Virago535
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Virago535
- Toto téma obsahuje 12 odpovedí, 4 hlasy, a bola naposledny upravená pred 18 rokmi, 8 mesiacmi od
mato68.
-
AutorPríspevky
-
7. septembra 2006 o 12:21 #68947
mato68
Účastník (Participant)Prajem všetkým príjemný slnečný deň a chcel by som poprosiť o nejaké informácie od skúsenejších… Po skoro 17 rokoch motoabstinencie som sa aj napriek nesúhlasu rodiny rozhodol poobzerať po nejakej „bufeťáckej“ mašinke, konkrétne nejakom chopri. Početné množstvo hodím som strávil na internete, sledoval diskusie, príspevky a podobne a nakoniec som sa rozhodol pre Yamahu Virago 535. Po troch týždňoch zoznamovania sa / príjemného/ mi v jedno krásne ráno moto nešlo naštartovať, štartér krútil naprázdno. Bol som z toho dosť zúfalý a aj deprimovaný/ ten chtíč jazdiť je príšerný/, ale podľa názoru odborníkov „odišla“ volnobežka. Chcem sa spýtať, či niekto neviete tohto dielu a rád by som uvítal vaše názory na toto moto, skúsenosti, čoho sa vystríhať a tak…
7. septembra 2006 o 18:34 #68948Coolerman
Účastník (Participant)mato68 skús zavolať Prešov 0517722144 je to YAMAHA predajňa+servis.Potom daj vedieť.
7. septembra 2006 o 19:38 #68949mustafa
Účastník (Participant)Ja jazdím na Viragu a som maximálne spokojný. Je to 98 ročník. Zatiaľ som nemal žiadnu závadu. S tým štartovaním to podľa mňa bude tak ako ti povedali odborníci. Tiež odporúčam Yamahu v Prešove, tam ti poradia.
7. septembra 2006 o 20:09 #68950mato68
Účastník (Participant)Colerman, Mustafa: Ďakujem, hneď ráno tam skúsim zatelefonovať, dúfam, že to nebude žiadna šupa pre peńaženku…
8. septembra 2006 o 7:49 #68951Coolerman
Účastník (Participant)Na šupu čakaj.Pozerám,že si z Trenčianskeho kraja skús zavolať Nitru máš to bližšie číslo 037 6517750 veľa šťastia.
8. septembra 2006 o 10:35 #68952mato68
Účastník (Participant)Coolerman, ďakujem, aspoň psychicky si ma pripravil na ˇšupu“, aj tak je…okolo 10.000.-Sk a to ešte diely nemajú na sklade, takže musím čakať… to mám za to, že som sa tešil a zobral som si celú dovolenku naraz…
8. septembra 2006 o 11:47 #68953Coolerman
Účastník (Participant)No diely na tento stroj sú dosť drahé.A chcem sa spýtať na tých odborníkov pozreli sa Ti vôbec na štartér alebo to bolo povedané len od pultu?
8. septembra 2006 o 13:08 #68954Vadim
Účastník (Participant)mato68 : Keby si tie diskusie čítal ozaj pozorne, tak by si sa dočítal, že okrem najhoršie konštruovaného rámu má aj najhoršie konštruovaný štartér. Škoda, že si nedal do placu otázku, čo si vybrať , ešte pred kúpou motorky. 😠
8. septembra 2006 o 13:36 #68955mato68
Účastník (Participant)Vadim, aspoň v stručnosti genézu kúpy. Začalo to kúpou motorky môjho kamaráta v máji/nový Intruder 800/, na ktorej mi dovolil odviesť sa…následne neskutočná túžba a hľadanie informácií o starších čoproch. Časopisy, internet…Vyberal som si podľa doporučení skúsenejších niečo pre začiatočníkov, do úvahy prichádzala Honda Shadow 600,750, Savage 650,Virago…do tejto chvíle som postupoval dúfam správne. Najprv mi bol ponúknutý Shadow 600, r.v.1994, ale zisťoval som si predchádzajúcich majiteľov a zistil som problém, nebudem to rozvádzať detailne.Následovali inzeráty v Styxe, Motoride, tu, Avízo, dokonca na tipmoto/ ale problémy s prihlásením/…okrem toho som mal možnosť kúpiť ďalšie tri, ale po prehliadnutí zdatnejšími som to nezobral…a nakoniec som vzal Virago, ktoré mám teraz. Opýtam sa Ťa, dalo sa zistiť pri obhliadke moto, že to môže mať takúto závadu? Pozorne som si prečítal všetky Tvoje príspevky a chápem Tvoju reakciu.
8. septembra 2006 o 13:42 #68956mato68
Účastník (Participant)vadim: ešte mám jednu otázočku, snažil som sa zaregistrovať na http://www.motoride.sk, ale neprišlo mi žiadne heslo, kontaktoval som správcu mailom, opäť nič…nevieš aký je tam problém?
9. septembra 2006 o 7:12 #68957Vadim
Účastník (Participant)mato68 : Nie nedalo sa to zistiť pri obhliadke, ale je to konštrukčná vada, ktoré sa pravdepodobne skôr či neskôr objaví. Shadow 600, ale hlavne 750 si dlho držia vyššiu cenu, ale Savage je od Viraga väčšinou o asi 20 tisíc lacnejší a spoľahlivejší. A vďaka 650 kubíkovému jednobuchu má krásny zvuk.
Vrchnosť na motoride.sk má pár dní pred „expedíciou“ do Afriky, tak je asi zaneprázdnená, ale zavolaj mi na 0903 440 880 a ja ti poradím, čo s tvojim problémom. Nechcem to riešiť tu, pretože Exebat má moju vú-dú bábku a napichá mi do riti špendlíky. 😀9. septembra 2006 o 9:51 #68958mato68
Účastník (Participant)vadim: ak Ti to nevadí, zavolám v pondelok, nechcem rušiť cez víkend…
10. septembra 2006 o 7:40 #68959mato68
Účastník (Participant)vadim: už som dostal heslo na motoride, takže je všetko OK.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.



BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?
