Connect with us

Spravodajstvo

Honda Evo6 už v roku 2011?

Publikovaný

on

Začiatok leta je už tradične obdobím špekulácii a dohadov o tom, čo nám prinesie jeseň a s ňou spojené premiéry noviniek na nastavajúcu sezónu. Posledné dva roky vďaka celosvetovému prepadu predajov otriasli motocyklovým priemyslom a najmä najväčšie značky boli nútené prehodnotiť a pozdržať niektoré svoje projekty. Našťastie situácia sa pomaly (veľmi pomaly) začína stabilizovať a možná už nadišiel ten správny čas na trochu extravagancie. Jednou z „top“ noviniek tohtoročnej jesene by tak mohol byť naháč Honda Evo6, ktorý japonská značka predstavila už v roku 2007 na tokijskej výstave v podobe funkčného prototypu. Tento motocykel je namierený do kategórie, kde momentálne kraľuje Yamaha Vmax a pre Yamahu by mohol byť viac ako vyrovnaný súper. Plochý 6-valec o objeme +1800 ccm, ktorý Honda používa aj v luxusnom Goldwingu nepotrebuje veľa úprav nato, aby sa jeho výkon prehupol cez hranicu +150 koní a hodnota krútiaceho momentu je aj bez úprav vyššia ako v prípade konkurencie. Keď k tomu pripočítame atraktívny športový dizajn, tak Evo6 môže byť viac ako dôstojným nástupcom modelov, ako F6 Valkyrie alebo Rune, ktoré už boli v minulosti poháňané plochým 6-valcom.

Honda Evo6 už v roku 2011?

8 komentárov

1 komentár

  1. raptor

    15. júna 2010 at 9:27

    Zeby honda zacala robit boxery a BMW sa inspiruvalo CBX? hmmm voni to delaj nejak vobracene 👍

    koncept6 vs. evo6 by bol pekny duel v novo vznikajucej kategorii meganahacov 🙂

  2. blackhole

    15. júna 2010 at 9:33

    Ach tie zrkadla 😕

  3. bezdooo

    15. júna 2010 at 11:43

    Cerna dira mluvit pravdu

    motorka ako z 21 storocia

    spataky ako z 20teho

    btw, mne sa to zda byt uz dost vela, mat 6valec pod ritou a sediet na nahaci

  4. AIR

    15. júna 2010 at 12:58

    Tie zrkadla su tam fakt na GRCKU 🤐 🤐 🤐

  5. blackhole

    15. júna 2010 at 13:02

    6 valec je povedal by som ani nie ze „need for speed“ ale „need for torque“ osobne by mi to nevadilo az na to, ze to zavana megalomotorstvom. Okrem toho ten hondacky B6 je krasny to sa musi nechat. len tie zrkadla, len tie zrkadla…..

  6. AMIS

    17. júna 2010 at 10:33

    Jáj , no ale veď to je prototyp z 2007 a ftedy ty špaťáky fičali, inak je to cukrík a moja riť by sa na ňom ukájinkovala k smrti 😈 😈 😈

  7. raptor

    17. júna 2010 at 10:37

    Bratmmm – presne tak B6 od hondy je ovela fotogenckejsi ako R6 od BMW ale megalomanstvo to este neni

    megalomanstvo je Boss Hoss

    p.s. nemam pocit ze je to prototyp z 2007 ale neviem to zicher

  8. blackhole

    17. júna 2010 at 13:22

    Boss hoss je picovina uplna.

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri