Connect with us
Aprilia Tuareg 660

Škrabance a ryhy na plaste

Domov Diskusné Fóra Motoporadňa Škrabance a ryhy na plaste

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Autor
    Príspevky
  • #65888
    Anthrax
    Účastník (Participant)

    Ako odstranim drobne skrabance a ryhy na ciernom plaste ?

    #65889
    eXeBaT
    Účastník (Participant)

    Ak je to hladký – lesklý plast a nie hlboké ryhy, tak leštením takou 800 a neskôr 2000-kou brúsnym papierom pod vodou. Ak je na ňom povrchová vzorka a je matný, sotva to niečím nahradíš a zakryješ. Potom už len do plniča a nastriekať + lak, ale už to nebude ono. Ťažko sa vyjadriť, keď neviem, o aký plast ide. Možno by stačilo jemne prebrúsiť ryhy a zalakovať.

    #65890
    milan3232
    Účastník (Participant)

    Ak sa neda, alebo je to financne narocnejsie, prelepit sikovnou nalepkou.

    #65891
    tlmic
    Účastník (Participant)

    Anthrax to je plast nelakovaný alebo lakovaný na čierno ? Ja som škrabance na lakovanom plaste zaleštil pastou ktorá sa používa oživenie starých lakov, bežne dostať v mototechne a za pomoci filcoveho kotúča vo vrtačke.

    #65892
    Anthrax
    Účastník (Participant)

    Jedna sa o hladke leskle plasty na Yamaha XT, a KTM LC4 ( novsie stroje) ryhy nie su hlboke skor mensie od nosica na kufor a pod.

    Yamaha nelakovane, KTM neviem skocim pozriet (mam ju len par dni).

    #65893
    tlmic
    Účastník (Participant)

    Anthrax pokial nie su lakovane tak podla navodu ako pisal „exe“. Horsie ale je, ked ten plast nie je hladký, ale má rastrovaný povrch ako napr. spätné zrkadlo. Kazdemu tam hned padnu oči a je to vidieť že každa čast povrchu je ina.

    #65894
    kxbibo
    Účastník (Participant)

    Ja som sa tie ryhy snažil vždy zaleštiť. Používal som aj tekutý prášok ale ten jemný na čistenie nerezových sporákov. Potom som to vždy preleštiť leštenkou TEMPO je to leštenka určená na leštenie starých lakov. Necháva na plaste aj ochranný film a pekne sa potom leskne aj po umytí. Pokial je plast na takom mieste kde je možné že sa poškriabe zase ,tak sa tam snažím nalepiť vkusnú nálepku. Radšej nech to odnesie nálepka ako plast. Bežne podliepam plasty tesniacou samolepiacou gumov aj na vnútorných stranách kde sú v styku s kovom napríklad zadný rám na bahenných mašinách býva z hliníkovej zliatiny pri vibráciách ten hliník doslova ubúda pred očami stačí tam nalepiť gumu aby to bolo oddelené a je to.

    #65895
    pista2000
    Účastník (Participant)

    ja by som odporucil použiť plnič v spreji. nastriekas nehas zaschnut, prebrusis jemnym smirglom a potom nastriekas farbou

    #65896
    Vidicon
    Účastník (Participant)

    Vsetko tu uz bolo povedane, este doplnim, ze niekde medzi smirglom a Tempom sa da pouzit pasta Silichrom. Finalne najjemnejsie dolestenie potom spravis kvalitnejsou lestickou (lebo aj Tempo zanechava malililicke skrabanceky, lak nema az taky lesk ako povodny lak, tot moja skusenost). Pri lesteni pouzivaj bavlnenu latku. Pri lesteni kotucom na vrtackej daj pozor, aby si plast prilis neprehrial a nenatopil (v principe je to mozne, ale radsej som to neskusal) 😉

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Partneri