Spravodajstvo
Ducati expanduje do Indie
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nový Ducati Streetfighter V4 2025: 214 koní
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
KTM AG čelí insolvencii a žiada o reštrukturalizáciu
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Multistrada V2 S 2025: nový vietor v strednej triede
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Naložená limitka: Nový Triumph Bonneville Bobber TFC
-
PodujatiaPred 4 týždne
Harley Davidson: Summer Vibes – veľké porovnanie
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Panigale V4 Tricolore 2025
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Výber oblečenia pre spolujazdca na motocykli: Bezpečnosť, komfort a technológie materiálov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
AMIS
23. decembra 2009 at 23:11
S Ducnou sa do Indie pomaly dotlačí aj AGV so svojim local edition modelom TOUR-ban (čítaj turban) 😈 😈 😈 😶
dusik
24. decembra 2009 at 11:55
Ja sa iba obávam aby India neexpandovala ku nám 😁 🤐 😕
chorche
27. decembra 2009 at 13:30
Trh je trh
a o chvilu preskoci kopceky do Ciny
kxbibo
27. decembra 2009 at 15:22
Budú musieť vyrobiť Ducati Monster 125ccm 4T 😁
Gaaspi
11. júla 2010 at 8:08
Kx-bibo alebo eštelepšie monster 50-ccm 2-T s variátorom ! 🙂 🤣 🤣
Bic0
12. júla 2010 at 9:04
Veru tak, v Indii ficia pre europu netradicne objemy. Raz som sa s kolegom z Indie debatil o nasich strojoch – on ma Bajaj Discovery 135ccm, ja Yamaha XJ 600 N. Vysmial ma so spotrebou ze jemu to zerie 2.5L a mne 5, tak som ho vysmial z emne to taha a jemu nie 🙂