Spravodajstvo
Dainese opúšťa Taliansko, ide do Afriky
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Suzuki V-Strom 800 SE – Vyvážený spoločník na cesty aj do terénu
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Airbagová vesta: technika zachraňuje životy!
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST BMW F800GS & F900GS 2024: Mini GS, maxi radosť
-
PodujatiaPred 1 týždeň
Pozvánka KAWASAKI na Motocykel 2025
-
PodujatiaPred 3 týždne
Prekvapivá prvá jazda: Morbidelli a Benda
-
Testy a recenziePred 1 deň
Morbidelli T1002VX: litrové véčko za 10 papierov!
-
PodujatiaPred 5 dní
Výstava Motocykel 2025: Sledujte naše exkluzívne video rozhovory!
-
PR článkyPred 2 týždne
Moto Guzzi V7 Sport: športová klasika ide do predaja
AIR
23. februára 2010 at 15:46
No toto sa deje asi vsade, ze lacnejsia pracovna sila vitazi, vidime to aj v nasom okoli, takze….
kxbibo
23. februára 2010 at 18:35
AIR tak to áno deje sa to všade, aj keď niektoré firmy zostávajú na Slovensku aj keď majú inde lacnejšiu, pretože na Slovensku sú v celku vzdelaní ľudia a vedia robiť kvalitnú prácu.
RoboNM
23. februára 2010 at 19:25
šiť to budú asi z pakoňa a tie pevnejšie racingové z hrocha 🤣 🤣
neviem, nechcem sa nikoho dotknúť, ale o pracovnej morálke na čiernom kontinente som toho príliš dobrého nepočul 🤐
bacaono
23. februára 2010 at 20:00
Ved oni od tade ujdu, ked to zistia 😈 Tak ako VOLVO s vyrobou kamionov z polska 🤣
GhostRider
27. februára 2010 at 10:43
Aj tak secko skonci ci v pakistane ako held alebo v tajvane… ta to uz bude ina kvalita vyrobkov… 😁 … skoncia na sekacovych pultoch alebo niekde za akciove ceny 0,99 evri 🤣