40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
12. októbra 2018 o 6:37 #101468
apa
Účastník (Participant)V7 – to asi nebude 7 valec, alebo? 😶 😎
12. októbra 2018 o 7:10 #101469przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 N-apa, čo by nie.
Nemci mali napr. V1 a bol to jeden valec… 😈
12. októbra 2018 o 9:55 #101470Retro
Účastník (Participant)V1 vlastne vyzeral ako dvojvalec, ale V2 bol už na pohľad jednovalec:-)
12. októbra 2018 o 10:14 #101471przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Retro, ale ty ešte nevieš, aký je N-apa filozof?
V7= sedemvalec
V1= jednovalec (do „V“ samozrejme… 😁 )
V2 = dvojvalecInak teho Kingstona bývalého netreba podceňovať, šak aj v moto-databázach som už našiel radovým jednovalcom počnúc kadejaké zázraky …Sedemvalec do V môže byť napr. apgrédovaný V5 od Hondy… 😈
12. októbra 2018 o 10:58 #101472apa
Účastník (Participant)Papiboy, jednovalec do V? 😶
To kto vymyslel? 😟
Ale V3 by mohol byť – tuším aj bolo V3s. Len ten bol asi radový.
12. októbra 2018 o 11:00 #101473apa
Účastník (Participant)Terazky pozerám že radový V1 jednovalec – prepáč.
12. októbra 2018 o 11:16 #101474przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 V3 je napr. YBI-ho skúter (Yuki V3, ale sa predával aj ako CFmoto V3), aj ten má motor 250 ccm jednobalec, ale určite do „V“ … 😈
Vylepšená verzia by mohla byť V3S, ale nič lepšie, ako V3S už neexistuje. 😈Vojenská 3tonovka Speciellní, užíval som skriňovú R4AT dva roky … 😈
Vyťahovali sme s ňou ZILy zo závejov, kua… 👍 😈12. októbra 2018 o 18:22 #101475Bielyorol
Účastník (Participant)Jednoducho Praga V3S, potom S5T. Či naopak? Hovorovo: espétéčka, vétréska. 😁
12. októbra 2018 o 18:53 #101476Goldy
Účastník (Participant)Mňa užívala Praga V3S PAD (v záloze vedia), chvála bohu iba rok 😈. Práve včera som jednu stretol na ceste mastiť si to takých 45 km/h. Niektorí SHR ešte s vďakou využívajú jej služby a výbavu 😶.
12. októbra 2018 o 19:25 #101477ahojko
Účastník (Participant)Goldy,
PAD bola Pojazdna Automobilova Dielna?
Bratranec na takej chodil opravovat v Bratislave trolejbusy…
12. októbra 2018 o 19:48 #101478przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 A čo také treba opravovať na trolejbusoch?
Nastavovať ventily? 😶
Síce, keď na nich jazdia vodiči, ako Mlhoš … 😁S PAD II súvisí moja najväčšia nasratosť v dejinách.
Po sametovej som okamžite začal zháňať sústruh, stačil by aj nejaký menší, ale precízny. Predávalo sa postupne z firiem všetko, ale súci som nenašel, resp. môj rozpočet bol obmedzený, k dispozícii som mal len cca 30 tisíc Kčs.
Všetci „priemyselný“ kamaráti mi sliedili, boli sme dohodnutí, že keby sa našiel dobrý, hoci aj drahší, zložíme sa a bereme.
Jeden známy si aj kúpil vtedy pre seba za 80 tisíc Kčs nejaké vybehané veľké hovado.
My sme však nič súce nezohnali, až neskôr sa jeden kamoš ozval, že mal možnosť kúpiť vétriesku PAD II, bol tam skoro nový (zakonzervovaný) sústruh, veľká stojanová vrtačka, brúsky a kadejaké iné náradia. Cena bola komplet PADu 28 000,- Kčs a ten chuj sa neozval, lebo to chcel len pre seba a toľko nemal. Kým sme sa o ponuke dozvedeli, už bolo predané.
Prvýkrát v živote som mal chuť človeka zabiť… 😁 😁 😁12. októbra 2018 o 20:48 #101479Goldy
Účastník (Participant)Tak, tak, bolo v nej všetko! 👍 Taký pojazdný autoservis, vrátane kúrenia na tuhé palivo 😈
12. októbra 2018 o 21:04 #101480ahojko
Účastník (Participant)….neskôr sa jeden kamoš ozval….
Papi,
asi si ho odvtedy uz nevolal kamoš, ci???
12. októbra 2018 o 21:14 #101481przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Ahojko, to je ono, S28, výroba TOS Žebrák, dodnes ho slengovo volajú „žebrák“.
Kamoš je kamoš, čo už.
Auto bolo inak nepojazdné, nevyužívané, odstavené, preto bola aj cena taká, aká bola. Stálo to tam vraj nejaké dva týždne a nik ho nechcel.
Ale ani ja by som nechcel auto, aj tie kachle by som daroval Goldymu, kua, len keby som ten sústruh mohol mať… 😁13. októbra 2018 o 16:33 #101482przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Len tak, jedna dnešná z Trnavy:
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
