Problem zo zadnou brzdou
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Problem zo zadnou brzdou
- This topic has 7 odpovedí, 3 hlasy, and was last updated pred 12 years, 7 months by
B12.
-
AutorPríspevky
-
7. septembra 2012 o 10:56 #84343
dominikS
Účastník (Participant)Zdravím..ja mam problem s nastavenim zadnej brzdy je komplet nova.. nalial som kvapalinu aj som ovzdusnil ale stale mi to nebrzdi..neviem kde je chyba,,
8. septembra 2012 o 17:14 #84344Dragon
Účastník (Participant)Odvzdušnil si to správne? Funguje vôbec brzdový valec? Použil si správnu kvapalinu? Máš všetko správne zapojené?
8. septembra 2012 o 18:16 #84345dominikS
Účastník (Participant)Tak kedze je ta brzda komplet nova tak dufam ze vsetko funguje teda malo by..a vsetko je zapojene tak ako ma byt..a ovzdnusil no tak tlacil som dovtedy kym nesla uz len kvapalina odtial ..zo zaciatku vzduch ale potom uz nie…
8. septembra 2012 o 20:16 #84346Dragon
Účastník (Participant)Teda… malo by… 😶 Daj to skontrolovať niekomu, kto sa tomu rozumie, pretože takto je veľmi obtiažne definovať problém, keď to nevidím – prečo nevyhľadáš servis??
Po odvzdušnení pedál tuhne? Možno je len tvoja technika odvzdušňovania nesprávna, ak to robíš prvý krát…
8. septembra 2012 o 21:04 #84347B12
Účastník (Participant)Nebrzdí to ani na druhé alebo tretie zošliapnutie pedálu? Odmastil si kotúč s takým špeciálnym sprejom? Ak nemáš, skús použiť tetrachlór alebo benzínový čistič, acetón(C6000). Najlepší je sprej, lebo sa dostane aj na doštičky, ak si ich obchytal rukami …
Odvzdušniť to môžeš aj tak, že zatlačíš pedál, nejako ho zaistíš ( priviažeš, zavesíš kladivo …) a otvoríš nádobku s kvapalinou. Odvzdušňovák neotváraš. Tak to necháš celú noc. Vzduch by mal sám odísť. To platí len v tom prípade, ak máš nádobku vyššie ako brzdový valček ( čo väčšinou tak je) a nemáš v hadičke žiadne protispády. Skús, uvidíš. Je to stará finta.
Druhý raz napíš o akú moto ide. 👋8. septembra 2012 o 21:12 #84348dominikS
Účastník (Participant)Dragon-…ved praveze netuhne..stale tak isto ide..ano prvy krat to robim aj som menil brzdu a nejde mi to tak aspon takto si sanzim nejako pomoct ze napisem 🙂 Díky 🙂
B12-.. ide o to vlastne ze tie platnicky sa vobec nepohnu ked sltlacis pedal..ale skusim ten pedal zavazit a tak a nadobku otvorit tam kde sa lieva kvapalina?9. septembra 2012 o 9:35 #84349Dragon
Účastník (Participant)dominikS – Stručný návod:
1. Odvzdušňovák zatiahnutý, nádobka s kvapalinou uzavretá (kvapalina naplnená po MAX).
2. Stláčaj pedál cca 10x a nechaj ho stlačený.
3. Povoľ odvzdušňovák – vyfučí vzduch, alebo vytečie kvapalina a trochu povolí aj pedál – následne utiahni (nepovoľuj pedál!)
4. Keď odvzdušňovák utiahneš, tak opäť stláčaj pedál…Tento ceremoniál opakuj, kým pedál nebude tuhý.
10. septembra 2012 o 21:04 #84350B12
Účastník (Participant)Nemáš pripečené celé prasiatko? Keď si odskrutkoval strmeň, dal dole z držiaka a z kotúča, mal si vložiť medzi staré platničky silný skrutkovač a skrútením roztiahnuť od seba doštičky. Tak zistíš, či je prasa a valček funkčný. Je dobré to najprv roztiahnuť, lebo keď dávaš nové doštičky, tie sú hrubšie a následne nenasadíš poskladaný strmeň na kotúč.
Je potrebné strmeň zbaviť prachu z brzdových doštičiek, odmastiť, odstrániť prípadnú hrdzu, jemne premazať klzáky na prasiatku, ak ťažko chodí. Toť vsjo! 😎 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre
