Mitas E10 – nahly unik vzduchu
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Mitas E10 – nahly unik vzduchu
- Toto téma obsahuje 18 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 7 months od
majanko.
-
AutorPríspevky
-
29. marca 2010 o 8:38 #83239
raptor
Účastník (Participant)V sobotu som sa skoro vytrel pri avione, v prednej gume zrazu ziaden vzduch
ziaden defekt, ventil drzi, gumu som pri fukani dal na 4 Bary a nasledne spustil na 2.5, nasledne jazdil s nou cez obrubniky koli tomu ci nie je slaby (poruseny) vnutorny kord a nic nic nic, vsetko je ok
napada vas nieco, nejaky realny dovod ako je mozne ze mi z nej zrazu unikol vzduch, po prezuti som na nej presiel cca 5km z pneuservisu do garaze, 2 dni stala a potom z garaze k bobovi do servisu (vsetko ok)… od boba som do avionu odchadzal uplne v pohode pri odbocke k Mekacu zrazu problem
dost zle sa mi odvtedy jazdi lebo nepremyslam nad nicim inym… 😕
predmetna guma je novinka od mitasu a je robena ako bezdusova… o to viac nechapem lebo donedavna som mal vzdu obutu E-09 ktor sa robi ako bezdusova a jazdil som ju bez lasky a bez duse a bez problemov
za kazdu rozumnu radu kde hladat problem dakujem
29. marca 2010 o 8:48 #83240raptor
Účastník (Participant)Pardon zadna E09 sa robi ako dusova (preklep)
29. marca 2010 o 9:50 #83241kxbibo
Účastník (Participant)Pravdepodobne bola zle osadená a následne si sadla. To sa niekedy stáva.
29. marca 2010 o 9:59 #83242raptor
Účastník (Participant)Bibo to je jedina logicka alternativa… ale myslis ze je mozne aby som na zle osadenej gumy presiel 5 km a potom o dva ni mi po 500 metroch sfukne?
29. marca 2010 o 10:11 #83243kxbibo
Účastník (Participant)raptor no môže sa stať aj to. Však uvidíš čas ukáže. Ja si tlak pneu kontrolujem tlakomerom pred každou jazdou. Vzduch mi z nich neuniká. Dosť robí aj teplota. Niekedy po skokoch sa tlak zmenší a niekedy nie. Tak to pre istotu zakaždým kontrolujem a upravím si tlak podľa terénu.
29. marca 2010 o 10:18 #83244raptor
Účastník (Participant)Bibo idem si sice dnes kupit tlakomer ale obavam sa ze sa moze stat ze pred jazdou to bude ok a sfukne to opat az pri jazde… kua
29. marca 2010 o 10:38 #83245kxbibo
Účastník (Participant)raptor to ti verím, ale opatrne to vyskúšaj.
29. marca 2010 o 10:39 #83246raptor
Účastník (Participant)Tak skusal som to cez obrubniky aj dva krat na zadne som to dal a drzi ta puca gumenna 🤐
29. marca 2010 o 12:39 #83247kxbibo
Účastník (Participant)raptor Tak to prevdepodobne bolo tým, že dá pneu nesedela úplne. Skús to nechať stáť pojazdi a kontroluj to. A potom na to rýchlo zabudni. 😁
1. apríla 2010 o 5:24 #83248raptor
Účastník (Participant)Situacia sa zopakovala.. vyzera to na prasknuty kord (patkove lanko)
venujte tomu zvysenu pozornost ti ktori to obuli1. apríla 2010 o 7:20 #83249Marek11
Účastník (Participant)Teda zakazane uvolnenie? 🤐 👋
1. apríla 2010 o 11:42 #83250blackhole
Účastník (Participant)Bratu premyslam nad tym odkedy sme sa vratili z pneuservisu a napada ma este jedna moznost, vychadzam zo skusenosti z mojich niekdajsich Mitasiek;
zmena teploty=nestabilita gumy – ohreje sa zvacsi objem, deformuje sa a netesni. Ochladne, zmensi objem dolieha, podobny problem som mal aj s autom – podotykam novym autom – guma z ktorej boli penu vyrobene, bola tak nestabilna, ze ked sa zmenil povrch zo sucheho na mokry tak sa cele auto zacalo chviet a a naopak. Chcem tym len povedat, ze urcite ma Tvoj pripad suvislost s materialom, z ktoreho je pneu vyrobena.1. apríla 2010 o 19:51 #83251kankoXF
Účastník (Participant)Tak ja na mojho "scipaka" a "choperenduro" chcem bud Anakee II alebo Trial Attack a tot, on tu skusa Mitas E10 na GSA…. 😶 😶 😶
Kam tento svet speje…. 😟
blacky to co mas za gumy? Vsak na gumu sa treba spolahnut a nie sa na nej chviet! 😈 🤣
2. apríla 2010 o 8:43 #83252kxbibo
Účastník (Participant)kankoXF čo máš proti Mitas? Mal som ich DR 650 RS rôzne druhy a vždy som bol spokojný.
2. apríla 2010 o 12:27 #83253bezdooo
Účastník (Participant)Ja si tiez myslim ze Mitas je priemerna kvalita za velmo dobru cenu
ja som TKC80 zodral rychlejsie ako mitasy a o hodne viac
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.



Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
