Mutant.
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Mutant.
- This topic has 12 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 11 years, 5 months by
przwjhrjaujzepieztjte.
-
AutorPríspevky
-
14. októbra 2013 o 8:00 #9488814. októbra 2013 o 8:09 #94894
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)👍 Pekná práca.
(až na ten, pozmenenej technike neprispôsobený predný blatník… 😉 )
14. októbra 2013 o 8:17 #94896kxbibo
Účastník (Participant)To som nerobil ja, natrafil som na to pri hľadaní Dakarských špeciálov. Ale mašina riadna. 😁
14. októbra 2013 o 8:18 #94898przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Bimota-KTM 🙂
14. októbra 2013 o 13:02 #94900raptor
Účastník (Participant)A vola sa to Double D (desierto delirio) 😁
14. októbra 2013 o 13:51 #94902Mlhos
Účastník (Participant)No a jak to zataca?hladam v strede klb a ziaden nevidim 🤣
14. októbra 2013 o 14:54 #94904przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😀 Mlhoš, je veeeeeľmi veľa vecí, čo nevidíš… 😉
Gugli napr. Bimota Tesi (1D – 2D – 3D) alebo aspoň pozri toto:
14. októbra 2013 o 15:14 #94906kavis
Účastník (Participant)Vďaka papi už aj ja som múdrejší a to myslím vážne 😉
15. októbra 2013 o 5:50 #94909Bopsik
Účastník (Participant)Ale asi nemá malý rajd. Na úzkej ceste musí otáčať možno na 3x. Ešte som to nikdy nevidel onlájn.
15. októbra 2013 o 5:51 #94911Bopsik
Účastník (Participant)Tiež som veľa nevidel (Jak Majls).
20. novembra 2013 o 16:16 #94913przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 No, netrafí vás šlak? Človek konečne zoženie silný motor, výkon, krútiak, jak hovado.
A nie a nie to dať na zadné… 😈
20. novembra 2013 o 17:47 #94915Bopsik
Účastník (Participant)Asi preto má predný náhon, aby sa nedalo dať na zadné. Ale prvykrát vidím namiesto reťaze, remeňa, kardana hydromotor.
Ale dosť zaujímavá by mohla byť regulácia otáčok. Ak len zapne – vypne, to by som nebral. Musí tam byť byť nejaký proporcionálny ventil na množstvo, možno pravou rukou ovládaný prietok. Lebo keď ho naraz zavre, tak ide na pysky.20. novembra 2013 o 18:25 #94917przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Bopsik, hydromotor? Ty si elektrikár, tak KTM 2WD s elektromotorom asi vieš.
A hydromotory, napr. (Google 😉 ) :
Yamaha R1 2WD (jogurt)
alebo Yamaha WR 450 F (bahno) -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre
