Problémy s elektrikou VL 1500
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Problémy s elektrikou VL 1500
- This topic has 6 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 16 years, 6 months by
BranoOHC.
-
AutorPríspevky
-
10. januára 2007 o 18:34 #70902
herky
Účastník (Participant)Potreboval by som poradiť ohľadne elektriky na intruderi VL 1500. Pred dvoma mesiacmi som odstavil mašinu absolútne bez problémov /pracovala bez závady celý rok, žiadne problémy s ňouneboli /. Pred týždňom som sa pokúšal naštartovať, a vtedy sa to začalo. Otočením kľúčika sa rozsvietili svetlá, ale na zatlačenie štartéra len niečo cuklo, svetlá trochu pohasli a nič. Myslel som, že je to slabá batéria, ale potom som skúšal naštartovať káblami z osobného auta, ale zasa len to isté. Len občas sa trochu pohol štartér, ale len minimálne, tak že motor ani nepretočil poriadne. Skúšal som štartovať aj cez vlastnú batériu, aj bez batérie, iba cez káble. Vypadá to tak, ako keby niečo skratovalo a stiahlo elektriku pri štartovaní. Ak máte niekto skúsenosti s takýmto javom, poraďte prosím Vás, čo by to mohlo byť a ako to odstrániť.
14. januára 2007 o 8:09 #70903yamaxx
Účastník (Participant)pozri sa na ukostrenie kabla od baterky….
14. januára 2007 o 8:48 #70904kxbibo
Účastník (Participant)yamaxx presne tak dosť častá porucha.
15. januára 2007 o 12:12 #70905FaDe
Účastník (Participant)Ja som mal podobnu hovadinu na Marauderi ked som ho minuly rok startoval cez zimu so slabou baterkou. Jednalo sa o to, ze sa nevratila volnobezka zo startera a tym padom ked uz sa startovalo cez kable, starter nemal dostatocne otacky (nerozbehol sa) a nevladal pretocit motorom. Zaujimave vsak bolo, ze sa mi nijako nepodarilo spravit to aby skocila naspat. Pohyboval som so zaradenou rychlostou dopredu, dozadu ale ta volnobezka bola furt vysunuta. Nakoniec cez auto s kablami s troskou plynu sa podarilo starteru s maximom stavy motor pretocit. Neviem ako to je na 15-ke ci ma tiez dekopresory ako 14-ka ale ak nema mohlo by to byt podobne ako u mna…
16. januára 2007 o 18:53 #70906herky
Účastník (Participant)yamaxx – káble som prezrel
FaDe – Presne také príznaky som mal, aké aj ty spomínaš. Pri skúšaní z Fiata Ducato cez káble mi to
nechcelo ani len pretočiť motor. Nahodil som ešte raz jeho vlastnú batériu na dobíjačku a po
zapojení mi na jedno naskočila. Nechápem prečo mi to predtým ani neceklo.Prešiel som asi
150 km a pracuje bez problémov. Díky.23. mája 2007 o 22:49 #709075mrt4k
Účastník (Participant)Presne takuto zavadu som mal nedavno na mojej patnastke. moto som nestartoval od vianoc a v aprili nastartovala na sup. pojazdil som asi 2 km pocas ktorych som asi 6 krat startoval. potom jazda 15 km,vypol som motor a uz nenatocil.par krat cukol starter a potom uz nic 😟 zavolal som auto (2.8TD) a kablami som natocil no problem. baterka ma 7 rokov,kupujem novu.
na ocovej tiez VL1500LC to iste ale neslo natocit ani kablami. nieco bolo s dekompresorom.starter aj chcel tocit ale nemohol.pri zaradenej rychlosti bolo treba trochu potlacit aby sa pootocila kluka a nastartovala.od vtedy pokoj24. mája 2007 o 20:45 #70908BranoOHC
Účastník (Participant)Treba si dat pozor aj na startovacie kable, niektore su nepouzitelne na prenos velkych prudov – obrovsky prechodovy odpor – hlavne z roznych hypermarketov.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: veľký Hornet, nové 500ky

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition
