Vlado
Reakcie
-
AutorPríspevky
-
VladoÚčastník (Participant)
Vlastnim R-6 model 2000. Pokial su tie upravy ozaj zaujimave, rád sa pozriem. Vlado
VladoÚčastník (Participant)Mal som dve CBR 600, tá prvá bola dovezena z Talianska r.v.92 a mala najazdených 62 000 km. Dal som ju hned celu skontrolovať a čuduj sa svet všetko OK:sviečky ako nové, reťaz super, ventily boli v tolerancii, dokonca aj karbur.boli zosynchronizované. Pridal som k tým km za rok ďaľších 12 000km a o krem oleja som nič neinvestoval a šlapala super.Ďaľší majiteľ na nej havaroval tak, že bol použiteľný len motor a ten jazdí v druhej CBR dodnes bez generálky. Chcel som ale novšiu a tak zákonite nasledovala CBR 600 r.v.98 "kupovaná na slovensku". a mala dvoch predchádzajúcich majiteľov. Bol na nej dynojet kit, KN fiter a Viper výfuk, ale ako Charym napísal, nie je všetko zlato…Olej ako ropa, sviečky -hnoj,vzduch.filter ako po r. Paríž-Dakar, spojka v prd…ložiská v hlave riadenia tiež. Údržba ma stála 10x toľko ako na tej starej ale potom šlapala. Takže môj názor je : majiteľ a nie či je dovezená alebo kúpená na Slovensku
VladoÚčastník (Participant)Pre MajoOjam
Nepochopil som že naháč je menej náročný na údržbu. Mal som aj naháč aj šport a mam pocit že tie údržby sú rovnaké, olej a filter po 6 tis.km, vzduch.filter to potrebuje tiež, karburátory a ventily sa nadstavujú ako u športa, reťazovú sadu musíš meniť tiež, mám pocit že aj jedna aj druhá motorka má platničky aj kotúče a brzdovú kapalinu,pneumatiky…… Vlastne sorry, ak kúpiš vzducháč, tak nemusíš meniť chladiacu kapalinu.VladoÚčastník (Participant)Nepostrehol som to najdôležitejšie, aké moto si doposial mal a koľko najazdil.
-
AutorPríspevky