V Pravo – nebo – v Levo
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › V Pravo – nebo – v Levo
- Toto téma obsahuje 119 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 9 rokmi, 4 mesiacmi od
slobo.
-
AutorPríspevky
-
4. júla 2010 o 23:11 #83759
slobo
Účastník (Participant)Znalci koní potvrdí, ze, na koně se nasedá z levé strany.
Následně bylo pro jezdce na koni jednodušší po nasednutí z chodníku se rozjet po levé straně.V nekterich castech sveta, to tak zustalo.
Do dnesniho dne. [linka]Rozdily v silnicnim provozu mezi Anglii a CR
[linka](za sebe, reknu … ze, mne to taha v levo. Asi to dela, vira – v Manitua)
4. júla 2010 o 23:44 #83760slobo
Účastník (Participant)… ci Wakan Tanku,
a jeste vice, …….laska ke konim ))👋
5. júla 2010 o 21:53 #83761raptor
Účastník (Participant)ten-čo-páli-haríka na kone sa skutočne nasadá z ľavej strany
wakhanraptortanka your personal mannitou 😈
6. júla 2010 o 1:24 #83762slobo
Účastník (Participant)Wakhanraptortank,
tak, takhle se veci, maj 😶
"" Prvé dohovory o „zjednotení Európy" prišli s parížskou konferenciou v roku 1926.
Záväzné nariadenie o jazdení vpravo malo vstúpiť do platnosti 1. mája 1939.
Nariadenie však paradoxne urýchlila druhá svetová vojna a Hitler, ktorý obsadil sudetské oblasti. ""
Automix.sk 22.2.2010aj tak si myslim, ze by nasi predkove, presedli
i bez "pomoci" wermachtu"
Jak tu udelali, Svedove3.sept. 1967: [linka]
8. júla 2010 o 10:10 #83763slobo
Účastník (Participant)8. júla 2010 o 13:49 #83764slobo
Účastník (Participant)Ne 😟 funguje ? linka …
"" Kabalistický bankár v roku 1903 predpovedal katastrofu v Mexickom zálive
04.07.2010
(prop.sk) ""… mozna je to tim, ze to je – proti proudu.
Nevim.
Ale vim ze, na kavarenskych terasach, u Atlantiku,
se tahle tema prop-iiraå18. apríla 2014 o 5:20 #83765slobo
Účastník (Participant)propiirana tema
Války, revoluce ( i barevné ) teroristické operace,
flag ( i false flag ) humanitární bombardování… a i.Napriklad zde: „Nálet na Cocka Cooka“
Se báli,
nemohli, nebo neco jineho ???Leva-net Jirka
napsal
Žádná válečná loď si nemůže dovolit nechat k sobě přiblížit letadlo protivníka,
protože v tom případě,
jakožto nepohyblivej obří cíl, je mu vydána na milost !
Za tím účelem je vybavena mnohými systémy.Jsou dvě možnosti, proč ho nesundali
1. Buď se báli
2. Nebo nemohliRe: Logika ?
Jirka | 17.04.2014
„ktery neohrozoval a ani nemohl ohrozit valecnou lod“Více:
http://leva-net.webnode.cz/products/chibiny-versus-aegis-co-tak-vystrasilo-pentagon/____________________________________________________________
18. apríla 2014 o 7:35 #83766Mlhos
Účastník (Participant)Ono je rozdiel medzi pilotom lietadla nejakeho pobrezia slonoviny , syrie , iraku atd… a pilotom ruska ked sa proti kovbojom postavi skutocny super tak su dosrati az za usami iste si tiez uvedomuju ze rusi maju zabijaka lietadlovych lodi torpeda skwor ktore dosahuju viac ako 300 km rychlost
18. apríla 2014 o 7:37 #83767Mlhos
Účastník (Participant)A ze vojaci este som sa nikdy tak nenasmial ako pri citani toho clanku ked ich porovnam s rusmi co vlastnymi telami zalahli gulometne strielne
18. apríla 2014 o 18:53 #83768krampus
Účastník (Participant)Mlhos, nezabúdaj, že (napíšem to latinkou) „ani chateli pagibnuť gordinskou smerťou“. lebo vedeli, že im udelí metál samotný báťuška Stalin, síce „in memoriam“, ale aj to sa ráta.
18. apríla 2014 o 19:31 #83769kavis
Účastník (Participant)Viktor a šak jemu si mohol aj v azbuke 😈 šak vzhľadom na vek mal iste ruštinu povinnú tak by prečítal 🙂 a keď nie tak vygoogli 😈 😇
18. apríla 2014 o 20:30 #83770fikus
Účastník (Participant)Priatelia,na sihoti a kapore tur,vam vysvetlim prečo je vlavo lepšejšie.suvisi to z pisanim.už tešim sa.
22. apríla 2014 o 6:18 #83771Bopsik
Účastník (Participant)Ťažko sa vcítiť do pocitov vojaka, ktorý má 19 rokov, celý svoj mladý život prežil niekde na ruskom vidieku, teraz je hladný, premrznutý, unavený, totálne unavený, nevyspatý, zavšivavený, zasratý, ošťatý, zúrivý, apatický. A za všetko je zodpovedný nepriateľ, ktorý mu zabil kamaráta, možno aj sestru, mamu, frajerku. Keď si tam nebol, nemôžeš hodnotiť jeho myseľ, jeho rozhodnutie. Zmysly sú otupené, jediný cieľ – nech to peklo čím skôr skončí.
Ja som to chvalabohu nezažil, neviem ako by som reagoval, neviem čo by som robil, ani Ty nevieš.
Ešte pred niekoľkými rokmi som bol ochotný v prípade napadnutia Slovenska zobrať do ruky zbraň a položiť aj svoj život za obranu vlasti… vážne…
Ale dnes, dnes už asi nie, už ma nasrali všetci politici, už sa zo mňa vytráca patriotizmus a láska k milovanej vlasti. Súhlasím s niektorými politológmi, že Slovensko v blízkej či vzdialenejšej budúcnosti zanikne. Ľudia odchádzajú, poľnohospodárstvo je rozbité, pôdu postupne poskupujú inostranci, priemysel je rozdaný, rozpredaný. Ešte tu dačo zostalo, ale táto vláda (a aj ďalšia a ďalšia) to rozpredá, rozdá za Judášov groš.
A prepáčte mi moje pesimistické reči. 👎
Slnko svieti. Na kone! 🙂
22. apríla 2014 o 6:52 #83772krampus
Účastník (Participant)Bopsík, viem ako ti je.
22. apríla 2014 o 7:14 #83773czody
Účastník (Participant)Mlhy nabudúce gúgli ďalej a zisti aj podrobnosti, Su-24 je stará rároha vyvinutá ešte v 60. rokoch minulého storočia. Akurát bol v tomto prípade vyzbrojený najmodernejším rádioelektronickým systémom Khibiny, ktorá dokázala znefunkčniť všetky bojové systémy torpédoborca riadené elektronicky (počítačom). Takže bol to obyčajný pilot na ešte obyčajnejšom lietadle. Bola to len demonštrácia sily a dôkaz, že na vyradenie nepriateľa stačia aj rušičky 😈
Bobsík, aj ja ťa chápem, dokonca som ešte pesimistickejší. 😟
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Pozvánka na Tanec Slnka 2025
