Problem na Pioniery 21
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Problem na Pioniery 21
- Toto téma obsahuje 5 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 10 months od
palynko.
-
AutorPríspevky
-
16. júna 2009 o 7:09 #82156
johnyskk
Účastník (Participant)Chcem ze septat na jednu otazku koupil sem Jawa pionier som teraz zaciatocnik a potrebujem poradit rozobral som kompletne celu motorku a barvil som ju potom som ju poskladal a normalne vsetko OK akorat ze ked stlacim packu spojky sa neprerusi chod motora stale jede PS: potrebujem aj vedet co je to Stieraci plst prerusovaca, Vacka, platina. Dik za skoru
16. júna 2009 o 8:10 #82157MartineR
Účastník (Participant)johnyskk
1. dosponuj lanko spojky, ak stale nezabera, je mozne, ze mas zodratu lamelu
2. plst je na hriadeli, ktory "pohana" kladivko. mala by byt jemne namazana, aby sa neopotrebovala spodna plastova cast kladivka dotykajuca sa hriadela.
3. Vacka bude pravdepodobne prave to vybranie, ktore zabezpecuje chod kladivka hore a dolu. kedze pionier je dvojtakt, nemyl si to s vackou na ventiloch u stvortaktov.
4. Platina? tak to som este nepocul.16. júna 2009 o 10:15 #82158cazzo
Účastník (Participant)A nemyslel patina? Tú už ale nemá, lebo pinčla obarvil 🤣
16. júna 2009 o 10:51 #82159Matooo
Účastník (Participant)Mne raz nefungovala prevodovka lebo mi vyskocila zubkovana suciastka v prevodovke. Stacilo dat dole motor rozobrat prevodovku, ulozit ten kus spravne a vsetko ficalo dalej. Na pravej strane motora mas skrutku stelovaciu na spojku, skus s nou poriesit resp. ako spomina martiner skontroluj lanko.
Platina bude asi nejaky slangovy vyraz pre dve malicke plosky – platinky, magnety, medzi ktorymi to hadze iskru a cele zapalovanie sa podla toho tam ladi, je to vsak cista alchymia 😁 Ja som investoval do noveho komplet celeho statora a hned nebolo potrebne ladenie tak casto ako so starym 😉 👋20. júna 2009 o 19:37 #82160kxbibo
Účastník (Participant)😟 fú, aj ja by som rád vedel čo je to platina.
18. júna 2011 o 15:09 #82161palynko
Účastník (Participant)Spojka ti nemusi vypinat preto že, ked si vybral motor(alebo si ho rozoberal) si mohol stratit tyčku vypinania alebo jej časť. ta je zložena z dlhej tyčky, guličky a krátkej tyčky. Tá mala gulička sa da ľahko stratiť( mne sa to stalo, da sa nahradiť guličkou z ložiska Pozor!! ložisko sa nerozbíja kladivom). Ak ju maš kompletnú, nastavtam taký štift s dvomi maticami( pri stlačaní spohky sa trochu hýbe).
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.



Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
