Vyfuk na 4T
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Vyfuk na 4T
- This topic has 26 odpovedí, 8 hlasov, and was last updated pred 17 years, 9 months by
motokocur.
-
AutorPríspevky
-
7. marca 2006 o 10:25 #66210
Jozefko
Účastník (Participant)Co myslite ma zmysel menit vyfuk … zvysi sa tym vykon ?
7. marca 2006 o 10:48 #66211tlmic
Účastník (Participant)Moj nazor je, ze ak si spokojny s vymenou variatora,mohol by si byt z vyfuku sklamany. Variator je zmena prevodoveho pomeru, ktory okamzite spozna kazdy. Ale ak tam das ladeny vyfuk a bol by aj akokolvek super zladeny s motorom na brzde , tak vysledok ta neocari tak ako variator. Aspon si to myslim a je to len moj nazor.
7. marca 2006 o 12:55 #66212Vidicon
Účastník (Participant)ak sa po zmene vyfuku a vzduchoveho filtra odladi motor poriadne na brze, zvysi za vykon aj o 5-7 percent. Casto sa vsak objavi vykonovy pokles alebo lokalna vykonova diera v nizsich otackach. A za dalsie, od aprila vstupi do platnosti zrejme vykonavacia vyhlaska a vsetkym tunerom a hlucnym vyfukom konecne odzvoni, takze aj u zelenych s tym mozes mat problem 😉
7. marca 2006 o 18:21 #66213Jozefko
Účastník (Participant)vidicon ale ten co chcem ma homologizaciu a vraj splna vsetky predpisi a co ja viem co vsetko … Ja som tu otazku hodil do fora nech si spravim v tom jasno … lebo ked to nebude mat ziadny efekt alebo len min na vykon … koly zvuku 9800 Sk neplacnem za kusok ovalneho plechu a k tomu este z dierov na konci 😁 😁 😁 😁
7. marca 2006 o 18:22 #66214Jozefko
Účastník (Participant)tlmic Daj ma prosim do obrazu …zladeny s motorom na brzde ?? ?? ?? nerozumiem ….
8. marca 2006 o 7:41 #66215tlmic
Účastník (Participant)Jozefko pozri sa na http://www.lpx.cz tam je to velmi dobre popisane co to je – motorova brzda. Mam pocit ze v poslednom cisle MOTO-HOUSE bol prave o motorovej brzde clanok, ale nie som si isty ci prave tam, lebo ja miniem polku vyplaty za motorkarske casopisy, tak je mozne ze to bolo ajv inom.
8. marca 2006 o 12:45 #66216papaya
Účastník (Participant)chcem sa opytat ako to je s tou Homologizaciou, co bude postihovane? Policajti budu merat hluk? Alebo uz ani STK Ti nedaju ak nemas homologizaciu vyfuku? Chcem kupit jednu koncovku od miestneho majstra (IRON BULL)… 😎
8. marca 2006 o 14:21 #66217cygno
Účastník (Participant)Podla mna ak bude platit to, ze na motorke moct mat nehomologovane vyfuky, tak policajti v prvom rade nebudu musiet nic merat. Jednoducho ti skontroluje ci mas homologaciu vyrazenu na vyfuku (napriklad na originalnom vyfuku to mam vyrazene priamo do plasta) a co som videl homologovane vyfuk tak tiez mali vyrazene E plus dostanes aj certifikat o schvaleni. Takze na to nebudu potrebovat ziadne hlukomery. Co sa tyka STK tak podla mna by ti uz ani teraz nemali dat STK ak nemas homologovane vyfuky.
(Ospravedlnujem sa ak sa to pisa homologizacia a nie homologacia – s takymito vyrazmi zacinam mat mierne problemy) ☹️8. marca 2006 o 16:59 #66218motokocur
Účastník (Participant)Pokial si dáš športový vzd. filter a ladenú koncovku a dáš to poriadne zladit na motorovej brzde tak budeš mať aj vyšší výkon,dovolím si to tvrdit na 100%
8. marca 2006 o 19:10 #66219milan3232
Účastník (Participant)Suhlasim s motokocurom. Ak to nedas odladit na brzde, stane sa presne to, co pisla aj Vidi. Podla mna, ak nemas zavodny stroj a servismanov s pristrojmi, budes citit max. zmenenu zvukovu kulisu. Nic ineho… Inak mam rovnaky nazor ako tlmic v 2 prispevku.
9. marca 2006 o 7:04 #66220tlmic
Účastník (Participant)papaya zatial je ohladom vyfukov na Slovensku benevolencia. Mal som aj ladene, aj original a nikdy nebol problem ani na STK. Ked som ale s Viperom chcel odskocit do Mistelbachu, tak ma vratili hned od hranic!
Teraz mam na motorke ladeny Termignoni s vyberatelnou tlmiacou vlozkou. Ma homologáciu E1, ktora je tam zretelne vyrazena. Ak tam tlmiacu vlozku necham tak ma motorka zvuk ako mozno Jozefkou skuter, ak ju vytiahnem tak je to perfektky baryton. Ale najväčšie prekvapenie je, ze ak tu vlozku vyberiem, tak je tam citelny narast vykonu. Lenze ta motorka s tymto vyfukom urcite absolvovala Dyno.9. marca 2006 o 8:14 #66221papaya
Účastník (Participant)hmm tlmic nepotesil ste mne 🙂 Ktora firma mi spravi custom vyfuk s razitkom… este ktomu za Slovensku cenu. Sukromnici su sukromnici… kua kua vazne uvazujem co ted… Rad by som pojazdil nie len na SK. 😉
9. marca 2006 o 8:26 #66222tlmic
Účastník (Participant)papaya vyrazit si tam mozes co chces aj sam. Mne ten rakušan vobec nepozeral razitko, ved ma bolo pocut uz kilometer pred hranicou 😁 Najschodnejsia cesta by asi bola vyrobit tu tlmiacu vlozku, poslem Ti fotku ako to vyzera. Myslim ze v IRON BULL ju vyrobia bez problemov.
9. marca 2006 o 8:30 #66223Vidicon
Účastník (Participant)Papi, a t uz nechces tie koncovky Indy? Ved tie maju aj vyberatelnu vlozku, nie? A mozno maju aj certifikat, nepamatam si uz…
9. marca 2006 o 10:29 #66224papaya
Účastník (Participant)Vidi s INDY vyfukmi je to asi takto. Vyrobca slubil od objednania az po dodanie lehotu 1 mesiac. Po asi 2 mesiacoch neustaleho dopisovania mi oznamili, ze ho este ani nedali vyrobit… (nasralo ma to) 😀 Po dalsom mesiaci mi uz od nich nikto nepokladal za nutne vobec odpisat… tak som sa na nich vykaslal. (vrele to odporucam kazdemu) 😉 .
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph a motocross – Nové TF 250 X

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

EICMA 2023 naším objektívom

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: veľký Hornet, nové 500ky

EICMA 2023: Suzuki predstavila GSX-S1000 GX a GSX-8R

EICMA 2023: Moto Morini sa tlačí do prvej ligy

Najväčší KTM Super Duke odhalený – 100 kubíkov navyše

Test BMW M1000R – šialená sila v naháči

EICMA 2023: CFMOTO a jeho budúcnosť

Kawasaki 2024: nové 500ky, ďalší hybrid a nové farby Ninja

Honda CRF300L – zábavný dual sport pre každého

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition
