Servis motocyklov
Domov › Diskusné Fóra › Pre admina › Servis motocyklov
- This topic has 8 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 13 years, 2 months by ogard.
-
AutorPríspevky
-
6. februára 2011 o 17:24 #84083milan3232Účastník (Participant)
Caute,
ako tak listujem casopisom, napadlo ma, ci by sa nedala zriadit nejaka rubrika tu na tomto webe, kde by dostali priestor servisy – na svoju prezentaciu – co robia, ako dlho, skusenosti, mechanici, technika, ci robia elektroniku, mechaniku, kapotaze… co vsetko dokazu opravit, ci maju brzdu, nehody, spolupraca s poistovnou, otvaracie hodiny, odtahovka… Jednoducho by sa nejako prezentovali.
Registrovani motorkari by sa potom mohli k servisu vyjadrit, ake maju s nim skusenosti, ci boli pri motorke… Samozrejme, treba odfiltrovat pripadnych "urazacov" co bude asi najtazsie. V rubrike by samozrejme fungovalo vyhladavanie.Z tohoto vsetkeho by sa dala spravit rubrika aj v casopise, kde by sa mozno 2 stranka dala vyhradit na takuto "reklamu" podla mna by to malo zmysel, clovek si to odlozi a v pripade potreby najde. Pre servisy by to nemalo byt robene formou platenej reklamy, ale zdarma. Aby sa tam dostali vsetci.
Predpokladal by som, ze napr. 2 mesiace bude servis na webe, budu sa zbierat skusenosti a potom by sa servis zverejnil v casopise.Myslim si, ze by takato rubrika pomohla a bola zaujimava.
7. februára 2011 o 8:24 #84084VladiBÚčastník (Participant)milan3232 Vďaka za záujem a podnet. Veľmi ťažká téma v tvare ako si ju naznačil – mechanici, ich skúsenosti…. , to ostatné by šlo. Máme tu síce bezplatný katalóg motofiriem, dalo by sa to nejakou takou formou spusťiť, s tým rozdielom, že by si servis nepridávali užívatelia, ale redakcia. Budeme nad tým uvažovať. Vďaka ešte raz.
7. februára 2011 o 9:34 #84085JFKÚčastník (Participant)Tiež si myslím, že nápad je výborný 🙂
7. februára 2011 o 10:07 #84086milan3232Účastník (Participant)Vsade sa prezentuju nove motorky. Kolki z nas si ich kolko kupili pripadne za svoj zivot kupia – novych motoriek? 2 za zivot? 1 za zivot?
Ale jazdenych je podstatne viac, takze si myslim, ze tato rubrika by mala uspech. Ano, je to tazka uloha, ale vidim velku dieru na trhu, ak by sa to dokazalo vyriesit, bol by niekto prvy! A servis potrebuje kazda motorka.
si predstavme, flakam sa desi v certoch od domu a pokazi sa moto. Pripojim sa na net a v okoli kde sa momentalne nachadzam najdem najblizsi servis, kontakt, co robia… ci maju odtah, ci davaju na vymenu motorku (aj skuter potesi, ak funguje)…
7. februára 2011 o 22:04 #84087eXeBaTÚčastník (Participant)V podstate to zahŕňa Katalóg firiem s tým rozdielom, že tam nie je priestor na diskusiu. Tá diskusia však môže byť živnou pôdou pre osočovanie firiem a aj keby išlo iba o negatívne príspevky bez urážky, ťažko môžeme ako redakcia dokázať, že sú opodstatnené. Pokiaľ o takej diskusii nebude vedieť dotyčná firma, bude sa bez jej vedomia haniť jej meno bez možnosti brániť sa. V diskusnom fóre je priestor, kde môžete svoje skúsenosti slobodne napísať.
V katalógu sa nachádzali firmy, ktoré využili registráciu, ale po ukončení existencie nepovažovali za potrebné nás informovať. Takto sme nútení ho aktualizovať iba na základe vašich podnetov.
V každom prípade Milan ďakujeme.
8. februára 2011 o 6:28 #84088milan3232Účastník (Participant)Ale ved o to ide – aby si to strazili hlavne predstavitelia servisu. Ved je v ich prvoradom zaujme sa zviditelnit. Ja v tom tiez vidim najvacsi problem – ako odfiltrovat rozne urazky, nepravdy… Preto sa tomu hovori problem, alebo este krajsie vyzva 🙂
Zoberte si Vadima – su na neho rozne nazory, ale kolko ludi ho pozna a preco? Velmi vela. A velmi vela vie, ze ma predajnu. Neriesim, kto ma v danej situacii pravdu, ale ako marketingovy nastroj, ze sa o nom a jeho firme dozvie vela ludi by to mohlo byt. Vadim je denne na nete a komunikuje, radi, hada sa, ale je tu – stale.
8. februára 2011 o 8:17 #84089kxbiboÚčastník (Participant)Tiež by som to tu uvítal také niečo. S tým, že diskusia by mala byť prísne moderovaná.
8. februára 2011 o 8:35 #84090raptorÚčastník (Participant)Myslim ze do toho vedome ziaden majitel servisu nepojde
totiz nikdy nemozes ulahodit vsetkym a nie kazdy ma cas sa obhajovat / hadat za svoju pravdu
myslim ze do takejto diskusie by prispievali ludia ktori su / boli zo servisom nespokojni a nie ti ktori spokojni bolia kazda minca ma dve strany, to co sa odprezentuje na internete mava casto krat druhu stranu ktora sa odohrala v servise
pri prisnej moderacii sa vam na to kazdy casom vykasle a zase bez moderovania je to vhodna poda na nekonciace hadky
8. februára 2011 o 13:45 #84091ogardÚčastník (Participant)Na countrycrosse nieco podobne funguje uz par rokov… nemam pocit ze sa z toho stala studna nadavok a hadok, ak sa mylim opravte ma, ale osobne som sa tam docital par zaujimavych postrehov
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.