Ročná Suzuki VL 800 alebo 9ročná Kawasaki VN 1500?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Ročná Suzuki VL 800 alebo 9ročná Kawasaki VN 1500?
- This topic has 4 odpovede, 4 hlasy, and was last updated pred 20 years by
raptor.
-
AutorPríspevky
-
12. apríla 2005 o 18:11 #64132
AcHeRoN
Účastník (Participant)čo je lepšie kúpiť za cenu 230.000 sk? podotykam, ze obidve su v dobrom stave :
ročná Suzuki Volusia 800 skoro nejazdená do 500km alebo 9 ročná Kawasaki VN 1500, 31.000km? totiž cena je rovnaká…
Kawasaki Vulcan sa mi nikdy nepacil, a tie peniaze aj tak este nemam 🙂 ale chcel by som vediet subjektivne nazory ludi ktory mali moznost sediet na roznych motorkach, roznych kubatur. Pytam sa hlavne koli tomu ze volusia 800 ma o polovicu mensi objem. (osobne by som aj tak bral Volusiu 😉 )
Dik.12. apríla 2005 o 23:06 #64133doctor
Účastník (Participant)Nazdar acheron.Myslim ze pri tychto motorkach moc nerozhoduje kubatura.Ja mam intrudera 1500 a kamarat volusiu 800 a vozime sa v pohode spolu.Na tvojom mieste vybrat si medzi 9 rocnou VN a rocnou Volusiou jednoznacne volusiu.Je to velky,krasny,spolahlivy stroj.
13. apríla 2005 o 6:45 #64134Vidicon
Účastník (Participant)jasne ze 800 nebude nikdy tahat ako 1500, ale ta 9-rocna 1500vka z teba bude tahat peniaze ovela viac ako nova 800vka. Okrem toho tam mas novsiu technologiu a vsetko je na nej nove… ja tie moto nepoznam, ale tolkoto by som k tomu povedal…
13. apríla 2005 o 6:51 #64135AcHeRoN
Účastník (Participant)Ved prave nad tym som rozmyslal, ci rozhoduje kubatura. Len som potreboval pocut nazory ludi co skusenosti maju. Takze diiik 🙂
19. apríla 2005 o 10:43 #64136raptor
Účastník (Participant)traktorom sa nevenujem :77:
ale priklanam sa k vidiconovi a dokymu
a ak ti ide iba o hluk tak ked na tu 800 das dobre laufy urcite ta nikto neprehliadne :74: -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke

TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke

Ako pripraviť motorku na sezónu: rady pre bezpečnú jazdu a spoľahlivý výkon

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
