Hruso25
Reakcie
-
AutorPríspevky
-
Hruso25Účastník (Participant)
Je to v štádiu riešenia.
Hruso25Účastník (Participant)Ahojko, ja som si aj zalosoval,ale už po prvý krát ma to prestalo baviť. 😁 Väčšiu radosť mám z pribudajúcich kreditov. Pravdu povadať zatiaľ z tých obetovaných tisic kopejok nemám ništ. 😁
Hruso25Účastník (Participant)No ja začínam druhú tisícku, už mám 31 kr. 😁
Hruso25Účastník (Participant)Mám 999 kreditov, koĺko budem mať zajtra? 😁
Hruso25Účastník (Participant)Mám 980 kreditov a teraz čo s nimi,ha ? 😁
Hruso25Účastník (Participant)Ja som ju len videl na vlastné uši, tak som si ju dovolil mini okomentovať. Ináč by som si nedovolil. 😟 Značka Jawa nie je šialka mojej parkety a o súšasnej firme Jawa toho neviem skoro nič. Asi som ozaj som povrchný. 😠 Z toho čo som o Jawke prečítal , som došiel záveru, že ju živí latinská amerika a podnik spomzoruje štát. A ešte niečo o neviviteľnej Jawe 1000. 😁
Hruso25Účastník (Participant)Tie výfuky a zadné svetlo vyzerajú na môj vkus šmešne. 😁
Zvuk motora mi pripadal ešte šmešnejší. 😁
Toť moja osobitná skúsenosť z burzy v BB.Hruso25Účastník (Participant)Ak nemáš kde motorku skladovať, tak to ani nerieš.
Ak vynechám Pionier/Mustang, tak v ponuke sú: Jawa 50 Dandy, Derby 50 Sendy, Honda XR, Aprília 50 RX/RS. Motor Minarelli am6.
Ja by som šiel do Simsona s51.
Plusy: široký výber, lacné a dostupné náhradne diely, opravitelnosť doma, relatívna spoľahlivosť, skoro motorka.
Mínusy: široký výber šrotov, lacné a nekvalitné diely, kvalitné ale drahé nemecké diely, málo dobrých strojov.
Simson je pre mňa srdcová záležitosť, preto ber môj príspevok s rezervou. 🙂Hruso25Účastník (Participant)Nirktoré staré policajné motorkiy mali plyn na ľavej strane.
Hruso25Účastník (Participant)Maturitná otázka z roku 1988 plus RVHP. 😁
Danika: ako výfuk?Hruso25Účastník (Participant)Pán Boh stvoril svet za šesť dní,všetko ostatné je made in China,alebo Kitaj.
Hruso25Účastník (Participant)Možno ti tam chýba to to :
http://www.babetta-simson-nd.sk/eshop/vlozka-vyfuku-si-1374.phpHruso25Účastník (Participant)Retro/ Papi, čítal som to pred tridsiatimi rokmi. Pamätám si, že to bola 125ka trojválec do V a motor mal sedem stupňovú oddeliteľnú prevodovku.Len si už nespomeniem či sa im ju podarilo dokončiť.
Bohužiaľ časopisov som sa musel zbaviť,málo miesta v pracovni.Hruso25Účastník (Participant)Tuším ich posledná motorka bola 125ka trojválec.
Hruso25Účastník (Participant)Papi,je to tiež len vyťahujem zo svojej slabej pamäťovej karty. 😟
V polovičke osemdesiatých rokoch vo Světe Motorú bol článok/kniha na pokračovanie o dvoch konštruktéroch Vlastimila Raina a Jaroslava Voňky. Súper čitanie,ako sa stali majstri Československa a nikto ich na predávanie cien nepozval. Na Fera Srnu ktorý sedlal ich stroje,ako im už neostali peniaze na zapalovanie,ako riešili odlievanie, ako motorovú brzdu, zadieranie, kreslenie na kuchynskom stole. Na tu dobu dosť odvážne,ale už asi fungovala perestrojka.
Tiež som hltal spomienky Františka Šťastného.Ako začínal na bicykli s dušami okolo krku,ako pred cieľom zobral dievčatku jej detský bike a došpurtoval do cieľa.Ako na jedných pretekoch v tréningu mu japonci ponúkli ich stroj,nech ho vyskúša,samozrejme, že takej ponuke sa neodolá. Frankii zakvaltoval a už letel až kým sa japonec nezadrel. Nechal ho vychladnúť, nakopol a došiel do depa,odovzdal a paďakoval. Na druhý deň Japonský pretekár na štarte motorke naložil a tá sa samozrejme zadrela. Šťastný to okomentoval: Nemohli prísť za mnou sa opýtať,Frankii kusla sa nám mašina,neviete o tom niečo? -
AutorPríspevky