Problem na Pioniery 21
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Problem na Pioniery 21
- This topic has 5 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 12 years, 10 months by palynko.
-
AutorPríspevky
-
16. júna 2009 o 7:09 #82156johnyskkÚčastník (Participant)
Chcem ze septat na jednu otazku koupil sem Jawa pionier som teraz zaciatocnik a potrebujem poradit rozobral som kompletne celu motorku a barvil som ju potom som ju poskladal a normalne vsetko OK akorat ze ked stlacim packu spojky sa neprerusi chod motora stale jede PS: potrebujem aj vedet co je to Stieraci plst prerusovaca, Vacka, platina. Dik za skoru
16. júna 2009 o 8:10 #82157MartineRÚčastník (Participant)johnyskk
1. dosponuj lanko spojky, ak stale nezabera, je mozne, ze mas zodratu lamelu
2. plst je na hriadeli, ktory "pohana" kladivko. mala by byt jemne namazana, aby sa neopotrebovala spodna plastova cast kladivka dotykajuca sa hriadela.
3. Vacka bude pravdepodobne prave to vybranie, ktore zabezpecuje chod kladivka hore a dolu. kedze pionier je dvojtakt, nemyl si to s vackou na ventiloch u stvortaktov.
4. Platina? tak to som este nepocul.16. júna 2009 o 10:15 #82158cazzoÚčastník (Participant)A nemyslel patina? Tú už ale nemá, lebo pinčla obarvil 🤣
16. júna 2009 o 10:51 #82159MatoooÚčastník (Participant)Mne raz nefungovala prevodovka lebo mi vyskocila zubkovana suciastka v prevodovke. Stacilo dat dole motor rozobrat prevodovku, ulozit ten kus spravne a vsetko ficalo dalej. Na pravej strane motora mas skrutku stelovaciu na spojku, skus s nou poriesit resp. ako spomina martiner skontroluj lanko.
Platina bude asi nejaky slangovy vyraz pre dve malicke plosky – platinky, magnety, medzi ktorymi to hadze iskru a cele zapalovanie sa podla toho tam ladi, je to vsak cista alchymia 😁 Ja som investoval do noveho komplet celeho statora a hned nebolo potrebne ladenie tak casto ako so starym 😉 👋20. júna 2009 o 19:37 #82160kxbiboÚčastník (Participant)😟 fú, aj ja by som rád vedel čo je to platina.
18. júna 2011 o 15:09 #82161palynkoÚčastník (Participant)Spojka ti nemusi vypinat preto že, ked si vybral motor(alebo si ho rozoberal) si mohol stratit tyčku vypinania alebo jej časť. ta je zložena z dlhej tyčky, guličky a krátkej tyčky. Tá mala gulička sa da ľahko stratiť( mne sa to stalo, da sa nahradiť guličkou z ložiska Pozor!! ložisko sa nerozbíja kladivom). Ak ju maš kompletnú, nastavtam taký štift s dvomi maticami( pri stlačaní spohky sa trochu hýbe).
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.