Spravodajstvo
Zmena v triede 250GP
-
MotoporadňaPred 2 týždne
Návod ako NECESTOVAŤ na motorke. Plánuješ svoj prvý trip? Toto určite nerob!
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Turistické článkyPred 4 týždne
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
PodujatiaPred 4 týždne
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
PR článkyPred 4 týždne
Strážny anjel pre tvoju motorku: dáva pozor aj na jazdca pri páde!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nový svetový rekord : Talian dal na 45 ročnej 50cc Vespe 1233,07 km za 24 hodín.
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Honda Dax: malá motorka s veľkým srdcom
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Odhalená KTM 450 Rally replika
Pepi
28. júna 2008 at 13:18
O zmene dvojtaktnych stvrtlitrov na stvortaktnu kubaturu sa hovorilo uz dlhsie. Osobne som vsak cakal, ze to bude kubatura mensia, napr. 400cc 4T. Toto tu je dajake divne podla mna, ked hlavna trieda ma 800cc. 😕
Yetti
29. júna 2008 at 6:29
Tiež si myslím, že to je dosť pritiahnuté za vlasy. Mohla to byť kubatúra do 400 alebo 500 ccm, ale takto… veď aj v Superšportoch majú 600 ccm.
kxbibo
29. júna 2008 at 14:20
Kubatúru nie je problém zmeniť z roka na rok. v MX sa diali podobné veci a aj budú diať.
malymirec
29. júna 2008 at 21:17
Chcu zvysit sledovanost… urobia pravy opak. Stanu sa nudnymi a lahko predvidatelnymi, ako formula