Participant)tlmic uz dvakrat a zakazdym ako zaciatocnik. prvykrat to bolo davno… na vlastnej moto a s cenovkou 175 anglickych libier, kde som mala aj sluzby instruktora (bol fesak oplatilo sa). kus som sa bala ze so mnou bude jednat ako tazky frajer, ale nie. bol velmi priatelsky a trpezlivo vysvetloval, a nebala som sa ani klast otazky (ma frajerku? ma…) najlepsie ale na tom bolo to, ze sledoval moju „techniku“ a vzdy mi povedal co robim zle… mala som len jeden problem ze nehovoril co robim dobre. povedal: ak o tom nehovorim je to dobre.
druhy krat to bolo pred rokom: cena 385 libier. ich okruhova motorka (ziadne svetla, smerovky zrkadla) , ich benzin, ich skoda. bolo to lepsie, lebo som sa vobec nebala o motorku 😀
rada za 100, pre tych co to este nerobili: ak idete na vlastnej moto, nekukat sa do zrkadiel! najlepsie odmontovat. ak vidite veci za vami, budu vas zbytocne nervovat a mozete spanikarcit. kukat pred seba co robi ten zaciatocnik pred vami 😀
inak vrelo odporucam. na okruhu sa naucite vela a vela z toho aj pouzijete na ceste. 🙂
12. januára 2006 o 13:30 #64995milan3232
Účastník (Participant)Brno, bal som aj na Hungaroringu, ale tam jazdil kamos.
Okruh je pre SK zbytocny – Brno je za kopcom, aj ked chapem, ze z vychodu je to daleko. Zilina, alebo Piestany by boli idealne…
Kdesy som cital, ze Kia ma pri Ziline postavit skusobny polygon s okruhom. Uvidime, ci to bude pravda a ci to spristupnia verejnosti.23. januára 2006 o 10:10 #64996Faldner
Účastník (Participant)Peugeot v Trnave si postavil testovaciu drahu ale tam urcite nikoho nikdy nepustia – ja som tam prebehol na sluzobnom aute ked sme im to stavali, mohlo by to byt fajn aj na moto, skoda
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

Triumph a motocross – Nové TF 250 X
